Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 11:55



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Mooi plaatje. Is dit in NL? :shock:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 feb 2021 18:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Haha, nee, Oostenrijk. Paar jaar geleden op weg naar de Mille Miglia, helaas niet gehaald.


07 feb 2021 19:06
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Zag er al uit als een typische ‘op weg naar wintersport’ foto :lol:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 feb 2021 19:08
Profiel
PorscheForum Rakker
08-2020 996 Carrera 3.4 2001 08-2021 997 Carrera S 2006 11-2021 997 Carrera 2004
Zoetermeer
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Had ook zo maar een heuvelruggetje vlakbij Maastricht kunnen zijn. Alhoewel dat ook op weg naar wintersport is. :mrgreen:


07 feb 2021 19:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Pacoloco schreef:
Ook invoeren voor stemrecht ajb :mrgreen:


Dat idee is al eens geopperd door een bekend politicus :idea: Was geen succes...


08 feb 2021 10:16
Profiel
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Besmettingen zijn gehalveerd , gaan we eindelijk de goede kant op en kunnen de beperkingen snel worden afgebouwd. :ba:


gr
Hubertus


09 feb 2021 10:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Logisch als de testlocaties gesloten waren. Niet te vroeg juichen dus.

Bovendien bevinden we ons deze periodes op het kruispunt waar de Engelse variant de overhand gaat krijgen en we ons -zoals het er nu naar uit ziet- kunnen opmaken voor een 3e golf met de piek notabene rond de verkiezingstijd.


09 feb 2021 11:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Bijna 12 maanden (en counting) Covid-19 shizzle, het land op z'n reet, iedereen verplicht tussen 21:00 - 04:30 opgehokt, 040-Gaza, 010-Mosul en plunderpartijen door the usual grootstedelijke supects en een dag beppen in de TK voor 30 minuten later lockdown, de Rutte & De Jonge mantra's tijdens de persco met gebarentaalmiep, geen avond zonder Corona wauwelend duiden aan de praattafels en de lijst gaat door en door en door.
En na anderhalve dag Code Rood, een sneeuwstorm des doods en een paar graadjes vorst, sopt de hele Tweede Kamer bijkans uit de verschoning vanwege de koortsdroom die Elfstedentocht heet en worden zolders overhoop gehaald voor de roestige Friese doorlopers, terwijl moeders daar net de laatste supermarktoogst heeft opgeslagen (ijskast en vriezer zaten al bomvol).
Als dit de nieuwste prio is dan is dit land truly verrek.


09 feb 2021 15:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
En je punt is?


09 feb 2021 17:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Er is hier gelukkig maar eentje die loopt te “wauwelen” en “bijna uit z’n verschoning sopt”.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


09 feb 2021 17:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
En nu ff diep adem halen en....ga genieten van het wandelen, goed voor lichaam en geest.

Zou niet weten ik na 21:00 op straat moet zoeken, behalve de hond uitlaten in deze kou, Wat ik gelezen heb is het ook nog eens gevaarlijk, zelfs pinguïns blijven binnen...... :cheers:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


09 feb 2021 17:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
redriver schreef:
Bijna 12 maanden (en counting) Covid-19 shizzle, het land op z'n reet, iedereen verplicht tussen 21:00 - 04:30 opgehokt, 040-Gaza, 010-Mosul en plunderpartijen door the usual grootstedelijke supects en een dag beppen in de TK voor 30 minuten later lockdown, de Rutte & De Jonge mantra's tijdens de persco met gebarentaalmiep, geen avond zonder Corona wauwelend duiden aan de praattafels en de lijst gaat door en door en door.
En na anderhalve dag Code Rood, een sneeuwstorm des doods en een paar graadjes vorst, sopt de hele Tweede Kamer bijkans uit de verschoning vanwege de koortsdroom die Elfstedentocht heet en worden zolders overhoop gehaald voor de roestige Friese doorlopers, terwijl moeders daar net de laatste supermarktoogst heeft opgeslagen (ijskast en vriezer zaten al bomvol).
Als dit de nieuwste prio is dan is dit land truly verrek.

Joh, pak een kratje op je Tilburgse stoep en relax...
_________________________________________
GREEN IS GOOD


09 feb 2021 19:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Dan bevriest zijn bier.... :mrgreen:


09 feb 2021 19:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Dial_888 schreef:
En nu ff diep adem halen en....ga genieten van het wandelen, goed voor lichaam en geest.


Vanavond nog even lekker 13km hardgelopen; prima te doen op de verlichte fietspaden hier in ons dorp. Daarna lekker gegeten, nog ff gewerkt en nu nog ff op PF. Wat wil een mens nog meer :thumleft:
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


09 feb 2021 22:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Overmorgen gaat mijn moeder (82) de spuit halen. Ze heeft winterbanden dus er kan niks mis gaan.
Eindelijk, schot in de zaak!

