Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 11:35



Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
afgesplitst van verkooptopic 997 Turbo 2006 50K KM hand 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht afgesplitst van verkooptopic 997 Turbo 2006 50K KM hand
Lekkerrrr...

super auto, zo'n turbo :thumleft: (ik ken deze specifieke auto niet)

Waarom zou je inruilen op een cabrio als je er zo weinig mee rijdt?

78790
_________________________________________
footers zuigen! :D


23 apr 2021 8:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Dan ga je dus meer ermee rijden :mrgreen: wat een mooie turbo :thumleft: succes met verkoop
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


23 apr 2021 8:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Schitterende turbo, daar ga je nog heel lang plezier mee hebben! :thumleft: Succes met de verkoop!
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


23 apr 2021 12:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
:lol: :lol: :lol:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


23 apr 2021 13:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Staat hier op forum een mooie vergelijkbare al dik een jaar te koop voor 10k minder met vergelijkbare kilometerstand. Denk inderdaad dat je nog lang van deze auto in de collectie mag genieten. Geen straf als ik de auto zo zie :cheers:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


23 apr 2021 14:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Geen schuifdak is plus 10K want zeldzaam.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


23 apr 2021 14:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Er staat op marktplaats een 997mk2 cabrio uit 2010 met 88k km te koop voor 87k, wel met pdk. Wellicht doen ze aan inruil.. waarbij ik niet denk dat ze je de vraagprijs gaan geven, maar je kunt het altijd proberen. Succes!


23 apr 2021 14:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Dank allemaal voor de goed bedoelde tips! Goedkoop is deze auto nooit geweest en gaat deze ook nooit meer worden. De auto is eigenlijk gewoon nieuw en heeft de juiste kleur, keramische remmen. Porsche approved onderhoud en alle specs die er toe doen. En een leuke eerste NL eigenaar. Ra, ra wie zou dat zijn geweest. Een Forum raadsel! We hebben ook nog een 997 4S cabrio en dat is dus 1 van de voorwaarden. Als de Turbo vertrekt en ik kan aan een mooie 997 Turbo Mezger handbak cabrio kopen dan gaat de 4S waar ik wel mee rij :cheers: eruit. Ik reed hiervoor in een Boxster S en dat was al leuk. De 997 4S cabrio is nog leuker maar ik denk dat een 997 Cabrio Turbo handbak Mezger het summum is. Ik ben een rijder heb ik ervaren en dat hoort ook zo te zijn met een Porsche.............. Ik verwacht dat de meesten het daar wel mee eens zijn. Overigens gaan ze in Duitsland wat makkelijker voor dit geld van de hand. Zij willen weer graag een Duits geleverde auto i.p.v. een NL maar daar gaat de auto volgende week de markt op. Zo is het altijd wat. Ik spreek slecht Frans maar ook vanuit daar is interesse dus ik ben vanavond druk in de weer met Google translate. En ja, ik pas op! Een ervaren garagebedrijf handelt dit dan voor mij af. Fijn weekend allemaal.


23 apr 2021 14:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
PS. Deepl.com vertaald een stuk beter dan Google translate. Als je de app installeerd op je laptop/PC werkt het ook nog eens heel erg gemakkelijk.

PS. Deepl.com translates a lot better than Google translate. If you install the app on your laptop/PC it also works very easily.

PS. Deepl.com übersetzt viel besser als Google translate. Wenn Sie die App auf Ihrem Laptop/PC installieren, funktioniert sie ebenfalls sehr einfach.

PS. Deepl.com traduit beaucoup mieux que Google translate. Si vous installez l'application sur votre ordinateur portable/PC, elle fonctionne également très facilement.

PS. Deepl.com traduce molto meglio di Google translate. Se installate l'applicazione sul vostro laptop/PC funziona anche molto facilmente.

PS. Deepl.comは、Google翻訳よりもずっと良い翻訳をしてくれます。ラップトップ/PCにアプリをインストールしても、非常に簡単に動作します。

Succes met de verkoop.
_________________________________________
Mvg,

René


23 apr 2021 15:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Dus er is een 997 Turbo en een 997 Turbo Mezger....blijkbaar heb ik iets gemist?


23 apr 2021 16:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Nou ja, dat klopt wel. 997.1 turbo = Mezger, 997.2 turbo niet.


