Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 13:46



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
K(l)aagmuur kabinet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
steef schreef:
In Canada zijn ze hoopvol over de ontwikkeling in Alberta. Of de dame haar leven zeker is, valt nog maar te bezien.

Zweden: https://www.ninefornews.nl/zweden-steek ... iet-halen/


Neem je dit soort sites nou echt serieus? Linkje naar Telegram, berichten over Baudet en Icke. Walgelijk.


27 okt 2022 11:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Mooie analyse Polydeukes!


27 okt 2022 11:42
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Ik heb tips voor Redriver, Steef en de andere anti's: lees eens wat Cherrypicking is, en wat het verschil tussen correlatie en causaliteit is.
Al jullie bronnen maken hier namelijk ge-/misbruik van.
Afbeelding Afbeelding
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


27 okt 2022 12:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Het interessante van de wappies is dat ze altijd vragen om “inhoudelijke reacties” en “bewijs” waarom hun stellingen niet waar zouden zijn.

De wereld op zijn kop.

Ik roep maar ‘s dat gras blauw is en plaats van “dat is niet waar” eis ik een inhoudelijke reactie en bewijs dat mijn bullshit niet waar is.

Wat een ongelofelijke sukkels. Echt. Ik erger met kapot.


27 okt 2022 12:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Helemaal mee eens. Het zal vast aan mij liggen, maar ik kan niet begrijpen dat personen met een normaal IQ meegaan in dit soort onzin.
Waarmee ik niet wil zeggen dat alle wappies een laag IQ hebben - Baudet is zeker niet dom. Het is alleen zo jammer dat ze hun grijze cellen inzetten om de onzinverhalen van anderen te verspreiden, ipv eens na te denken of t allemaal wel zo logisch is wat de opperwappies beweren.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


27 okt 2022 13:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Ik zag van de week in één van die fletse praatprogramma's een ventje met lang sluik blond haar. Dat ratelde maar door over het milieu. En over acties die men tbv het milieu meende te moeten voeren. Was geen touw aan vast te knopen. Vooral ook kunst vernietigen. Ja, dat helpt het mileuvraagstuk op te lossen. Dan ben je toch niet helemaal goed bij je pan?
Of bij een ander flut praatprogramma hysterisch gaan gillen als mensen liever even een tafel weghalen waaraan jij je met secondenlijm dacht te moeten vastplakken. Was nog prutslijm ook :D . Hij kletterde gillend als een speenvarken van de tafel af, toen die schuin werd gehouden. Tja. Dat die mafkezen nog een podium krijgen. Daarvan raak je toch helemaal van de wap....... En ze kakelen maar door op tv. En uiteindelijk niemand die weet hoe dit allemaal zal aflopen toch.


27 okt 2022 13:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Ik betwijfel of dat media-optreden bij Beau de milieulobby veel goed heeft gedaan. Ja ze hebben het nieuws weer gehaald, maar of ze begrip hebben gekweekt die tot verandering leidt???
Kijk.. Dit soort drammerige milieu-extremisten hebben an sich een belangrijke boodschap waar de meeste mensen ook wel in geloven: als we nu ons gedrag NU niet aanpassen, dan is de schade aan de aarde onomkeerbaar en zadelen we ons kinderen en kleinkinderen op met rampen die hun weerga niet kennen.

Alleen door de manier waarop ze nu actievoeren verliezen ze direct alle geloofwaardigheid. Ik bedoel, lijm jezelf dan vast aan het hek van TATA-steel of besmeur de voorruit van de directeur van de kolencentral in de Eemshaven met tomatensoep. Dan heeft het publiek misschien wel begrip voor je actie.

Maar nu is de reactie van de meeste mensen:
Afbeelding
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


27 okt 2022 14:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Jullie zijn lekker op dreef met z'n vijven? Zessen?

Enguess schreef:
Wat een ongelofelijke sukkels.....

Ik zou jou ook kunnen beledigen, maar hou de eer aan mezelf.
Eigenlijk ben je een vuile schoft met dit soort opmerkingen, je beseft het waarschijnlijk niet, maar het zal je machteloosheid wel zijn.

Dus hierbij het verzoek om niet meer op de man te spelen, of uit te schelden, we weten je mening, en die is waarschijnlijk wederzijds.
Ook jullie komen niet met feiten, of hadden jullie ook dat nog niet van jezelf door?

Wat ik wil zeggen, is dat er wereldwijd (dus niet alleen in ons kleine landje!) twee kampen zijn ontstaan, en maar weinigen beseffen dat dit niet zonder reden is.
Wat jullie zeggen, is dat jullie mening de waarheid is, en al het andere grote onzin is (complot, wappie, gevaar, ondermijning....) tot en met het belachelijk maken van andere meningen.
Ik vraag me dan toch af hoe hoog een IQ moet zijn, om alle facetten tegen het licht te kunnen houden, en tot een eigen mening en/of conclusie te komen.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


27 okt 2022 14:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Tuurlijk joh.
Ik had het over wappies, niet over steef - jij noemt mij persoonlijk een vuile schoft. Wie speelt hier nou op de man? Of ben jij alle wappies verenigd in een persoon?


