Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 12:48



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
K(l)aagmuur kabinet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Afleidings gedoe van D66 om Bergkamp uit de wind te houden. Nooit zo een slechte kamer voorzitter gezien, van Mierlo draait zich om in zijn graf....(Debielen 66 is een betere slogan nu).


29 sep 2022 20:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Gelukkig, weer een complotje gevonden :)
_________________________________________
GREEN IS GOOD


29 sep 2022 23:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Wimpie67 schreef:
Kom op zeg: ons publieke bestel staat voor diversiteit in opinies. Van VPRO tot Ongehoord Nederland. Moeten we zuinig op zijn. Maar ik ben bevooroordeeld, mijn vader zaliger was omroepbons.


Je zal mij niet horen zeggen dat de Russische staats tv betrouwbaarder is dan de NPO.

Maar Ongehoord Nederland wordt momenteel gewoon rustig buiten het bestel gewerkt. Derksen zou zeggen ‘geliquideerd’.

En dat op basis van dat ze niet journalistiek zouden zijn. Bevooroordeeld. Niet kritisch genoeg ondervragen.

Maar dat zie ik vrijwel iedere keer als ik lineaire tv kijk bij de andere omroepen. Zo zag ik van de week Tim Hofman een verhaal afdraaien over waarom de mannenpil maar niet op de markt komt. Complete complottheorie, die ook nog eens extreem makkelijk door te prikken was voor eenieder met werkende hersencellen.

Die malloot is geen journalist, maar een activist. En er zijn heel veel activisten op de tv.

Alle media maakt zich in meer of mindere mate schuldig aan propaganda. Verdraaiing van de feiten. Proberen om de kijker te beïnvloeden.

En dat lukt ook heel aardig. Want er zijn heel veel dingen die mensen zeker (denken te) weten, die absoluut niet waar zijn.


30 sep 2022 8:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Cazzo Super Veloce schreef:
Gelukkig, weer een complotje gevonden :)

Waarom zoveel jaar na dato een onderzoek instellen door, notabene, de landsadvocaat, na twee anonieme beschuldigingen en deze tevens laten doorlekken zonder Arib hierover te informeren? Je zou haast in complottheorieën gaan geloven na de zoveelste blamage van deze partij.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


30 sep 2022 9:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Devils son schreef:

Die malloot is geen journalist, maar een activist. En er zijn heel veel activisten op de tv.

Alle media maakt zich in meer of mindere mate schuldig aan propaganda. Verdraaiing van de feiten. Proberen om de kijker te beïnvloeden.

En dat lukt ook heel aardig. Want er zijn heel veel dingen die mensen zeker (denken te) weten, die absoluut niet waar zijn.

+1. ON aanpakken laat wel weer goed zien hoe de hazen lopen in 035
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


30 sep 2022 9:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 911 3.2 1987 987.1 S 3.2 2005
's-Hertogenbosch
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
ON verkondigt feitelijke onjuistheden en verkoopt dit als waarheid. Vanzelfsprekend wordt dit aangepakt.
_________________________________________
Wim


30 sep 2022 15:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Precies. Er is nog wel een verschil tussen een mening hebben (dat mag) en gewoon bullshit verkopen met als doel onrust te zaaien (dat moet niet mogen).


30 sep 2022 16:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Wel frappant, als oorlogsverslaggever had ik Karskens hoog zitten.
Het lijkt wel of hij een klap van de wieken heeft gehad en dan nog dat Mens muts, bah. Opzouten.


30 sep 2022 17:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Wimpie67 schreef:
ON verkondigt feitelijke onjuistheden en verkoopt dit als waarheid. Vanzelfsprekend wordt dit aangepakt.

Is dat item over “negers die blanken aftuigen” geen opruiing? Lijkt me strafbaar, toch DS ?
_________________________________________
GREEN IS GOOD


30 sep 2022 18:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Waarom denk je dat? Het woord ‘blank’ is niet strafbaar hoor.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


30 sep 2022 18:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Wimpie67 schreef:
ON verkondigt feitelijke onjuistheden en verkoopt dit als waarheid. Vanzelfsprekend wordt dit aangepakt.


Ik vind het wel heel naïef om te denken dat de andere omroepen zich daar nooit schuldig aan maken.

En in het programma waar ik naar verwees gebeurde dat ook.


30 sep 2022 19:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Cazzo Super Veloce schreef:
Is dat item over “negers die blanken aftuigen” geen opruiing? Lijkt me strafbaar, toch DS ?


Ik ben noch doelgroep, noch kijker. Geen idee dus.

Maar als dat opruiing is, is dan de suggestie dat de politie in de VS vooral Zwarte mannen dood schiet niet ook opruiing?

Dat er meer racistisch geweld is met Zwarte daders en blanke slachtoffers dan andersom is in ieder geval in landen waar daar cijfers van zijn de waarheid. Dus als die suggestie werd gedaan bij ON, dan is dat in ieder geval deels op waarheid berustend.

Wilfred Reilly heeft daar veel over geschreven bv. Google hem eens.

