Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 apr 2024 6:31



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 100  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel I 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
www.sdu.nl
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


05 jun 2021 17:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
ATanis schreef:
Maarten schreef:
Gaat iedereen die zich nu laat vaccineren dat straks elk jaar laten doen?


Dat beseft bijna niemand zich. Even een prikkie en dan ben ik er van af. :bang: De Jonge heeft al gezegd dat het plan is om iedereen vanaf 12 jaar 2 keer per jaar te gaan vaccineren.


So what?
_________________________________________
GREEN IS GOOD


05 jun 2021 17:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ewout schreef:
Ik zit verder nergens op maar jij wint het hier van mij met het aantal posts... :mrgreen: :cheers:


Maar veel scheelt het niet :wink:
Zit verder ook nergens op behalve LinkedIn omdat het moet.
Al mijn vrienden zitten hier op het PF :mrgreen:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


05 jun 2021 17:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
MarcoB schreef:
http://www.sdu.nl



Thanks, meteen besteld, ben bang dat hij niet op tijd er is,
Woensdag mag ik voor de prik.


05 jun 2021 18:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Cazzo Super Veloce schreef:
ATanis schreef:
Maarten schreef:
Gaat iedereen die zich nu laat vaccineren dat straks elk jaar laten doen?


Dat beseft bijna niemand zich. Even een prikkie en dan ben ik er van af. :bang: De Jonge heeft al gezegd dat het plan is om iedereen vanaf 12 jaar 2 keer per jaar te gaan vaccineren.


So what?


En wie zegt dat niemand dat “zich” beseft?


05 jun 2021 19:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Mijn eerste vac een paar weken geleden gehad.
Ik weet ook niet wat ik er van moet denken,
Ben geen arts of expert oid, alles kan wmb.
Ben wel wat zaken gaan vastleggen voor vergelijk voor en na.
Nou ben ik nogal positief ingesteld,
Dus als er verandering is waarom dan niet een verbetering.
En het lijkt er ook op.
Ik ben sneller,
Ik ben sterker.
Beter dan voorheen.

Lijkt me geweldig


06 jun 2021 13:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Olaf schreef:
Het zal niet alleen de groente zijn … als die zooi daar is neergedaald :idea:


Enguess schreef:
Voor mezelf, en voor mijn omgeving.


Hoe bedoel je: en voor mijn omgeving :?:

Goede vraag. Een gepromoveerde arts in de vaccin-immunologie zegt hierover dat je vaccineren niet voor een ander doet: https://www.gelderlander.nl/nijmegen/pl ... ~ad9fbcb5/
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


07 jun 2021 7:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Enguess schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
ATanis schreef:
Maarten schreef:
Gaat iedereen die zich nu laat vaccineren dat straks elk jaar laten doen?


Dat beseft bijna niemand zich. Even een prikkie en dan ben ik er van af. :bang: De Jonge heeft al gezegd dat het plan is om iedereen vanaf 12 jaar 2 keer per jaar te gaan vaccineren.


So what?


En wie zegt dat niemand dat “zich” beseft?



Dat zie ik in ieder geval in mijn omgeving. Hoog / laag opgeleid maakt niet uit. Mensen zijn het zat en gaag gewoon, want dan kunnen we weer op vakantie. Vind ik te makkelijk gedacht.

En @ Cazzo, dit is waarom;
"In ALL highly vaccinated countries, the mortality recorded during the two months after vaccination is equal to or exceeds that of the whole of 2020."
Deze cijfers vind ik best wel bizar, en tweemaal per jaar vaccineren is dus ook elke keer een risico op bijwerkingen/sterfte. Risico hiervan is voor mij zeker hoger dan van Corona zelf. (wat inmiddels prima te behandelen is met bestaande medicatie).

https://www.globalresearch.ca/covid-19-vaccines-lead-to-new-infections-and-mortality-the-evidence/5746393?fbclid=IwAR2GPtLEfFH7DdMbUFOIIj802gzWHKQf91D18Hty3Hy9tpEcgHxAtBCdb0M


07 jun 2021 7:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Gelijke monikken , gelijke kappen ? Iedereen die onderstaande vaccinaties niet heeft gehad uitsluiten van deelname aan de maatschappij ?

