Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 18:56



Antwoord op onderwerp  [ 358 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Voetbalseizoen 2021/2022 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
wat heeft PSV vandaag gedaan? :mrgreen:
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


08 mei 2022 18:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
harryv8 schreef:
Als Ajax fan donderdag genoten van Feijenoord..hoop vandaag weer

Je gebed is gehoord (:


08 mei 2022 19:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Marcel schreef:
wat heeft PSV vandaag gedaan? :mrgreen:


Verloren van Gözübüyük.


09 mei 2022 7:50
Profiel
PorscheForum Rakker
911 -996 2004
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
zuivere strafschop , goede beslissing van de scheidsrechter :ba:
_________________________________________
http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl


09 mei 2022 9:06
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Blij met de uitslag maar ik zou me met zo’n strafschop ook genaaid voelen. Wat een beslissing.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


09 mei 2022 11:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Devils son schreef:
Marcel schreef:
wat heeft PSV vandaag gedaan? :mrgreen:


Verloren van Gözübüyük.


hoezo? ging de bal richting doel en zelfs bovenhoek, werd die met de arm
tegengehouden in een wilde wanhoopssprong, wat is dan het probleem mbt de beslissing als je zo’ risiko loopt. Zou Feijenoord zich niet genaaid voelen al er geen pingel was gegeven. Mensen verwarren spelregels met teleurstelling en frustratie. PSV moet volwassennworden en stoppen altijd naar een ander te wijzen, ze stonden in de herfst boven aan, paar wedstrijden later 7 puntrn achter, en tegen Feijenoord met 2-0 voor in de wetenschap dat ze in konden lopen, maar konden het niet over de lijn trekken. Ze verliezen niet in de laatste minuut van de scheids, dit is toosport, daar verlies je alleen van jezelf
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


09 mei 2022 11:53
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Ik begin toch te twijfelen aan de beeldkwaliteit in Kazachstan :wink: :^:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


09 mei 2022 12:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
horn schreef:
Blij met de uitslag maar ik zou me met zo’n strafschop ook genaaid voelen. Wat een beslissing.


Mee eens. Tegelijkertijd hoor ik niemand in Eindhoven zeggen dat ze ook gewoon iets beter hun best hadden kunnen doen en begin 2e helft de 3-0 hadden kunnen maken. Als je Feyenoord zo terug laat komen door je eigen slechte spel roep je dit soort dingen over jezelf af. :salut:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


09 mei 2022 14:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
EriC4C schreef:
Ik begin toch te twijfelen aan de beeldkwaliteit in Kazachstan :wink: :^:

oh ja, was het geen hands dan, waar raakte ie hem dan, ik heb nog niemand horen zeggen dat het geen hands was….of zelfs maar een plausibele verklaring waarom het geen hands zou zijn, alleen maar blaten dat het een schande is, meer ingegeven door het moment en de gevolgen dan.op basis van interpretatie vam spelregels, moeilijl te verteren voor velen, en dat is dan wel weer begrijpelijk
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


09 mei 2022 15:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Ik vond het geen pingel.
Maar PSV speelt al bijna het hele seizoen 1 helft goed, daarna kakt het in.
Voor rust hadden ze al 3-0 kunnen maken, dan was het klaar geweest.
Maar ik snap best wel de frustratie van PSV aanhangers.


09 mei 2022 17:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Ook de KNVB geeft inmiddels de blunder van de arbiter en VAR toe, maar daar hebben we nix aan.
En idd, PSV heeft het aan zichzelf te danken dat ze geen landskampioen worden. Kansen genoeg gehad dit seizoen.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


09 mei 2022 17:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Best wel apart, bij Studio Voetbal heb je VAR van de week en dan met dat misbaar van Advocaat.
En die (de VAR) had het wel heel erg mis afgelopen zondag.
En Pec had ook weer veel pech met Nijhuis.
Afschaffen die VAR..... :mrgreen:


09 mei 2022 17:56
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Marcel schreef:
ik heb nog niemand horen zeggen dat het geen hands was….

ik luister op maandag altijd diverse voetbal podcasts, maar daar zijn ze het allemaal eens dat het geen penalty was. Hij springt omhoog, draait zijn rug naar de bal en krijgt de bal tegen zijn bovenarm die hij langs zijn lichaam heeft. Ik ken de regels niet goed genoeg, maar zij die die wel kennen zeggen eensgezind dat dit geen penalty zou moeten zijn. Dan nog zeg ik altijd tegen mijn sportende kinderen dat je gewoon moet zorgen zo'n afstand te nemen dat de scheidsrechter je wedstrijd niet zo kan beïnvloeden.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