Ik was vanmiddag even op de locatie waar "het" allemaal gebeurt. Toevallig stopten ze op dat ogenblik en ik vroeg of er misschien iemand niet was komen opdagen zodat ze die spuit in mijn arm konden zetten. Dat kan want eenmaal ontdooid kan het spul niet heringevroren worden.
Helaas, iedereen was geweest :)
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


10 feb 2021 0:20
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
:scratch: ... het schijnt 4 dagen goed te blijven als het ontdooit is ~ hebben ze MI toch een aardige marge om de spuiten te zetten voordat deze over datum zijn ...


Iedereen als op de hoogte van het bericht over de Cateraar uit Nieuwegein :?: :roll:


10 feb 2021 9:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Zouden de verkiezingen wel door mogen gaan van het OMT met al de varianten op komst.
Als we de regels van het OMT goed opvolgen lijkt mij dat niet haalbaar en ook oneerlijk t.o.v. alles wat nu gesloten moet blijven.


gr
Hubertus


10 feb 2021 10:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Jij vergelijkt verkiezingen met de horeca? :thumleft:

Overigens heb ik er zelf geen probleem mee als ze het uitstellen maar dat is natuurlijk ook weer niet goed. Zeker met een demissionair kabinet kan ik de reacties al uittekenen.

Maar ging over inenten toch ...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


10 feb 2021 10:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Tuurlijk moeten die doorgaan, er zijn allerlei maatregelen getroffen om het goed te kunnen laten verlopen.

Bovendien staat Rutte super hoog in de peilingen, dus laat maar komen die verkiezingen. :cheers:


10 feb 2021 10:25
Profiel
PorscheForum Rakker
993-c2 ,2cv
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
MarkS schreef:
Jij vergelijkt verkiezingen met de horeca? :thumleft:

Overigens heb ik er zelf geen probleem mee als ze het uitstellen maar dat is natuurlijk ook weer niet goed. Zeker met een demissionair kabinet kan ik de reacties al uittekenen.
Maar ging over inenten toch ...




Is de horeca het enige wat nu gesloten is dan ?
Sorry maar in dit topic word van alles besproken zelf over de mooie besneeuwde wegen in ons land en nog veel meer wat niet over inenten gaat ?

En dan mag het nu opeens alleen over inenten gaan ?
Vind het meer een al geheel topic over corona dan specifiek over inenten alleen.


gr
Hubertus


Laatst bijgewerkt door black-993 op 10 feb 2021 10:46, in totaal 1 keer bewerkt.



10 feb 2021 10:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Verkiezingen moeten zeker doorgaan. Moet toch veilig kunnen?
Die van Dissel ziet overal donkere wolken. En de grafieken van Kuipers is soms ook geen touw meer aan vast te knopen.

Zie dit bericht uit Duitsland

Zou dit hier ook kunnen meespelen? Al die voorbarige berichten over varianten, 3e golven, ect, zonder data of enige onderbouwing?


10 feb 2021 10:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Hoezo de avondklok een probleem?

Ik kom hier 24/7 de oprit niet eens meer af met mijn achterwiel aangedreven zomerbandjes in mijn dead end street ... :mrgreen:
_________________________________________
'Life is what you make it!'


10 feb 2021 10:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ikke, ikke ikke, verbazingwekkend kortzichtig.
En natuurlijk kan in Nederland hetzelfde spelen als in Duitsland, dat is zelfs aannemelijk, angst wordt continue gevoed door reguliere media en zelfs influencers zijn hier benadert en betaald om het regeringsbeleid te propaganderen.
Discussie programma’s lijken niet te bestaan, hoewel recent voor het eerst op de NOS werd getwijfeld aan het effect van de avondklok, want dat was zelfs voor de RIVM nog niet duidelijk!


10 feb 2021 11:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Olaf schreef:
het schijnt 4 dagen goed te blijven als het ontdooit is
Als dat zo is dan zijn de twee brandweermannen met wie ik sprak niet helemaal op de hoogte.
Dat zou kunnen.
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


10 feb 2021 11:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Pondje schreef:
Ikke, ikke ikke, verbazingwekkend kortzichtig.
En natuurlijk kan in Nederland hetzelfde spelen als in Duitsland, dat is zelfs aannemelijk, angst wordt continue gevoed door reguliere media en zelfs influencers zijn hier benadert en betaald om het regeringsbeleid te propaganderen.
Discussie programma’s lijken niet te bestaan, hoewel recent voor het eerst op de NOS werd getwijfeld aan het effect van de avondklok, want dat was zelfs voor de RIVM nog niet duidelijk!


Welke angst dan? Ik wordt zo moe over dat gejammer over angst en complotten en gestuurde media. Wat voor belang zou een regering er nou bij hebben om "voor de lol" het land op slot te zetten. Ik heb nog niemand gehoord die dat plausibel kan uitleggen.

Lees anders het opiniestuk even in het nRC van afgelopen zaterdag van Maarten Boudry en Joel de Ceulaer. Glashelder....


10 feb 2021 12:12
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 100  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.