Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 apr 2024 5:43



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
GinnFizz schreef:
Johann schreef:
Want een leger is bedoelt een land te beschermen tegen dreigementen van buiten af. Als je een leger op de burgers richten (uitgezonderd hulpdiensten) ben je in principe begonnen aan een burgeroorlog :idea:
Theoretisch is dar correct Johann, maar met een goed gesprek ga je de gemoederen zeker niet kalmeren. Dan voelt het tuig zich alleen maar sterker. Hier moet dezelfde taal gesproken worden en dat is jammer genoeg geweld.


In het geval van natuurrampen en calamiteiten kan het leger ingezet worden in eigen land. Calamiteiten is een breed begrip, er gelden o.a. andere regels dan voor buitenlandmissies. Beveiliging van eigen grond kan een taak zijn tijdens een calamiteit zoals de rellen die plaatsvinden. Denk hierbij aan inzet van drones, heli's, etc.
Mariniers, Commando's, etc gaan je niet zien op straat.


26 jan 2021 17:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ik ben geen fan van Peter R. de Vries, maar gister had ie zeker een punt bij Jinek.
Net zoals Steef het hier eerder meldde, legde hij precies uit wat de pijnpunten zijn.
En snoerde hij de mond van die houtaine houding van burgemeester Jorritsma (Eindhoven) die nog nooit 1 van die relschoppers heeft gesproken.


26 jan 2021 18:15
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Even ter info:

w.w.doet kan niet meer reageren :idea:

Hou het netjes en blijf binnen wat “normaal” is ;)


26 jan 2021 18:41
Profiel WWW Facebook 
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
harryv8 schreef:
@ w.w Doet .... hele domme opmerking , denk dat de meeste die in het leger gezeten ook de dienstplichtigen trots zijn op het leger.
en ja we hebben kogels, meer dan vroeger .. maar toen schoten we ook al tientallen vliegtuigen de lucht uit bij een duitse inval. Het Nederlandse leger
vergelijken met het russische is niet reel, is veel groter , wel is onze krijgsmacht technisch beter , meer gemotiveerd en dat heeft zich vooral bij uitzendingen
goed waargemaakt. De russen zijn zelfs uit Afghanistan weggejaagd.
Poetin heeft de macht door onderdrukking , maar zelfs nu zie je dat hij de macht begint te verliezen . Neem maar van mij aan dat niemand in de wereld het Nederlandse
leger uitlacht .


Mwah dat valt wel tegen...... Heb zelf gediend in het Legion Etrangere (vreemdelingenlegioen) en wij lachten om de meeste krijgsmachten en zeker om de Belgische en Nederlandse. En ja ik ben ook gekeurd voor het Nederlandse korps mariniers en ook goedgekeurd.... En ja ik heb aan heel veel 'uitzendingen' deelgenomen, dat is namelijk de belangrijkste taak voor de legionair. Sterker nog, wij liepen voorop waar anderen, zoals de Amerikanen, achter ons aan kwamen drentelen als wij de weg voor ze vrij hadden gemaakt...


26 jan 2021 19:22
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
718 Boxster - PDK
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ik hoop dat het nu wel afgelopen is en dat er niet nog een avond van vernielingen voor de deur staat.
Ik ben absoluut tegen legaal (en uiteraard illegaal) bezit van vuurwapens. Maar in Amerika is het wel makkelijker om je eigen winkel te beschermen tegen dit soort tuig.


26 jan 2021 19:23
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
ErikR schreef:
Ik hoop dat het nu wel afgelopen is en dat er niet nog een avond van vernielingen voor de deur staat.
Ik vrees het ergste, de sociale media zoemen weer van de oproepen tot protest, niet alleen in Nederland maar nu ook in Turnhout, Antwerpen, Genk ...
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


26 jan 2021 20:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Internet blokkeren/social media idem, dat zou wel een hoop schelen denk ik zo. :idea:
Voor een week of 2.


26 jan 2021 20:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Dan gaan ze daar weer tegen protesteren, plunderen en vernieling zaaien. Elke reden is goed voor die kansenparels.


26 jan 2021 21:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Is toch een stuk lastiger organiseren en afspreken zonder telegram, whatsapp, etc
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


26 jan 2021 22:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
En als ze nou eens iedereen 2 weken helemaal niet naar buiten zouden laten gaan,voor 2 weken eten in huis halen en alles opslot, dan kan het virus zich niet verspreiden en de mensen die het op dat moment hebben zijn er na 2 weken van af. Roep zomaar wat natuurlijk maar misschien niet eens zo gek. Alleen hulp diensten buiten.