DKTP = vaccin tegen difterie, kinkhoest, tetanus en poliomyelitis
Hib = vaccin tegen haemophilus influenzae type B
HepB = vaccin tegen hepatitis B
BMR = vaccin tegen bof, mazelen en rodehond
MenACWY = vaccin tegen meningokokken type A, C, W en Y. Het vaccin tegen type C is in het vaccinatieprogramma opgenomen sinds 2002. Op 1 mei 2018 werd de vaccinatie uitgebreid tot type A, C, W en Y.[7]
aK= acellulair kinkhoestvaccin
Pneu = vaccin tegen pneumokokken
HPV = vaccin tegen humaan papillomavirus. De tweede vaccinatie wordt standaard 6 maanden na de eerste gegeven.


07 jun 2021 15:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
redriver schreef:
Gelijke monikken , gelijke kappen ? Iedereen die onderstaande vaccinaties niet heeft gehad uitsluiten van deelname aan de maatschappij ?


Nee, alleen van PF meetings. Zo goed?
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


07 jun 2021 16:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Haha MarkS laat zich weer opnaaien :lol:
Goed visweer vandaag ;)
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


07 jun 2021 16:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Kleine moeite hoor. :mrgreen: Kost me geen extra druppeltje zweet of verhoogde hartslag. Zo’n hele lijst met vaccinaties opzoeken en posten daarentegen … enfin … zit ook gewoon in het zonnetje.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


07 jun 2021 17:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
redriver schreef:
Gelijke monikken , gelijke kappen ? Iedereen die onderstaande vaccinaties niet heeft gehad uitsluiten van deelname aan de maatschappij ?

DKTP = vaccin tegen difterie, kinkhoest, tetanus en poliomyelitis
Hib = vaccin tegen haemophilus influenzae type B
HepB = vaccin tegen hepatitis B
BMR = vaccin tegen bof, mazelen en rodehond
MenACWY = vaccin tegen meningokokken type A, C, W en Y. Het vaccin tegen type C is in het vaccinatieprogramma opgenomen sinds 2002. Op 1 mei 2018 werd de vaccinatie uitgebreid tot type A, C, W en Y.[7]
aK= acellulair kinkhoestvaccin
Pneu = vaccin tegen pneumokokken
HPV = vaccin tegen humaan papillomavirus. De tweede vaccinatie wordt standaard 6 maanden na de eerste gegeven.

Tilburgers zouden sowieso moeten uitsluiten van de maatschappij.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


07 jun 2021 17:18
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
ATanis schreef:
Mensen zijn het zat en gaan gewoon, want dan kunnen we weer op vakantie. Vind ik te makkelijk gedacht.


... inderdaad té makkelijk (over) gedacht - zeker nog op dit moment.

Ok, in een aantal landen ben je vrijgesteld van Quarantaine - of kan je je Quarantaine verkorten ... maar je zal nog steeds moeten testen alvorens je het vliegtuig in mag - én vaak ook nog even op de luchthaven van aankomst ...

Hiep, Hoi :!: we mogen weer op vakantie maar nemen bloedklonters, een hartaandoening, problemen met de vruchtbaarheid of voortplanting, hersenschade of een andere ernstige ziekte voor lief :bang:


07 jun 2021 17:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Maar je weet ook dat de kans op bloedklonters na vaccinatie met AstraZeneca altijd nog 100x kleiner is dan als je 1 keer het vliegtuig pakt. Hoe vaak vlieg jij Olaf? ;-)
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


07 jun 2021 18:00
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
MarkS schreef:
Maar je weet ook dat de kans op bloedklonters na vaccinatie met AstraZeneca altijd nog 100x kleiner is dan als je 1 keer het vliegtuig pakt.


