
Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...
Gisteren nieuwe poging, met een ander email adres welke voor internetaankopen wordt gebruikt en graag spam ontvangt
En zo ook ooit is gekoppeld met de aankoop van een TomTom One (met zo'n heerlijke zuignap

).
Inloggen lukte wel

. Wachtwoord resetten, lukte ook
Ultieme poging om Wachtwoord resetten voor mijn e-mailadres en jawel ik ontving direct een link
Nieuw wachtwoord ingegeven en inloggen gaat weer als vanouds

Direct alle routes gedownload, het gevoel ze allemaal kwijt te zijn gebeurt me niet nog een keer.
@MarcoB: het synchroniseren aanzetten in de app is idd zo dingetje dat je moet weten anders zoek je je suf.
@Deathtrap: vermoed dat je gelijk hebt qua storing op de server. Duurde echt een aantal dagen, dat vind ik wel zorgelijk.
@anton964: qua gebruik van de website heb ik eigenlijk nooit problemen, niet met het creëren van een route, ook niet met het aanpassen of uitbreiden.
@johann: heb me eerder geregistreerd, echter met de wissel van telefoon de app niet opnieuw geïnstalleerd. Net opnieuw erop gezet, zal me er nog eens in verdiepen!