09 mei 2022 18:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Bijna niet uitvoerbare regel ,zo hou je altijd discussies
Gewoon simpel houden bal tegen je hand / arm strafschop


09 mei 2022 20:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
horn schreef:
Marcel schreef:
ik heb nog niemand horen zeggen dat het geen hands was….

ik luister op maandag altijd diverse voetbal podcasts, maar daar zijn ze het allemaal eens dat het geen penalty was. Hij springt omhoog, draait zijn rug naar de bal en krijgt de bal tegen zijn bovenarm die hij langs zijn lichaam heeft. Ik ken de regels niet goed genoeg, maar zij die die wel kennen zeggen eensgezind dat dit geen penalty zou moeten zijn. Dan nog zeg ik altijd tegen mijn sportende kinderen dat je gewoon moet zorgen zo'n afstand te nemen dat de scheidsrechter je wedstrijd niet zo kan beïnvloeden.


Ik ga niet bij hoog en laag blijven beqeren dat het een pingel was, maar herinner je de handsbal nog bij Ajax tegen Chelsea, identiek geval… maar als je in de baan van het schot springt neem je wel veel risiko…. en van de KNVB zowie zo beetje dom dat ze daar uitspraken over doen, persoonlijk verlang ik heel erg terug naar geen VAR met alle fouten en consequenties van dien. Dat idiote wachten, afgekeurde goals om niks. Iedereen maakt fouten, de scheids ook, das beetje de charme…. en ik begrijp echt wel “belangens” etc
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


09 mei 2022 23:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Marcel schreef:

hoezo? ging de bal richting doel en zelfs bovenhoek, werd die met de arm
tegengehouden in een wilde wanhoopssprong, wat is dan het probleem mbt de beslissing als je zo’ risiko loopt. Zou Feijenoord zich niet genaaid voelen al er geen pingel was gegeven. Mensen verwarren spelregels met teleurstelling en frustratie. PSV moet volwassennworden en stoppen altijd naar een ander te wijzen, ze stonden in de herfst boven aan, paar wedstrijden later 7 puntrn achter, en tegen Feijenoord met 2-0 voor in de wetenschap dat ze in konden lopen, maar konden het niet over de lijn trekken. Ze verliezen niet in de laatste minuut van de scheids, dit is toosport, daar verlies je alleen van jezelf


Ik vind het toch altijd verbazingwekkend dat als het over voetbal gaat er geregeld dingen die voor mij simpel lijken nog discussie kunnen geven.

Maar goed: dat Feyenoord geweldig speelde de tweede helft is een feit en PSV had daar weinig tegenin te brengen. En de eerste helft was het andersom. Maar PSV had wel de 1-2 tot het einde volbracht. Als dit na 60 min. was gebeurd had je de wat als discussie kunnen voeren, nu was de beslissing doorslaggevend. Zonder de penalty 1-2 winst en met de penalty 2-2.

Aangezien het overduidelijk geen penalty was heeft PSV dus punten verloren door Gözübüyük.

En waarom geen penalty? Het was geen overtreding, geen strafbaar hands. Arm tegen het lichaam, bal tegen de bovenarm. Ook niet zo heel moeilijk.


10 mei 2022 9:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Ronaldo schreef:

Mee eens. Tegelijkertijd hoor ik niemand in Eindhoven zeggen dat ze ook gewoon iets beter hun best hadden kunnen doen en begin 2e helft de 3-0 hadden kunnen maken. Als je Feyenoord zo terug laat komen door je eigen slechte spel roep je dit soort dingen over jezelf af. :salut:


Ik vermoed dat je nooit op enig niveau hebt gevoetbald, anders had je ook wel geweten dat wedstrijden zo verlopen. Feyenoord werd overrompeld door PSV in de eerste helft en daar kon Feyenoord niets tegen doen. Dan ben je overal te laat en ga je vanzelf achteruit lopen.

Het omgekeerde zag je in de tweede helft. Feyenoord had niets te verliezen en vlogen er vol in. Dat pakt soms goed uit en soms krijg je er dan (uit) nog 8 om je oren. Het pakte goed uit, PSV verloor de grip en ging dus achteruit lopen. Wat ze lang volhielden. En over de streep hadden getrokken tot die waanzinnige penalty.


