Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 12:05



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Klopt als een bus! Helaas heeft niet ieder mens de kracht om zijn rug recht te houden. Kwaad wordt niet gedaan door een klein groepje mensen die iets verzinnen maar door degenen die het zonder nadenken opvolgen. Nederlanders waren hier zowieso al niet zo goed in. Gelukkig zijn er in de zuidelijke landen honderden protesten en nee die zie je niet op de NOS. (zie Frankrijk, Duitsland, Italie en nu ook Griekenland)


30 aug 2021 22:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Je hebt wel een erge hoge dunk van jezelf en niet bang dat ook bij herhaling hier op te schrijven. Mooie karakter eigenschap.

Verder vraag ik me af wat je hier nog (tegen)houdt met al die enorm grote protesten in die andere landen.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


30 aug 2021 22:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Waar leidt je die hoge dunk aan af he? Omdat ik het niet met jou eens ben? Ik probeer zeker mijn steentje bij te dragen aan een vrije wereld waar je kunt gaan en staan waar je wilt zonder injecties of staven in je snuit. Vrijheid is nooit vanzelfsprekend geweest in de geschiedenis en wij zijn het zo gewend geraakt dat we er niet voor hoeven te strijden. Kunnen we zo weer in de auto stappen en gaan waar we heen willen of leuk dancefeest of circuit.


30 aug 2021 22:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Cazzo Super Veloce schreef:
Want de VK/Telegraaf/Trouw/BN De Stem/AD/NOS/RTL/SBS/BBC/ARD/ZDF etc etc zijn allemaal gecensureerd?
Jij gelooft dat werkelijk?


Die halen hun nieuw allemaal bij Reuters vandaan.
Reuters heeft heel korte lijntjes met de pharma industrie. Bijvoorbeeld meneer Jim Smith, die zit in de board of directors van Pfizer, is commisaris bij Reuters, en is ook nog adviseur van het WEF. Dat WEF kwam laatst ook met een advies aan werkgevers om ongevaccineerde werknemers te ontslaan, sympatiek clubje. Ook al kun je nooit helemaal aantonen wat nu echt nieuws is en wat propagande, die lijntjes zijn gewoon te kort, en brengt de integriteit van een merk als Reuters in gevaar.

En verder is er zeker veel cencuur op de globale platformen als FB, LinkedIn, Twitter en Instagram. Dat zal heus niet vanuit Nederland geregiseerd worden, maar het is wel een probleem.


31 aug 2021 7:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
coolfan schreef:
Waar leidt je die hoge dunk aan af he?


Misschien je eigen berichten wat beter lezen. Behoorlijk gênant.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


31 aug 2021 8:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
coolfan schreef:
Helaas heeft niet ieder mens de kracht om zijn rug recht te houden

Ik houd mijn rug recht. Ik ben voor vaccinaties.
coolfan schreef:
Kwaad wordt niet gedaan door een klein groepje mensen die iets verzinnen maar door degenen die het zonder nadenken opvolgen.

Wie zegt dat ik niet nadenk? Nogal aanmatigend. Ik denk voortdurend na, informeer me goed vanuit verschillende bronnen en vorm mijn standpunt. Wie ben jij om te zeggen dat ik niet nadenk?
coolfan schreef:
Nederlanders waren hier zowieso al niet zo goed in.

Weer een verwijzing naar 40-45. Misselijkmakend, disrespectvol, dom.


31 aug 2021 8:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
ATanis schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
Want de VK/Telegraaf/Trouw/BN De Stem/AD/NOS/RTL/SBS/BBC/ARD/ZDF etc etc zijn allemaal gecensureerd?
Jij gelooft dat werkelijk?


Die halen hun nieuw allemaal bij Reuters vandaan.

Die hebben ook allemaal correspondenten over de hele wereld. Als er miljoenen mensen de straat op zouden gaan, zouden die daar over berichten.
In werkelijkheid zijn de protesten klein en de protesterenden een kleine minderheid, waar wel degelijk over bericht wordt.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


31 aug 2021 8:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Dankzij die Amerikanen heb je de vrijheid om te demonstreren en spreken we geen Duits

coolfan schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
coolfan schreef:
Bizar wat propaganda/hersenspoeling nog steeds men ogenschijnlijk aardige mensen kan doen.


Zegt degene die (waarschijnlijk zonder het zelf te beseffen) Russische propaganda verspreidt.


