Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 06 mei 2024 12:07



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Wel of geen inenting tegen covid 19 - Deel II 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Probleem is dat de zorg het nu al bijna niet meer aankan, omdat de ziekenhuizen vol liggen met ongevaccineerden en het personeel overbelast is/er de brui aan geeft.
Dat laatste kan ik me ook levendig voorstellen als je kijkt wat die mensen buiten de normale werkdruk te verduren krijgen van wappies en andere gekken.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 aug 2021 13:17
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Pacoloco schreef:
Ik zou eerder pleiten voor verplicht (gratis) testen in vliegtuigen.


Er zijn al landen/bestemmingen die geen uitzondering maken t.a.v. gevaccineerden of niet gevaccineerden .... iedereen moet een test laten doen voordat ze in het vliegtuig worden toegelaten.

En dan de gavaccineerden maar klagen :popcorn:


25 aug 2021 13:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Gewoon testen, niet zeuren. Ook gevaccineerden kunnen het virus verspreiden.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 aug 2021 13:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Mijn laatste ervaring naar buiten Europa was:
48 uur voor het vliegen PCR test, die moet je gewoon dokken want de meeste gratis testen duren in de praktijk net te lang voor je de uitslag hebt
Bij aankomst: niet (volledig) gevaccineerd; antigeentest voor de paspoortcontrole
Volledig gevaccineerd (minimaal 2 weken oud) gelijk door naar de paspoortcontrole
5 dagen na aankomst voor iedereen nog een antigeentest

Niet helemaal waterdicht natuurlijk, maar redelijk dichtgetimmerd.

Die test na 5 dagen hebben ze inmiddels laten vervallen, want daar kwam niets meer uit
_________________________________________
Got coffee?


25 aug 2021 13:44
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Cazzo Super Veloce schreef:
Gewoon testen, niet zeuren. Ook gevaccineerden kunnen het virus verspreiden.


Eens - maar er zijn er genoeg (en ik ken er zelf een paar) die zich voornamelijk hebben laten vaccineren om van het testen af te zijn.

Overigens was dat voor mij zelf geen reden om over vaccineren na te denken ;)


25 aug 2021 13:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Klopt, en dan zijn die paspoorten die voor ongwenste tweedeling zorgen in de maatschappij ook niet nodig.
Er is je overigens nooit verteld dat je van de maatregels af bend na vaccinatie, dat is ook een beetje naief gedacht van mensen.

Hier zit er een fout in het QR systeem, als je na vaccinatie een positieve test krijgt, blijf je een groene QR houden, is een bug in het systeem. Volgens de Jonge een acceptabel risico, wordt niks aan gedaan. :bang:


25 aug 2021 13:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Dus gevaccineerd en ongevaccineerd kunnen nog steeds SARSCOV-2 oplopen en doorgeven en daarmee COVID-19 veroorzaken. Maar een gevaccineerde kan het (on)bedoeld overdragen zonder het te weten want asymptomatisch :roll: Dan dus liever in een ruimte met niet gevaccineerden zonder klachten :scratch:


25 aug 2021 14:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
tja, ik denk dan: Alle gevaccineerde niet meer toelaten, alleen nog niet gevaccineerde want daar zie je tenminste symptomen. :mrgreen:
_________________________________________
footers zuigen! :D


Laatst bijgewerkt door Pacoloco op 25 aug 2021 14:07, in totaal 1 keer bewerkt.



25 aug 2021 14:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Cazzo Super Veloce schreef:
Probleem is dat de zorg het nu al bijna niet meer aankan, omdat de ziekenhuizen vol liggen met ongevaccineerden en het personeel overbelast is/er de brui aan geeft.
Dat laatste kan ik me ook levendig voorstellen als je kijkt wat die mensen buiten de normale werkdruk te verduren krijgen van wappies en andere gekken.

