Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 14:20



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Porsche, gave auto’s!


10 jan 2021 19:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
911RPM schreef:
Vandaag heb ik het Pfizer vaccin ontvangen, ik had dit voorrecht als medewerker in de acute zorg.
Willen we uit deze malaise van beperkingen komen is het toch erg belangrijk dat het grootste gedeelte van de bevolking zich laat vaccineren. Zolang de zorg in de ziekenhuizen overbelast is en de IC vol ligt met COVID patiënten zullen de beperkende maatregelen van kracht blijven. Dit probleem lossen we op korte termijn niet op met een ander kabinet of het opleiden van meer personeel, dit gaat jaren duren. Met vaccineren kunnen we dit echt sneller voor elkaar krijgen.
Laat je niet banger maken dan nodig is. 100% zekerheid of veiligheid bestaat niet, het is het afwegen van risico's.

Voor de twijfelaars, kijk eens naar dit filmpje.


Hopelijk kunnen we binnen een jaar weer naar een GP, concert, festival, wintersport , enz, enz

Als ik op korte of langere termijn bijwerkingen krijg zal ik deze hier ook melden :puker:


:res:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


10 jan 2021 19:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Enguess schreef:
Porsche, gave auto’s!


Behalve: de 996, alles wat ploft, alles wat geen 911 is, alles op winterbanden, etc etc

:wink:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


10 jan 2021 19:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ja 996 wappies en Cayenne gekkies tegenover anti-lufties.


10 jan 2021 19:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Het wordt steeds gekker hier, het lijkt wel op de echte wereld, waar ook momenteel een hoop mensen de weg kwijt lijken te zijn.


10 jan 2021 19:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
horn schreef:
Wel bijzonder hoeveel mensen ineens de koe in zijn hoo kijken. Iedereen liep te zeiken over belastingdruk etc. We hebben met ons gezeik de verzorgingsstaat de nek omgedraaid. Toen hoorde je niemand. IC was ook niet in het gedrang. Pandemie had niemand kunnen voorzien. Maar uiteraard staat er wel meteen een aantal schreeuwerds klaar om te roepen dat het de schuld van het kabinet en haar beleid en dat er teveel in de zorg is gesneden.

Waar (lees: WAAR) waren al deze mensen een jaar geleden??


Die waren er niet. Gevolg van meer dan 10 jaar op Rutte's partijkartel stemmen.


10 jan 2021 20:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Allemaal? Democratie toch?

Dan moeten “we” dus niet zeuren. Dan was het een bewuste keuze. Hadden we daar nu zoveel pagina’s voor nodig om tot deze conclusie te komen? :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


10 jan 2021 20:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
En Willem heeft politieke plannen. Keus genoeg. Komt goed.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


10 jan 2021 20:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
GinnFizz schreef:
Om even in te pikken op deze draad.
Velen (waaronder ik) zijn van mening dat teveel bezuinigd werd op de zorg. En ja, ook ik vind dat we teveel belastingen moeten betalen (ter info: 52% van mijn loon gaat naar de belastingen).
Ik spreek nu in eigen naam, dat is best veel, zeker als je dan ziet waarvoor belastingen gebruikt worden. Het steeds aanstellen van meer (dure) ministers en kabinetsmedewerkers omdat het beleid niet deugt, de zelfbediening die door politiekers wordt gehanteerd (keren zichzelf alweer een hoger (niet belastbaar) loon uit dit jaar), de niet aflatende geldstromen die naar het migratiebeleid versluisd worden, gemeentebelastingen die niet besteed worden aan opwaardering en onderhoud, containerparken en afval ophaling die steeds duurder worden zodat onze straten en wegen vol gestort vuil liggen etc...
Onze (goedbetaalde) minister van Volksgezondheid heeft miljoenen mondmaskers, zowel de chirurgische als de PF2 laten verbranden om opslagplaats vrij te maken en als dat aan het licht kwam gelogen dat deze over vervaldatum waren en beschadigd. Niets van waar en mondmaskers te kort. Hals over kop nieuwe aankopen door twee verschillende minister en niet compatibel. Pure Kafka.
Meer ministers aanstellen, zowel in België als Europees is een gevolg van niet werkende procedures, dan stel je iemand aan om de procedure te overwaken ... FOUT, herbekijk de procedure zodat deze wel functioneert en het probleem is opgelost, geen extra manpower nodig.
Als die belastingen nu gebruikt werden om de zorg, het wegennet, het milieu, hulp aan behoevenden (ook Belgen graag) naar een hoger niveau te tillen zou je mij (en waarschijnlijk vele anderen) niet horen. Dan hadden de zorgverleners tijdens deze corona crisis nog steeds hun stinkende best moeten doen om de zieken erdoor te helpen, maar dan had dat aan een aanvaardbaar loon geweest met voldoende middelen en een ECHTE premie voor hun ongelofelijke inzet. En DAT had (in mijn simpele beleving) een groot verschil gemaakt.