10 mei 2022 9:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
alvin01 schreef:
Ik vond het geen pingel.
Maar PSV speelt al bijna het hele seizoen 1 helft goed, daarna kakt het in.
Voor rust hadden ze al 3-0 kunnen maken, dan was het klaar geweest.
Maar ik snap best wel de frustratie van PSV aanhangers.


Dat er iets niet klopt aan de fysieke gesteldheid van de spelers is correct. Ben ook blij dat Fred Rutten weer terugkeert, uitstekende veldtrainer.


10 mei 2022 9:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Marcel schreef:
horn schreef:
Marcel schreef:
ik heb nog niemand horen zeggen dat het geen hands was….

ik luister op maandag altijd diverse voetbal podcasts, maar daar zijn ze het allemaal eens dat het geen penalty was. Hij springt omhoog, draait zijn rug naar de bal en krijgt de bal tegen zijn bovenarm die hij langs zijn lichaam heeft. Ik ken de regels niet goed genoeg, maar zij die die wel kennen zeggen eensgezind dat dit geen penalty zou moeten zijn. Dan nog zeg ik altijd tegen mijn sportende kinderen dat je gewoon moet zorgen zo'n afstand te nemen dat de scheidsrechter je wedstrijd niet zo kan beïnvloeden.


Ik ga niet bij hoog en laag blijven beqeren dat het een pingel was, maar herinner je de handsbal nog bij Ajax tegen Chelsea, identiek geval… maar als je in de baan van het schot springt neem je wel veel risiko…. en van de KNVB zowie zo beetje dom dat ze daar uitspraken over doen, persoonlijk verlang ik heel erg terug naar geen VAR met alle fouten en consequenties van dien. Dat idiote wachten, afgekeurde goals om niks. Iedereen maakt fouten, de scheids ook, das beetje de charme…. en ik begrijp echt wel “belangens” etc


Dat de VAR beter kan worden afgeschaft ben ik met je eens. Of het moet anders, maar zoals het nu gaat is het niet goed.


10 mei 2022 9:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Vond de fout van Bas Nijhuis bij PEC-Utrecht minstens zo erg.


10 mei 2022 11:36
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Erger. Dat was gewoon een blunder. Die penalty kan je over van mening verschillen (zie hierboven)
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


10 mei 2022 13:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Beiden onbestaanbaar.

De grootste fout van Gözübüyük is ook geweest dat hij niet de beelden is gaan bekijken. Hij moet getwijfeld hebben, anders had hij wel meteen gefloten. En er is nog nooit ophef geweest over het gaan kijken als vervolgens blijkt dat het een fout was.


10 mei 2022 15:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Ik snap ook niet helemaal waarom de scheids niet naar het scherm ging (werd geroepen). Hij stond er trouwens wel bovenop. Ik denk dat de VAR dus niet zeker was en hem dus niet naar het scherm heeft geroepen. Anders had hij ook (ws tegen zijn zin in) overstag moeten gaan.
Ik vond de beslissing voor een pingel overigens wel terecht. Kan met mn rood witte bril te maken hebben natuurlijk.
Wordt duidelijk hands gemaakt met een zwaaiende arm (redelijk dicht langs het lichaam). De vraag is echter. Gaat de arm onnatuurlijk richting de bal?
Hij draait weg van de bal en draait door waardoor zn bovenarm de bal raakt. Is dat onnatuurlijk?
_________________________________________
footers zuigen! :D


10 mei 2022 17:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
KNVB heeft al officieel aangegeven dat het geen penalty had moeten zijn en dat de VAR de scheidsrechter had moeten roepen. ;)


10 mei 2022 19:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Voetbalseizoen 2021/2022
Klopt,
Ik kan me die stelling ook wel voorstellen.
Ik heb alleen altijd wel een beetje moeite met zo’n reactie achteraf (al dan niet onder sociale druk gedreven).
Heb blijft blijkbaar toch een vorm van interpretatie. De scheids meent het anders te zien op het moment zelf en staat er echt bovenop en ook de VAR is blijkbaar niet overtuigd van de “fout” van de scheids en laat het dus - volgens de regels - gaan.
Hierna volgt een hoop ophef, wat ik me ook goed voor kan stellen en dan krijg je een statement van de KNVB. Ziezo, straatje van de knvb is weer schoon. Of ben ik nu te negatief? Persoonlijk vind ik dat gewoon te makkelijk.
_________________________________________
footers zuigen! :D


10 mei 2022 20:59
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 358 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.