Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2024 9:59



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Cazzo Super Veloce schreef:
coolfan schreef:
Ik ben van huis uit techneut

daar de mens niet meer gewend en geschikt is voor zijn vrijheid op te komen


Ik zou me tot de techniek beperken. Is al moeilijk genoeg.

Had ik die maar bedacht


26 aug 2021 9:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
MarkS schreef:
Jippie, twee hele pagina’s proza gemist. Zag net een filmpje van een mevrouw (kort pittig kapsel) die in Harskamp tegen de komst van Afghaanse vluchtelingen protesteerde. Ze vergeleek die mensen met NSB’ers tijdens WOII. Familie van je coolfan?


Zag 'm net ook, ongelooflijk. Het zal maar familie van je zijn... :shock: :cry:
Moet je voor stellen dat je net met je kleine kids je land bent uitgevlucht met verder helemaal niks meer. En dan krijg je dat als ontvangst..
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


26 aug 2021 10:19
Profiel
PorscheForum Rakker
08-2020 996 Carrera 3.4 2001 08-2021 997 Carrera S 2006 11-2021 997 Carrera 2004
Zoetermeer
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
+1 Ronaldo


26 aug 2021 10:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
pat69 schreef:
pat69 schreef:
Ik heb geen facebook account dus ik ben mogelijk niet volledig geïnformeerd maar is er wel eens geopperd door een (on)deskundige om de vaccinatiebereidheid met financiële prikkels te sturen?
Dus straks in december : Bent u niet volledig gevaccineerd? --. Vanaf januari 2022 uw ziektekostenpremie: +xx euro per maand erbij.

Verzekeraars en hypotheekverstrekkers vragen nu ook al "Rookt u?" en "Drinkt u?" , de vraag "Bent u volledig gevaccineerd?" past in dat rijtje.
Indien je rookt, (bovenmatig) drinkt en/of niet gevaccineerd bent, dan is de statistische kans op hogere zorgkosten reeel dus hogere maandpremie is dan logisch :popcorn:


Ja wel, het gaat beginnen: niet gevaccineerd? 200 usd per maand extra ziektekostenpremie :arrow: bron


Kijk, dat Biden deze maatregelen er (moet) doordrukken is op zich logisch. Pfizer heeft zijn campagnekas goed gevuld en wil daar wel iets voor terug zien ...

79329


26 aug 2021 11:48
Profiel
PorscheForum Rakker
08-2020 996 Carrera 3.4 2001 08-2021 997 Carrera S 2006 11-2021 997 Carrera 2004
Zoetermeer
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Omzet Pfizer zal dit jaar tussen de 85 en 100 miljard liggen. Met enkel het vaccin als omzetmiddel.
Daar kun je wat leuke 911-jes voor kopen. :mrgreen:


26 aug 2021 16:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Twente
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Vaccinatie of niet mag iedereen zelf weten. Waar ik met de pet niet bij kan zijn de mensen die van alles in hun mik drukken: 'een pilletje of een lijntje coke moet toch kunnen' om vervolgens opeen heel kritisch te worden op een door wetenschappers ontwikkeld vaccin met een gecontroleerd productie proces. Ik denk echt niet dat de Taghi's van deze wereld ene reet geven om ISO certificering zal ik maar zeggen.
_________________________________________
Je krijgt later eerder spijt van de dingen die je NIET gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt


26 aug 2021 16:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Precies. Ik ken een interniste die het als volgt verwoordde; in het weekend pillen slikken en frikandellen eten, maar wel bang voor een vaccin wat gewoon goedgekeurd is. Hoe dom wil je het hebben?
_________________________________________
GREEN IS GOOD


26 aug 2021 17:13
Profiel
PorscheForum Rakker
08-2020 996 Carrera 3.4 2001 08-2021 997 Carrera S 2006 11-2021 997 Carrera 2004
Zoetermeer
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Nou wat jij zegt. Het vaccin is niet gewoon goedgekeurd. Het heeft een fase 3 voorlopige gebruiksgoedkeuring. En in november 2023 zal er een definitieve goedkeuring komen. Zeker als alles zo goed blijft gaan als nu. :mrgreen:


26 aug 2021 17:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Slim trucje deze zogenaamde 'goedkeuring' zie de verklaring van Dr. Robert Malone de uitvinder van deze techniek die al eerder voor deze levensgevaarlijke injecties waarschuwde. waarom zou een fabrikant geen aansprakelijkheid willen?

https://rumble.com/vlmd4g-pfizer-seekin ... ation.html


26 aug 2021 17:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Andre911Carrera schreef:
Nou wat jij zegt. Het vaccin is niet gewoon goedgekeurd. Het heeft een fase 3 voorlopige gebruiksgoedkeuring. En in november 2023 zal er een definitieve goedkeuring komen. Zeker als alles zo goed blijft gaan als nu. :mrgreen:

Niet mijn woorden, maar die van iemand die er wel verstand van heeft en niet haar kennis van dubieuze websites haalt.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


26 aug 2021 18:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
The wappie is strong in this one

Afbeelding

Om nog maar een andere website te noemen dan …

NUcheckt: Goedgekeurde coronavaccins zitten niet tot 2023 in de 'testfase'

https://www.nu.nl/nucheckt/6123842/nuch ... tfase.html
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


26 aug 2021 18:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Cazzo Super Veloce schreef:
Precies. Ik ken een interniste die het als volgt verwoordde; in het weekend pillen slikken en frikandellen eten, maar wel bang voor een vaccin wat gewoon goedgekeurd is. Hoe dom wil je het hebben?