Mee eens. Je had het ook korter kunnen omschrijven; meer van ons belastinggeld investeren in Nederland i.p.v. buitenland. Dat is niet kortzichtig of egoïstisch. Wanneer je thuis meer geld weggeeft dat er binnen komt houd het op een gegeven moment ook op.


10 jan 2021 20:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
MarkS schreef:
Was daar niet een ander (politiek klaag) topic voor. Dit ging over inenten. :mrgreen:


Je ziet het verband toch wel ?


10 jan 2021 20:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
911RPM schreef:
Vandaag heb ik het Pfizer vaccin ontvangen, ik had dit voorrecht als medewerker in de acute zorg.
Willen we uit deze malaise van beperkingen komen is het toch erg belangrijk dat het grootste gedeelte van de bevolking zich laat vaccineren. Zolang de zorg in de ziekenhuizen overbelast is en de IC vol ligt met COVID patiënten zullen de beperkende maatregelen van kracht blijven. Dit probleem lossen we op korte termijn niet op met een ander kabinet of het opleiden van meer personeel, dit gaat jaren duren. Met vaccineren kunnen we dit echt sneller voor elkaar krijgen.
Laat je niet banger maken dan nodig is. 100% zekerheid of veiligheid bestaat niet, het is het afwegen van risico's.

Voor de twijfelaars, kijk eens naar dit filmpje.


Hopelijk kunnen we binnen een jaar weer naar een GP, concert, festival, wintersport , enz, enz

Als ik op korte of langere termijn bijwerkingen krijg zal ik deze hier ook melden :puker:


Corona zal endemisch worden net als de jaarlijkse influenza varianten verwachten Britse experts op het gebied van virussen,
www.theguardian.com/world/2021/jan/10...
Trouwens Pfizer en de wereldwijde pers waren een beetje boel voorbarig dat hun vaccin ook effectief tegen varianten zoals de Britse en Afrikaanse mutatie werkt volgens experts, www.thailandmedical.news/news/vaccine...


10 jan 2021 20:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
redriver schreef:
MarkS schreef:
Was daar niet een ander (politiek klaag) topic voor. Dit ging over inenten. :mrgreen:


Je ziet het verband toch wel ?


Je ziet die :mrgreen: toch wel?

Zie mijn comment over de politieke aspiraties van Willem. Moet je aanspreken. ;-)

On topic ...
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


10 jan 2021 21:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
In de wereld van 7,8 miljard mensen worden steeds meer coronatests gedaan en het virus is al meer dan 90 miljoen keer geconstateerd. Bij bijna 64,5 miljoen gevallen ging het om mensen die ooit het virus hadden opgelopen, die het virus hadden zonder ziekteverschijnselen of mensen die inmiddels waren genezen. Volgens de statistieken van de site Worldometers zijn er wereldwijd gezien nog geen 250 patiënten per miljoen mensen aan het virus bezweken. 