Jij let wel heel goed op bij de NOS; moet altijd een vijandbeeld gecreeerd worden en vaak is dat Rusland die nog geen 10% van de oorlogen van Amerika heeft gevoerd; maar ja propagande werkt goed, vroeger waren dat de terroristen waar we bang voor moesten zijn en het contract daarvan is sinds vorig jaar maart denk verlopen; ineens zag je ze niet meer...foetsie!!....want een virus werkt vele malen beter. Vechten tegen terrorisme; samen krijgen we corona onder controle. Volk denkt toch niet na en volgt en zet braaf zijn muilkorf op die niet werken.... Zit best knap in elkaar zeg eerlijk.


31 aug 2021 9:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
MarkS schreef:
coolfan schreef:
Waar leidt je die hoge dunk aan af he?


Misschien je eigen berichten wat beter lezen. Behoorlijk gênant.


Nu begin je weer mij persoonlijk te bestoken. Wat heb ik jou misdaan? Ik corona jouw geloof geworden? Of heb je prikspijt?


31 aug 2021 9:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Enguess schreef:
coolfan schreef:
Helaas heeft niet ieder mens de kracht om zijn rug recht te houden

Ik houd mijn rug recht. Ik ben voor vaccinaties.
coolfan schreef:
Kwaad wordt niet gedaan door een klein groepje mensen die iets verzinnen maar door degenen die het zonder nadenken opvolgen.

Wie zegt dat ik niet nadenk? Nogal aanmatigend. Ik denk voortdurend na, informeer me goed vanuit verschillende bronnen en vorm mijn standpunt. Wie ben jij om te zeggen dat ik niet nadenk?
coolfan schreef:
Nederlanders waren hier zowieso al niet zo goed in.

Weer een verwijzing naar 40-45. Misselijkmakend, disrespectvol, dom.


Als je voor vaccinaties bent; waarom worden de mensen dan maatschappelijk uitgesloten die geen vaccin nemen?

Waarom mag ik niet ergens naar verwijzen? Kijk eens naar de jaren 30 dit toont zeer veel gelijkenissen

- avondklokken
- protestverboden
- semi verplichte vaccinaties (ja anders wordt je uitgesloten)

Nee we zij nog niet zo ver als WOII maar we moeten wel heel goed oppassen dit heeft alle kenmerken van fascisme en in de jaren 30 waren ook vele mensen niet in staat dit op te merken laat staan dat ze de kracht hadden weerstand te bieden. In Australie heb je al 'corona opvangkampen' En als je het geweld ziet waarmee op mensen wordt ingehakt word ik misselijk! We zitten al aardig in het fascisme.

"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."


31 aug 2021 9:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Volgens mij is 'anti-corona' JOUW religie. Dat mag, maar probeer die religie niet te verdedigen of te verspreiden met demagogie door steeds impliciet of rechtstreeks te verwijzen naar WOII.
ER IS GEEN PARALLEL MET WOII.
Kom met aantoonbare, positieve feiten ipv allerlei vage complotten, vermeende verbanden en veronderstellingen over informatie die wordt achtergehouden.
En pas jouw laatste opmerking ook eens op jezelf toe...
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


31 aug 2021 9:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Ik vind echt dat deze discussie op het PORSCHE FORUM na de bizarre vergelijkingen met WO II gestopt zou moeten worden. Volgens mij gaat elke vergelijking mank tussen een gek die miljoenen mensen liet vermoorden en een wereld die probeert mensenlevens te redden. Te bizar voor woorden. Walgelijk.


31 aug 2021 10:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Plus 1
Semi-intelligent (en dus dom) geouwehoer die van een ongelofelijke minachting van een van de grootste humanitaire misdaden in de geschiedenis getuigt.
Weerzinwekkend.


31 aug 2021 10:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Don't feed the wappie. :salut:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


31 aug 2021 10:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Ssssttttt in ga vanaf nu niet meer reageren op dit topic
En als we dit allemaal doen is het zo over


31 aug 2021 10:56
Profiel
PorscheForum Rakker
928 S4 manual, ex 964 C2, ex 993 C2
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
+1. Ik ga maar eens naar een leuker topic.


31 aug 2021 10:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Waar ligt dan bij jullie wel die grens? Hoe gehoorzaam zijn jullie dan wel? Waarom komen miljoenen mensen in Europa dan wel in opstand zijn die dan allemaal gek? Of is die ruggengraat eruit gerammeld in die Porsche?

Ik refereer naar de jaren 30. Verschillende psychologen en politicologen doen dat ook. Ze merken ook op dat mensen een zeer beperkt beseffingsvermogen hebben en zeer volgzaam zijn dat zelfs het woord avondklok mensen niet meer wakker schudt; schokkend (zie alle psychologen aan tafel bij Dr. Rainer Fuellmich). (o.a. Ullrich Mies, Mattias Desmet).