En wat te denken van dat we inmiddels net doen alsof slavernij iets was wat blanke mensen Zwarte mensen hebben aangedaan. Dat is geschiedvervalsing. Het woord slaaf komt van Slav. Slavische volken die onderworpen werden en die zijn zo blank dat je er bijna doorheen kan kijken.

Het zijn nota bene de Britten die slavernij afgeschaft hebben en in het kielzog daarvan ook andere Westerse landen.

Als ik op de NPO wat voorbij zie komen over slavernij zie ik een hele andere weergave daarvan. En erger nog: dat er tegenwoordig 40 miljoen slaven zijn (stijgende!) lijkt veel minder (tot niet) interessant dan de misstanden van 150 jaar geleden.


30 sep 2022 19:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Precies dat dus. Je kan het smakeloos vinden maar meer ook niet. Je zou misschien nog kunnen discussiëren over het feit of de getoonde filmpjes daadwerkelijk een racistisch motief hadden.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


30 sep 2022 19:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
@DS: zwart bewust met hoofdletter?
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


30 sep 2022 20:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Maarten schreef:
@DS: zwart bewust met hoofdletter?


Ja.


30 sep 2022 20:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
:shock: :scratch:
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


30 sep 2022 21:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Maarten schreef:
:shock: :scratch:


Het is net als met pronouns, ik vind het onzin, maar als iemand er gelukkiger van word als ik mij daaraan conformeer, prima. Anders komt het al helemaal nooit tot een zinvolle discussie met mensen die zijn gaan geloven dat de wereld en Nederland inherent racistisch is. Zelfs Rutte is dat gaan geloven, gelet op zijn uitspraak over systemisch racistisch is (wat een onzinnige term is, maar het klinkt heel ernstig en dat is dan ook de bedoeling).

Ik vraag wel omgekeerd aan mensen om gewoon blank te zeggen in plaats van wit. Respect moet wel wederzijds zijn.

Dat blijkt nog niet zo simpel.


01 okt 2022 15:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Ben in NL nog niemand tegengekomen die aangaf welke voornaamwoorden gebruikt moeten worden, heb het idee dat dat vooral heel Amerikaans is (was waarom je überhaupt het woord 'pronouns' ervoor gebruikte gok ik) en van mij mag het daar blijven...


01 okt 2022 15:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Novastorm schreef:
Ben in NL nog niemand tegengekomen die aangaf welke voornaamwoorden gebruikt moeten worden, heb het idee dat dat vooral heel Amerikaans is (was waarom je überhaupt het woord 'pronouns' ervoor gebruikte gok ik) en van mij mag het daar blijven...


Ik ben het wel tegengekomen en men noemt het stug pronouns. Wat aangeeft waar het vandaan komt (net als dat wanstaltige ‘wit’ en al die andere onzin uit de identiteitspolitieke hoek).


01 okt 2022 15:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Collega van mij zet t ook in z'n handtekening onder mails: "he him his". Is een 'straight forward' man (om maar in jargon te blijven), ik vind t er (daarom) bespottelijk uitzien. Moet toch eens vragen of t serieus is.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


01 okt 2022 17:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Devils son schreef:
Maarten schreef:
:shock: :scratch:


Het is net als met pronouns, ik vind het onzin, maar als iemand er gelukkiger van word als ik mij daaraan conformeer, prima. Anders komt het al helemaal nooit tot een zinvolle discussie met mensen die zijn gaan geloven dat de wereld en Nederland inherent racistisch is. Zelfs Rutte is dat gaan geloven, gelet op zijn uitspraak over systemisch racistisch is (wat een onzinnige term is, maar het klinkt heel ernstig en dat is dan ook de bedoeling).

Ik vraag wel omgekeerd aan mensen om gewoon blank te zeggen in plaats van wit. Respect moet wel wederzijds zijn.

Dat blijkt nog niet zo simpel.

Fair enough. Mensen die er nogal aan hechten zullen je wel racistisch vinden als je jezelf blank noemt :wink:
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


01 okt 2022 17:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Targa Floriaan schreef:
Collega van mij zet t ook in z'n handtekening onder mails: "he him his". Is een 'straight forward' man (om maar in jargon te blijven), ik vind t er (daarom) bespottelijk uitzien. Moet toch eens vragen of t serieus is.

Dit is internationaal verlkomen normaal, is overgewaaid uit de US.


01 okt 2022 17:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Zelfde als directrice, regisseuse etc . Mag niet meer.
Ook voor vrouwen wordt directeur/regisseur gebruikt. Wat een onzin.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


01 okt 2022 17:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Maarten schreef:
Fair enough. Mensen die er nogal aan hechten zullen je wel racistisch vinden als je jezelf blank noemt :wink:
Het maakt geen ene moer uit hoe je jezelf noemt, er is altijd wel iemand die er aanstoot aan neemt. Mij zal het eraan roesten. :ba:
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


01 okt 2022 17:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: K(l)aagmuur kabinet
Cazzo Super Veloce schreef:
Zelfde als directrice, regisseuse etc . Mag niet meer.
Ook voor vrouwen wordt directeur/regisseur gebruikt. Wat een onzin.

Directiepersoon zou dan nog beter zijn. Of gewoon directiedinges :wink:
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


01 okt 2022 18:39
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 423 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.