Dit zuig je uit je duim, daar klopt helemaal niets van! (of je moet het sarcastisch bedoelen). De IC's liggen nagenoeg leeg, de zorg krijgt er inderdaad niets bij, wat op IC ligt zijn zowel gevaccineerden als ongevaccineerden, verder de gangbare patiënten. De zorg kan het al maanden prima aan. Het personeel is overbelast, omdat ze al jaren met maar een paar mensen op een afdeling staan. Oftewel: de capaciteit is onder de maat.
Daar is nog niets in geïnvesteerd. En dat gaat, in tegenstelling tot wat je zou verwachten, ook niet gebeuren.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


25 aug 2021 14:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/08/02/ru ... n-a4053344

https://nos.nl/artikel/2391137-veruit-d ... vaccineerd
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 aug 2021 14:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
en volgens Dhr. Gommers op Op1

https://www.nu.nl/288806/video/gommers- ... eruit.html
_________________________________________
footers zuigen! :D


25 aug 2021 14:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
steef schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
Probleem is dat de zorg het nu al bijna niet meer aankan, omdat de ziekenhuizen vol liggen met ongevaccineerden en het personeel overbelast is/er de brui aan geeft.
Dat laatste kan ik me ook levendig voorstellen als je kijkt wat die mensen buiten de normale werkdruk te verduren krijgen van wappies en andere gekken.

Dit zuig je uit je duim, daar klopt helemaal niets van! (of je moet het sarcastisch bedoelen). De IC's liggen nagenoeg leeg, de zorg krijgt er inderdaad niets bij, wat op IC ligt zijn zowel gevaccineerden als ongevaccineerden, verder de gangbare patiënten. De zorg kan het al maanden prima aan. Het personeel is overbelast, omdat ze al jaren met maar een paar mensen op een afdeling staan. Oftewel: de capaciteit is onder de maat.
Daar is nog niets in geïnvesteerd. En dat gaat, in tegenstelling tot wat je zou verwachten, ook niet gebeuren.


Precies! We leven in de grootste leugen ooit maar ook de grootste massahypnose. Hoe extreem de maatregelen ook worden een groot deel van de mensen zal het niet kunnen herkennen. (Professor Mattias Desmet) en verder mogelijk gemaakt door de mediacampagne. Zie het boek 'gekochte journalisten'


25 aug 2021 14:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
:lol: :lol: :lol:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 aug 2021 14:39
Profiel
PorscheForum Rakker
08-2020 996 Carrera 3.4 2001 08-2021 997 Carrera S 2006 11-2021 997 Carrera 2004
Zoetermeer
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Telegraaf: 24 augustus: Ab Osterhaus en andere virologen geven aan dat Corona over niet al te lange tijd niet meer is dan een mild verkoudheidsvirus waar zich enkel de zwakken maar tegen hoeven te beschermen met een jaarlijkse prik net als de griepprik. Daarbij wordt het woord immuun nog steeds verkeerd gebruikt. Immuniteit bestaat niet, iedereen is nog steeds vatbaar, de een wat meer dan de ander. Een deel is kennelijk beter beschermd voor de mate van ernstigheid.


25 aug 2021 14:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
coolfan schreef:
We leven in de grootste leugen ooit...

Dat vindt ik wat ver gaan, maar de mensen lezen zich over het algemeen nauwelijks in, hebben daar geen zin in, geen tijd voor.
De berichten worden in principe al afgezwakt door onze 'virologen', wellicht wordt het ze wat te heet onder de voeten.
Die artikelen van Cazzo: de eerste is van begin augustus, en klopt niet met de werkelijkheid, eveneens het NOS bericht, dat klopt feitelijk ook niet.
Ongevaccineerden zijn in de regel overtuigd van hun eigen weerstand tegen covid, en dat klopt in de meeste gevallen ook. Dus die zie je nauwelijks op IC.
Uit eerste hand van 2 ziekenhuizen: nauwelijks opname, op 1 of 2 uitzonderingen na (en dat zijn dan mensen met nevenpathologie!).
Ambulancepersoneel: halen zowel ongevaccineerd, als gevaccineerd op (maar uiteraard hebben die andere pathologieën ;) )

Ik kan me voorstellen dat overheden elkaar gek maken, en deze weg in slaan, maar uiteindelijk zal het gezonde verstand het toch over moeten nemen.
Oh ja, pas na de derde, vierde of vijfde prik gaat het eeeeeecht werken.... :roll: :lol: :lol: :lol: (In Israël, weten ze het wel!)("Trust me, I know what I'm doing....'")
(voor de jongeren die dit niet begrijpen:)(en voor de ouderen die dit niet begrijpen:)
Afbeelding
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


25 aug 2021 14:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Zie de talloze interviews die Dr Reiner Fuellmich ook wel bekend van dieselgate heeft afgenomen. "Wat hier gebeurt kan de mens niet bevatten en in zijn onderbewustzijn zoekt hij naar iets om het niet te zien." Australië is al zover dat er met rubber kogels op mensen wordt geschoten en wordt je opgepakt als je te ver uit de buurt komt. Maar is voor de gezondheid...
Zeer veel interviews

Corona-aussschuss.de


25 aug 2021 15:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 4S
Goedereede
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Ja dat is geen kleine jongen die advocaat Reiner Fuellmich, is jaren bezig geweest met het Volkswagen dieselgate proces.