23 apr 2021 16:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Ja, klopt. De 3.6 met 480 PK wordt gezien als één van de laatste (de laatste) Mezger blokken. Daarna komt de 3.8 en dat is een ander (ook mooi blok) maar dus geen Mezger meer............ https://vierenzestig.nl/31064/de-boxermotor-volgens-hans-mezger/


23 apr 2021 16:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Kleine update : de auto gaat in september weer naar de P Dealer te Eindhoven voor APK en beurt. Ik zie net op de onderhoudslijst van vorig jaar dat de linker spiegel niet meer automatisch dimt. In overleg is dat te verrekenen. Wat ik vergeten ben te vermelden is dat er een Stinger is ingebouwd, handige voor de rittenadministratie........... Ik gebruik de Stinger niet en heb deze nooit bij me. Er zit ook een volgsysteem op de auto (2 zelfs). De eerste eigenaar die de auto met alle opties heeft besteld maar ook (verlicht!) in de deurdrempels "Make my Day" heeft laten aanbrengen is een zekere Roger L momenteel door "omstandigheden" wonende te Dubai. De auto is PON Nederland (Eindhoven) geleverd, altijd in NL gebleven en aantoonbaar P dealer NL onderhouden. De eerste jaren weinig KM's gemaakt, toen even wat meer en nu ieder kwartaal een of meerdere ritten van 50 KM. De 997 Turbo is zijn leven gestart met een exotisch kenteken. Ik kreeg daar een vraag over, bij deze!


03 jun 2021 10:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 993, ex 3.2 CC (2x) Vinkeveen
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Je maakte me nieuwsgierig... met google vond ik al snel dat het hier om dhr. Lips ging.
Was dit een forum puzzel? :D

Succes met de verkoop van deze prachtige machine!


11 jun 2021 19:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Robert69 schreef:
Kleine update : de auto gaat in september weer naar de P Dealer te Eindhoven voor APK en beurt. Ik zie net op de onderhoudslijst van vorig jaar dat de linker spiegel niet meer automatisch dimt. In overleg is dat te verrekenen. Wat ik vergeten ben te vermelden is dat er een Stinger is ingebouwd, handige voor de rittenadministratie........... Ik gebruik de Stinger niet en heb deze nooit bij me. Er zit ook een volgsysteem op de auto (2 zelfs). De eerste eigenaar die de auto met alle opties heeft besteld maar ook (verlicht!) in de deurdrempels "Make my Day" heeft laten aanbrengen is een zekere Roger L momenteel door "omstandigheden" wonende te Dubai. De auto is PON Nederland (Eindhoven) geleverd, altijd in NL gebleven en aantoonbaar P dealer NL onderhouden. De eerste jaren weinig KM's gemaakt, toen even wat meer en nu ieder kwartaal een of meerdere ritten van 50 KM. De 997 Turbo is zijn leven gestart met een exotisch kenteken. Ik kreeg daar een vraag over, bij deze!

“Make my day” verlicht in de dorpels… gaat het…. Zou voor mij persoonlijk een afknappertje zijn…
Verder prachtige auto


11 jun 2021 19:42
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Als hij nou van Clint E was geweest… fantastische auto! Succes met de verkoop
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


12 jun 2021 10:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Een niet onbesproken man en auto laten we maar zeggen. "Make my day" verlicht in de dorpel levert voor iedereen die instapt een mooi verhaal op. Het is een beetje fout maar wel keurig af importeur gedaan. Is overigens zo te vervangen door een meer discrete verlichte dorpellijst of een gesloten niet verlichte dorpellijst heb ik me laten vertellen. Auto is zo PON NL geleverd en onderhouden en is nog steeds Porsche approved, met of zonder deze dorpellijst. Ik ben dan ook een beetje afwijkend want krijg elke keer weer een glimlach bij het idee dat iemand dit in zijn auto laat monteren. Is overigens wel de enige foute optie :cheers: !


16 jun 2021 11:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Zou voor de verkoop de originele instaplijsten plaatsen. Aan de andere kant, voorlopig blijf je er met deze vaste prijs van € 90.000,00 nog wel even in rijden :thumleft: .