27 okt 2022 14:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Het is duidelijk wie je bedoeld met 'sukkels'. Dan had je beter moeten nadenken bij gebruik van dat woord.
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


27 okt 2022 15:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
O ik moet beter nadenken? Waarover dan? Jij houdt “de eer aan jezelf” en noemt mij vervolgens een vuile schoft? Neem je eigen advies maar eens over.

Ik word inderdaad doodziek van dat complotgel*l en daar neem ik geen woord van terug. Het oneindig dumpen van nonsensfilmpjes en linkjes naar zogenaamde alternatieve nieuwsmedia verpest voor mij het hele forum. Als we dan toch persoonlijk gaan worden: ik vind jouw bijdragen over auto’s meestal heel lezenswaardig en ik ben het op dat punt vaak met je eens. Kon het daar maar bij blijven.

Heel Nederland gaat kapot aan deze flauwekul en daar kan ik me inmiddels behoorlijk over opwinden.


27 okt 2022 15:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Wat is het nut of de toegevoegde waarde van dit soort discussies?

Het staat idd bij “overige zaken” (en daar kan over alles en nog wat gel.ld worden) maar bepaald woordgebruik komt de sfeer niet echt ten goede.
Wappie , woke, schoft… zou degene die dat typt in een post dit ook in het gezicht willen of durven zeggen van degene aan wie het gericht is?
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


27 okt 2022 15:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
steef schreef:
Ik zou jou ook kunnen beledigen, maar hou de eer aan mezelf.
Eigenlijk ben je een vuile schoft met dit soort opmerkingen, je beseft het waarschijnlijk niet, maar het zal je machteloosheid wel zijn.


Je hebt je knap ingehouden hoor Steef. Bewonderenswaardige zelf beheersing.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


27 okt 2022 16:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
2.2VTEC schreef:
Wappie , woke, schoft… zou degene die dat typt in een post dit ook in het gezicht willen of durven zeggen van degene aan wie het gericht is?


100% … alleen een beetje jammer dat we niet meer zo veel ritten en meetings (ontmoetingen) organiseren maar vooral druk zijn met dit soort nutteloze topics hè.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


27 okt 2022 16:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Je kunt dit topic ook gewoon negeren hè.
@Fred, hoe is het eigenlijk in CH, ook zoveel types die complottheorieën aanhangen of is de gemiddelde Zwitser nuchterder dan de gemiddelde Hollander?
_________________________________________
GREEN IS GOOD


27 okt 2022 16:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Elkaar negeren gaat jullie ook goed af. :mrgreen:

Nee, topic is veel te leuk. Ik vermaak me wel hoor. Ik “probeer” me niet meer inhoudelijk erin te mengen. Eigenlijk moet ik helemaal niet meer reageren. Benieuwd of jullie slotje weten te voorkomen. Corona topic vloog wat dit betreft natuurlijk ook zwaar uit de bocht. En ik zie toch enige overeenkomsten.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


27 okt 2022 16:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Ik erger me ook aan die wappie-onzin, maar niet genoeg om af te haken. Geef gewoon beetje tegengas. Verder verbaas ik me vooraf over de naïviteit.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


27 okt 2022 17:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
:thumleft:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


27 okt 2022 17:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Cazzo Super Veloce schreef:
Je kunt dit topic ook gewoon negeren hè.
@Fred, hoe is het eigenlijk in CH, ook zoveel types die complottheorieën aanhangen of is de gemiddelde Zwitser nuchterder dan de gemiddelde Hollander?

Hier wonen alleen vuile schoften dus ik voel me hier prima thuis!
Nee, hier bestaat het ook, maar allemaal wat minder extreem dan in Nederland. Zwitserland is sowieso wat beschaafder, misschien ook wat saaier - elk voordeel heb ze nadeel.

Ik moet me niet zo opwinden. Maar dat doe ik dus toch :mrgreen:


27 okt 2022 17:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Beetje temperament is prima, saaie topics genoeg op het PF.
On topic; FvD wordt weggevaagd door PVV in de peilingen. Weet niet of ik daar nu blij van wordt of juist treurig. Totaalmalloten of racisten. Kies maar…
_________________________________________
GREEN IS GOOD


27 okt 2022 17:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Ze hebben 1 overeenkomst: zullen nooit regeren. Daar zijn te weinig wappies voor :mrgreen:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


27 okt 2022 17:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Sjonge, wat een niveau hier. Ik schrik van de toon. Elkaar uitmaken voor schoft en wappie. Respecteer elkaars mening en doe een beetje lief.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


28 okt 2022 0:21
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Net als destijds bij het corona topic dat uiteindelijk ontspoorde ga ik deze ook op slot gooien.
Eerst voorlopig, en als de sfeer niet verandert, permanent.

Als we niet de innerlijke beschaving hebben om normaal te discussieren, houden we het maar bij Porsche :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


28 okt 2022 6:32
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 423 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fisico


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.