26 jan 2021 23:12
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Hmmmm, als ik zie wat er na 9 uur allemaal buiten is, gaat dat net zo goed werken als die avondklok. Wat zijn wij soms toch een eigenwijs en irritant volkje. Ik zet ook mijn vraagtekens bij het nut, maar hou me er wel aan...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


27 jan 2021 10:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Volgens mij een heel erg kleine deel van de bevolking helaas. Vond het opvallend rustig na 09:00 uur hier.

Maar enorm uitvergroot door de media met alle mogelijkheden om met elkaar af te spreken.
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


27 jan 2021 11:09
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Hier in Doorn is het ook erg rustig. Maar ik heb dan ook de Korps Mariniers in de achtertuin :mrgreen:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


27 jan 2021 11:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Hier was het al rustig, alles was al dicht. Dus geen groot verschil met de avondklok. Is meer het idee dat het niet mag denk ik.
Vind het ook vervelend, maar van mij mogen de scholen eerder open, daar zit veel meer ellende achter dan dat wij even niet naar buiten mogen :salut:


27 jan 2021 11:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Jullie hebben een "avondklokje",hier is het een echte klok van 18.00 tot 06.00. :salut: Wel lekker rustig buiten trouwens. :mrgreen:
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


27 jan 2021 12:36
Profiel Facebook 
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Heeft dat niet gezorgd voor extra drukte bij de supermarkten? Dat is voor mij het enige ongemak, want we ging altijd tussen 21:00 en 22:00 boodschappen doen, en we waren niet de enige.
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


27 jan 2021 12:39
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Johann schreef:
Hier in Doorn is het ook erg rustig. Maar ik heb dan ook de Korps Mariniers in de achtertuin :mrgreen:


Hier o.a. de MVV supporters die hun stadje niet laten slopen :wink:


27 jan 2021 12:40
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Johann schreef:
Heeft dat niet gezorgd voor extra drukte bij de supermarkten?

Het is wel iets drukker,vooral tussen de middag,maar is best te doen.
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


27 jan 2021 13:21
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Hoe moeilijk is het in het huidige digitale tijdperk om deze mafketels via hun GSM locatie te achterhalen? Daarmee ga ik er van uit dat deze groep niet zo slim is om massaal hun telefoon op bijv. de vliegtuigstand te zetten of helemaal uit.

MOD: stukje van dit bericht geveegd. Speculatie over ras of afkomst van de relschoppers word niet getolereerd hier op het forum


27 jan 2021 13:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
8) : https://www.youtube.com/watch?v=MGJVRZkIb6M
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


27 jan 2021 13:50
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Content geveegd door Youtube :popcorn:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


27 jan 2021 15:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
BMW E30 M3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
alvin01 schreef:
Ik ben geen fan van Peter R. de Vries, maar gister had ie zeker een punt bij Jinek.
Net zoals Steef het hier eerder meldde, legde hij precies uit wat de pijnpunten zijn.
En snoerde hij de mond van die houtaine houding van burgemeester Jorritsma (Eindhoven) die nog nooit 1 van die relschoppers heeft gesproken.


sorry, ik lees effe mee en het valt me op dat Peter R weer een veer in zijn reet krijgt. Er was er één die wist waar ze over sprak en dat was de terrorisme expert Beatrice de Graaf. Toen zij sprak was elk woord waar en hield iedereen zijn mond. Incl Peter R die altijd een weerwoord heeft. Hij had het hoogste woord om half 7 maar diezelfde avond bij Jinek durfde hij die woorden niet te herhalen. 90% zijn hooligans en meelopers en 10% zijn gevaarlijk omdat ze deze groep aan sturen met hun insinuaties/ lees de Baudet's Wilders of de Willem Engel's van deze wereld.


27 jan 2021 15:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Peter verdient af en toe best een veer in zn ... maar nu niet imho.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


27 jan 2021 15:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Johann schreef:
Content geveegd door Youtube :popcorn:

Hier niet hoor... (selectief vegen? :mrgreen: )
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


27 jan 2021 15:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Tisjeboy Wappie
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


27 jan 2021 15:48
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 100  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.