Ik heb de allermooiste 987.1 S Boxster uit 2006 van Nederland. Tenminste, dat vind ik. Denk dat ik m ook maar te koop zet voor € 40.000,00 :mrgreen: .
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


16 jun 2021 15:09
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
"Mooie auto. Ben je zo kwijt." :twisted:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


16 jun 2021 19:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Jij: nou schat, hij gaat eruit hoor, hij staat te koop!
Schat: denk je niet dat de vraagprijs wat aan de hoge kant is?
Jij: zeker niet, als je weet hoeveel geld er in zit vraag ik eigenlijk te weinig!
:mrgreen: :mrgreen:




Ps sorry voor de vervuiling
_________________________________________
footers zuigen! :D


16 jun 2021 22:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
Beste vervuilers, het wordt moeilijk een serieus aanbod te doen wanneer er zo onvoorstelbaar veel onzin wordt gepost. Het besef dat dit een verkoopaanbod is mag best eens tot discussie uitnodigen maar wanneer het standaard eindigt in dit soort "gedoe" houdt het zelfs voor mij een keer op. Ik ben positief, heb best wat zelfspot en heb aantoonbaar op dit forum veel veel geduld. Maar het begint hier nu averechts te werken t.b.v. de verkoop en kan deze zelfs schaden. Ik heb hier mijn Boxster S verkocht, daar lang over gedaan (zelfspot!) maar uiteindelijk iemand gevonden die de auto op waarde kon schatten en daar nu erg blij mee is. In Porscheland is voor "een type P" geen standaardprijs te maken. Het gaat over veel meer zoals aantoonbaar onderhoud, opties, kleur, automaat of handbak, KM's en wat al niet meer. Heb je daar vragen over reageer dan. Voor jullie idee : in Duitsland staan MK1 997's Turbo met minder aantoonbare onderhoudshistorie, meer KM's etc. regelmatig voor nog veel meer geld (en ja ook weleens voor minder) te koop en worden daarvoor verkocht. Heb je er geen verstand van en verveel je je? Geniet dan van het Forum, lees lekker mee maar reageer vooral niet negatief/grappig of vervelend. Ik heb de moderator ingelicht en afhankelijk van zijn ingrijpen kijk ik wat te doen.


23 jun 2021 14:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: 997 Turbo 2006 50K KM hand, keramische remmen, new!
"Beste vervuilers ik heb de moderator erbij gehaald" is idd de manier om even vriendelijk te vragen of het wat minder kan :thumleft:
Ik zie in dit topic niks wat ik niet in alle verkoop topics tot nu toe gezien heb, als iemand interesse heeft in een 997 dan klikken ze op het topic en zien ze nog steeds als 1e gewoon je advertentie (EDIT: tenminste toen het nog in het verkoop forum stond :scratch: ) en niet het geouwehoer wat er na komt (tot ze verder scrollen) dus ik snap echt het probleem niet.

Gevalletje verkeerde been uit bed gestapt?


23 jun 2021 15:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: afgesplitst van verkooptopic 997 Turbo 2006 50K KM hand
Zou je denken van wel. Blijft een gruwelijk mooie auto maar met een vraagprijs die niet onderhandelbaar is blijf je er in Nederland mee zitten. De blauwe die hier nu een jaar te koop staat (en die ik stiekem veel mooier vind) en waar de vraagprijs 10k lager van is kan ook geen nieuwe eigenaar vinden.

Omdat ze in Duitsland ook met die vraagprijzen staan wil niet zeggen dat je ze hier ook met dito prijs van de hand kan doen.

Je zou ook de opmerkingen tot je kunnen nemen en opnieuw een vraagprijs vaststellen. Hoewel ik niet verwacht dat de koper hier op het forum rondloopt.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


23 jun 2021 20:06
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: afgesplitst van verkooptopic 997 Turbo 2006 50K KM hand
We hebben wel vaker aangegeven dat de verkoper mag bepalen wat hij voor zijn auto wil vragen. En dat het niet de bedoeling is een verkooptopic met ‘je mening over de auto’ te vervuilen. Heb me zelf in dit topic ook schuldig gemaakt aan flauwe off topic bijdragen. “Beter ten hele gekeerd dan ten halve gedwaald.” TS liet imho op een correcte wijze weten dat hij hier niet blij mee was. Heb het derhalve ook gesplitst en niet geveegd. :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


23 jun 2021 20:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: afgesplitst van verkooptopic 997 Turbo 2006 50K KM hand
Helemaal eens. Een andere optie is om in verkooptopic geen reacties te kunnen plaatsen. Net als bij gestolen. Mocht TS dan iets willen aanvullen dan kan dat via de moderator.

En vragen komen dan via PB op de juiste plaats terecht.

maar over een prijs zeiken is wel iets typisch Nederlands :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


23 jun 2021 21:15
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alvin01, Gizmo


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.