Tja - wel het hele Avro-Tros artikel quoten dan :mrgreen:

Appels met Peren vergelijken - zegt Hugo ten Cate, internist vasculair bij het Maastricht Universitair Medisch Centrum :wink:

Buiten dat maak ik alleen maar relatief korte vluchten - met vliegtuigjes en helicopters 8)


07 jun 2021 18:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
We gaan toch geen hele artikelen quoten? We doen toch alleen snippets. :mrgreen:

Maar ik verwijs je net zo graag naar de website van het RIVM of de trombose stichting als je niks met de Avro TROS hebt. ;-)
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


07 jun 2021 19:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Zoals mijn interniste terecht zei; wel aan de pillen en de frikandellen in het week-end, maar bang voor een vaccinatie :lol:

On a more serious note;
De voorheen kerngezonde collega-ondernemer die inmiddels alweer 5 weken op de IC in Antwerpen ligt kan inmiddels naast zijn tong ook zijn vingers en tenen weer bewegen.
Ik zal het hem eens vragen bij gelegenheid, maar ik denk dat ik zijn mening wel weet over wel of niet vaccineren.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


07 jun 2021 20:44
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Zijn antwoord valt natuurlijk te raden …

… vraag je meteen ook even de familie leden van de gevaccineerden die er iets aan over hebben gehouden of het niet overleeft hebben :?:

Cazzo Super Veloce schreef:
Zoals mijn interniste terecht zei; wel aan de pillen en de frikandellen in het week-end, maar bang voor een vaccinatie :lol:


Nooit pillen geslikt … en van een fricandel weet ik wat er in zit en wat de bijwerkingen zijn ;)

AstraZeneca & Janssen zijn (al) uit de roulatie :popcorn:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


07 jun 2021 21:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Olaf schreef:

… vraag je meteen ook even de familie leden van de gevaccineerden die er iets aan over hebben gehouden of het niet overleeft hebben :?:



Ik ken heel veel mensen die gevaccineerd zijn, maar echt niemand die iets van een bijwerking ondervonden heeft, laat staan het niet overleeft heeft.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


07 jun 2021 21:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Je zou voor de grap op insta #zorgverlenersverenigd eens moeten volgen.
Daar lees je meldingen van zorgverleners die direct te maken hebben met vaccinatie-patiënten. Die vervangen nu de covid-patiënten op IC.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


07 jun 2021 21:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Geen resultaten gevonden


07 jun 2021 21:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
https://zorgmedewerkersverenigd.nl/

Ik heb die website toch maar eens bekeken. Ik zal voor het gemak maar niet twijfelen aan de in essentie goede bedoelingen van de initiatiefnemers. Wat die dan ook mogen zijn. Maar de zogenoemde ervaringen zijn op z’n minst (ook) nogal eenzijdig, tendentieus en belangrijker … niet te controleren op authenticiteit of betrouwbaarheid. Dus in mijn beleving discutabel. Bron … klopt het verhaal wel … etc Op de website worden “zorgverleners” aangemoedigd om verhalen en ervaringen te delen met de volgende toelichting:

“Ben jij een zorgmedewerker die ook ziet wat voor nevenschade de huidige coronamaatregelen hebben op onze zorg? Je bent niet de enige! Op deze website vind je ervaringsverhalen van gelijkgestemden. Uit deze verhalen blijkt dat het geschetste beeld over corona niet zo zwart is zoals men ons wil doen geloven maar dat de effecten van de maatregelen schrijnend en desastreus kunnen zijn. Heb jij ook een ervaringsverhaal en wil je dat met andere delen, stuur het via de mail of via het contactformulier naar ons op, dan plaatsen wij het op de site. Dit kan ook anoniem. Ben je geen schrijver, dan helpen wij je daarbij. Laat van je horen!”

Kijk, als je dit soort websites / informatie wel voor zoete koek slikt … terwijl je verder overal zo kritisch op bent.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


07 jun 2021 21:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Waardeloze website vol anonieme zwetsverhalen. Als dat je bronnen zijn...
Ik lees/hoor niets in de MSM over "vaccinatie-patiënten. Die vervangen nu de covid-patiënten op IC."
Maar dat zal wel zijn omdat ik alleen serieuze media volg. :lol:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


07 jun 2021 22:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
MarkS, ik had je nog zo gezegd, niet meer op reageren.
Steef is voor wat betreft Porsche redelijk op de hoogte en ook op Moto Cross, maar verder...... :?:


07 jun 2021 22:15
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 100  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Subdriver


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.