Dit interview van hem met Dr David Martin is ook bizar. Deze man is hier al sinds de jaren '90 mee bezig. Hij laat patenten zien van oa Pfizer van coronavirussen en vaccins tot 10 jaar oud.

https://www.youtube.com/watch?v=gsDlHprql-g


25 aug 2021 15:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
ja ja, :lol:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 aug 2021 16:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
pat69 schreef:
Ik heb geen facebook account dus ik ben mogelijk niet volledig geïnformeerd maar is er wel eens geopperd door een (on)deskundige om de vaccinatiebereidheid met financiële prikkels te sturen?
Dus straks in december : Bent u niet volledig gevaccineerd? --. Vanaf januari 2022 uw ziektekostenpremie: +xx euro per maand erbij.

Verzekeraars en hypotheekverstrekkers vragen nu ook al "Rookt u?" en "Drinkt u?" , de vraag "Bent u volledig gevaccineerd?" past in dat rijtje.
Indien je rookt, (bovenmatig) drinkt en/of niet gevaccineerd bent, dan is de statistische kans op hogere zorgkosten reeel dus hogere maandpremie is dan logisch :popcorn:


Ja wel, het gaat beginnen: niet gevaccineerd? 200 usd per maand extra ziektekostenpremie :arrow: bron


25 aug 2021 16:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
pat69 schreef:
pat69 schreef:
Ik heb geen facebook account dus ik ben mogelijk niet volledig geïnformeerd maar is er wel eens geopperd door een (on)deskundige om de vaccinatiebereidheid met financiële prikkels te sturen?
Dus straks in december : Bent u niet volledig gevaccineerd? --. Vanaf januari 2022 uw ziektekostenpremie: +xx euro per maand erbij.

Verzekeraars en hypotheekverstrekkers vragen nu ook al "Rookt u?" en "Drinkt u?" , de vraag "Bent u volledig gevaccineerd?" past in dat rijtje.
Indien je rookt, (bovenmatig) drinkt en/of niet gevaccineerd bent, dan is de statistische kans op hogere zorgkosten reeel dus hogere maandpremie is dan logisch :popcorn:


Ja wel, het gaat beginnen: niet gevaccineerd? 200 usd per maand extra ziektekostenpremie :arrow: bron


Yep en nog gaat er bij de mens geen lampje branden. De Fransen wel gelukkig. Net als toen zijn er weer mensen die braaf meelopen dus meedoen en medeschuldig. En ja slechte dingen gebeurden alleen voor wij op de wereld kwamen.


25 aug 2021 16:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
Bestaan er vaccinaties tegen wartaal?
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 aug 2021 16:44
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
coolfan schreef:
Net als toen zijn er weer mensen die braaf meelopen dus meedoen en medeschuldig.

Ben wel benieuwd wat je hiermee bedoelt.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


25 aug 2021 17:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
"En ja slechte dingen gebeurden alleen voor wij op de wereld kwamen."

of hiermee...
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 aug 2021 17:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 gt3
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
horn schreef:
coolfan schreef:
Net als toen zijn er weer mensen die braaf meelopen dus meedoen en medeschuldig.

Ben wel benieuwd wat je hiermee bedoelt.


Avondklokken, verplichte quarantaines, afsluiting van bijvoorbeeld stranden, gele bandejes in de trein om in Frankrijk, verplichte vaccinaties. Gaat er een lampje branden? Maar ik weet ook goed dat mensen zo opgevoed zijn dat je geen vergelijk met de tweede wereld oorlog mag maken. Knap gedaan maar als je goed kijkt begon het zo in de jaren 30 ook geleidelijk met het fascisme en ook toen zagen de mensen het niet. Beperkt bevattingsvermogen en angst. Psycholoog prof Mattias Desmet verwijst hiervoor naar de boeken van Hannah Arendt. "zijn mu weinig mensen die het kunnen bevatten laat staan de rug recht te houden"


25 aug 2021 17:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Wel of geen inenting tegen covid 19
https://factcheck.vlaanderen/factcheck/ ... iet-altijd

https://maartenboudry.be/2021/01/waarom ... reidt.html
_________________________________________
GREEN IS GOOD


25 aug 2021 17:54
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.