10 jan 2021 23:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
De pil van Drion, dat is de oplossing, allemaal innemen en wel snel ja, zijn we overal van af, zelfs van het PF.....


10 jan 2021 23:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
De tegenstanders zullen er vast wel wat van vinden, maar in België schijnt de avondklok te werken. Oke, de bron is de Televaag. Dat is wel puntje van discussie :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


12 jan 2021 13:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Lijkt me ook. Thuis zijn de meeste besmettingen. Met horeca dicht gaan nu veel mensen glaasje drinken bij elkaar ‘thuis’. De ene avond met die 3 of 4 de andere avond weer 3-4 anderen.Niet in de bedoeling. Maar wel
toegestaan volgens de regeltjes.

Avondklok Is een maatregel die helemaal geen pijn doet. Maar wel de mogelijkheid geeft om alle niet nodige plezierontmoetingen na een bepaald avondlijk tijdstip te ontmoedigen. Makkelijk te controleren. Steekproefsgewijs. Als er weinigen onderweg ‘mogen’ zijn.

Vreemd dat NL nog zo worstelt met een oorlogstrauma.

Het nu invoeren is natuurlijk rijkelijk laat. Had al in december gekunnen. Met bv een uitzondering voor 3 avonden rond kerst en oudejaarsavond er bij.


12 jan 2021 13:55
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Kijk even naar de grafieken van de landen waar voor de feestdagen de regels versoepeld waren ...

... de Bitcoin is er niks bij :|


12 jan 2021 14:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ja daarom too little too late. Maar goed we leren langzaam. En niemand is perfect.
Hopelijk snel lente. Ik kijk er al naar uit.

PS: Olaf, de lente dat is nog 66 dagen. Oftewel 1584uur. Tel je wel? :wink:


12 jan 2021 14:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Hmmmmm, dat is 11x 144. Of is dat verkeerde topic :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


12 jan 2021 14:39
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Kheldar schreef:
1584uur. Tel je wel? :wink:


Eh .. da's 1 minder dan het getal van perfectie :roll:

Beter bekend als het dwazen- of gekkengetal (beide woorden bestaan - ook - uit 11 letters :wink: )


12 jan 2021 14:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Goed Olaf, je geeft het antwoord al bijna zelf. Vermenigvuldig dat perfecte getal eens met zichzelf en je krijgt de ultieme perfectie, toch? :wink:

Maar goed back on topic. Want Olaf heeft vaak de neiging om in topics af te dwalen.

Hopelijk snel lente! Al dan niet met een prik in de arm. Of twee.


12 jan 2021 14:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Als we nu eens weer met z'n allen normaal gaan doen en lekker de kroeg in gaan en gaan feesten.
Dan heeft volgens alle 'deskundigen' iedereen binnen een maand corona. Daarna ben je of dood ( heb je in elk geval nog wel lekker gefeest) of als je nog leeft , heb je aangetoond dat corona jou er niet onder krijgt. :thumleft:


15 jan 2021 17:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
redriver schreef:
Als we nu eens weer met z'n allen normaal gaan doen en lekker de kroeg in gaan en gaan feesten.
Dan heeft volgens alle 'deskundigen' iedereen binnen een maand corona. Daarna ben je of dood ( heb je in elk geval nog wel lekker gefeest) of als je nog leeft , heb je aangetoond dat corona jou er niet onder krijgt. :thumleft:
Een benadering vanuit een andere hoek, maar ik word dat geklooi met beperkingen en regeltjes zo beu dat het heel erg aantrekkelijk gaat klinken.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


15 jan 2021 18:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ik zou zeggen kom maar op met die spuiten, kan ik eindelijk weer vakantieplannen maken.....
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


15 jan 2021 19:09
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Lees je ff in.

Als je gevaccineerd bent is het nog niet zeker dat je het virus niet over kunt dragen ....

:idea:


15 jan 2021 19:26
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 100  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.