Zo'n interniste zou ik heel hard van wegrennen. Wat een domme opmerking zeg, of je verzint het ter plekke....
Overigens is het middel niet volgens de officiële regels goedgekeurd, het zit nog in fase 2 (2e testfase op een iets grotere test-populatie).
Dat heel veel roeptoeters zeggen dat fase 3 al gepasseerd is, kan gewoonweg niet.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


26 aug 2021 18:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Je kletst zelf anders ook aardig uit je …
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


26 aug 2021 18:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Dus volgens deze interniste is elke weigeraar iemand die in het weekend frikandellen eet en pillen slikt???
Dat vindt jij dus een normale opmerking van een arts?
Volgens mij zit er heel wat anders in die vaccinaties.... :roll:

Doe ff normaal zeg, en kom eens met je benen terug op aarde!
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


26 aug 2021 18:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ik had het over jou … plaat voor het hoofd eventjes weghalen misschien dat er dan nog iets (anders) doordringt.

:thumleft:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


26 aug 2021 18:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Deze wereld krijg je als je meeloopt een geen weerstand biedt.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... est-plicht

Grieken die niet gevaccineerd zijn, moeten zich vanaf volgende maand verplicht wekelijks laten testen. Testen kost 10 euro per keer en moet zelf worden betaald.


26 aug 2021 18:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Tja …

Afbeelding
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


26 aug 2021 18:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
MarkS schreef:
Tja …

Afbeelding


Rug rechthouden is niet voor alle mensen weggelegd helaas. Zo ging het vaak in de geschiedenis. Vond deze quote op de twitter account van neuroloog Jan B Hommel en vond m wel heel toepasselijk


"The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis." Dante Alighieri.


26 aug 2021 18:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Heb jij toevallig bij Ivo Niehe in de klas gezeten?
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


26 aug 2021 19:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
coolfan schreef:
MarkS schreef:
Tja …

Afbeelding


Rug rechthouden is niet voor alle mensen weggelegd helaas. Zo ging het vaak in de geschiedenis. Vond deze quote op de twitter account van neuroloog Jan B Hommel en vond m wel heel toepasselijk


"The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis." Dante Alighieri.


fijne bron; https://www.janbhommel.com/post/der-neue-untermensch
_________________________________________
GREEN IS GOOD


26 aug 2021 19:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
maar hebben zijn kinderen nu wel of niet dat ijsje nog gegeten
beetje onduidelijk allemaal


26 aug 2021 19:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
coolfan schreef:
Slim trucje deze zogenaamde 'goedkeuring' zie de verklaring van Dr. Robert Malone de uitvinder van deze techniek die al eerder voor deze levensgevaarlijke injecties waarschuwde. waarom zou een fabrikant geen aansprakelijkheid willen?

https://rumble.com/vlmd4g-pfizer-seekin ... ation.html

Ja waarom niet. Denk nou eens goed na. Wat denk je?


26 aug 2021 20:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Is toch allemaal veilig en jarenlang getest? Enige wat we weten want contracten zijn daarom ook verder geheim voor openheid want anders gaan mensen er wat achter zoeken.


26 aug 2021 20:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
steef schreef:
Dus volgens deze interniste is elke weigeraar iemand die in het weekend frikandellen eet en pillen slikt???
Dat vindt jij dus een normale opmerking van een arts?
Volgens mij zit er heel wat anders in die vaccinaties.... :roll:

Doe ff normaal zeg, en kom eens met je benen terug op aarde!


Niet elke redenering laat zich omdraaien.... wat jij schrijft is iets heel anders. Het punt was volgens mij dat het gek is dat mensen zich wel volstoppen met alcohol, tabak, drugs, slecht eten en dan vervolgens heel kritisch zijn tov het vaccin.

Dat wil dus niet zeggen dat iedereen die kritisch is tov het vaccin zich ieder weekend volstopt met alcohol etc...

Een schaap is een beest maar niet ieder beest is een schaap.

of met andere woorden: een Wappie is vaccin kritisch maar niet iedere vaccin criticus is een Wappie
_________________________________________
Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag


26 aug 2021 21:02
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Ik eet vrij gezond hoor maar een injectie om je grondrechten terug te krijgen en waarvan contracten geheim zijn doen mij wenkbrauwen fronsen. Zo gek toch niet? En je haalt het niet zomaar uit je lijf en dat lijf is bezit van mijn geest. Ooit hadden wij daarvoor grondrechten en in 1946 de Neurenbergcode.


26 aug 2021 21:10
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.