Ook de inperking van grondrechten. Bijvoorbeeld deze jonge student merkte dit al op in juni vorig jaar en tikt even 50 punten aan.

https://youtu.be/pYhaF8MTQDk


31 aug 2021 11:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Je maakt een denkfout, het zijn juist de tegenstanders die in een groepswaanzin belandt zijn onder aanvoering van een stelletje populisten.
Voor de rest kan deze weinig inhoudelijke discussie mij niet echt boeien.
_________________________________________
Got coffee?


31 aug 2021 12:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
08-2020 996 Carrera 3.4 2001 08-2021 997 Carrera S 2006 11-2021 997 Carrera 2004
Zoetermeer
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Laat ik hier dan ook nog even op reageren. Doe ik anders nooit maar in dit geval maak ik een uitzondering. :scratch:
Het LIJKT er namelijk op alsof de twee ‘kampen’, zo mag je ze ondertussen wel noemen op sommige punten naast elkaar heen praten.
Het gaat in deze NIET om de daadwerkelijke vergelijking van wat er IN 40-45 allemaal aan verschrikkelijke, mensonterende dingen is gebeurd, maar om de sociaal-maatschappelijk, sociaal-economische en de politieke beslissingen die hebben geleid tot deze afschrikwekkende 40-45 gebeurtenissen. Elke inhoudelijke vergelijking is hier niet aan de orde.
En objectief gezien zit daar zeker enige gelijkenis is. Dat valt simpelweg niet te ontkennen. Of deze gelijk lijkende stappen ook daad werkelijk gaan leiden tot, en daar gaan we weer, ernstig mensonteerende zaken valt nu nog niet te beoordelen. En dat het je niet bevalt dat er objectief gezien toch wel enige gelijkenis is tussen de opmaat destijds en het sentiment en de maatregelen nu, doet absoluut niet ter zake. Facts don’t care about your feelings.
Nogmaals, wat er daadwerkelijk IN de periode 40-45 allemaal aan mensonterende zaken is gebeurd hebben we het hier niet over. Het gaat om de opmaat daar naar toe.
Daarnaast valt op dat beide groeperingen zo vast zitten in hun eigen mening en de daarbij behorende onderbouwing dat dit nooit zal leiden tot andere, gewijzigde inzichten of begrip voor elkaars standpunten. Het lijkt politiek Den Haag wel. :bang:
Ik weet nu echter al dat er weer P-liefhebbers zijn die maar half lezen en/of het toch niet begrijpen wat ik hier zeg, dus ik zet mijn veiligheidshelm en bril inclusief gehoorbeschermers EN gele hesje maar vast klaar. :ba:


Laatst bijgewerkt door Andre911Carrera op 31 aug 2021 13:02, in totaal 1 keer bewerkt.



31 aug 2021 12:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
coolfan schreef:
We zitten al aardig in het fascisme.


Ik haak af, Coolfan is compleet de weg kwijt, geen zinnig woord mee te wisselen. :salut:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


31 aug 2021 12:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Ik ben er ook uit. Dit forum begint griezelig te worden. Heel jammer.


31 aug 2021 12:25
Profiel
PorscheForum Rakker
08-2020 996 Carrera 3.4 2001 08-2021 997 Carrera S 2006 11-2021 997 Carrera 2004
Zoetermeer
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Laat duidelijk zijn dat BEIDE partijen bijdragen tot een minder leuke, misschien ondertussen wel griezelige sfeer. Dat is niet enkel de schuld van één ‘kamp’. Beide partijen gaan steeds een graadje extremer met zienswijzen, onderbouwingen en het benoemen van elkaar. Enkel en alleen maar om gehoor/begrip te vinden bij de andere partij. Die daar uiteraard geen gehoor aan geeft omdat die net zo blind is voor een andere zienswijze dan de ander. Hierdoor is de vicieuze cirkel weer rond of eigenlijk blijft hij rond.


31 aug 2021 13:43
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II
Heren, ik vind het wel voldoende. Het is hier tenslotte een Porscheforum.
Normaliter is één van de leuke kanten van dit forum dat ook andere zaken die niet over Porsche gaan worden besproken. De stellingen in dit topic verharden echter steeds meer (als bezoeker heb ik me hier ook in gemengd) en inmiddels ben ik bang dat dit topic ook de algehele sfeer op het forum gaat beïnvloeden. Dus ga ik het topic afsluiten.

Genoeg plaatsen in de wereld om over dit onderwerp te kunnen discussiëren. Hier liever niet meer. :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


31 aug 2021 13:53
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.