Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 01 mei 2025 9:52



Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
TomTom GO (her)kent me niet meer... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht TomTom GO (her)kent me niet meer...
Deze winter heb ik een aantal routes uitgezet op de website van TomTom om dit voorjaar en zomer te gaan rijden.

Nu afgelopen weekend probeerde ik in te loggen op de TomTom GO app en krijg ik de melding " Onjuiste aanmeldgegevens. Je hebt een onjuist e-mailadres of wachtwoord ingevoerd"
Inloggen op de website geeft hetzelfde resultaat. Oftewel mijn gegevens en alle routes lijken totaal verdwenen te zijn :bang:

E-mailadres en wachtwoord zijn juist en ook niet tussentijds veranderd. Vervolgens wil ik contact opnemen met de support van TomTom. Daar zit juist het probleem, je kunt de support alleen benaderen nadat je bent ingelogd. Uiteraard is er een chatbot (waar je niets aan hebt), telefoonnummer of e-mailadres van support is niet te vinden. :(
Volledigheidshalve, het abonnement van de app loopt nog tot 07-25

Toch de optie "wachtwoord vergeten?" geselecteerd: resultaat geen link in de inbox (of map spam) ontvangen om wachtwoord te wijzigen.
Een account aanmaken met m'n e-mailadres lukt ook niet: " er bestaat al een account met dit e-mailadres". :cry:

Overall, zeer irritant en heel bijzonder. Heeft iemand dezelfde ervaring?


08 apr 2025 10:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
SpeedGelb 987.2
Kaatsheuvel
Bericht Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...
Het klinkt als een storing op hun server, als ik jou zo hoor.
Speelt het nog steeds?
Meestal is zoiets met een paar uur wel verholpen
_________________________________________
Arno

In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
https://www.instagram.com/arno.smulders78/


08 apr 2025 12:57
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...
Het is een crime om contact te krijgen met Tomtom. Waar Tomtom vroeger een prima klantencontact had is het nu drama. Een chatbot die je vragen niet begrijpt, geen telefoonnummer om te bellen, geen emailadres. En als je al via de website naar antwoorden zoekt vind je het niet. Het lijkt alsof Tomtom in een soort sterfhuisconstructie is vervallen. Zeker voor wat betreft de losse navigatie apparatuur. En in mijn "sophisticated" 997.2 heb je kwa navigatie nu eenmaal een losse Tomtom nodig of moet je pielen met een telefoon. De standaard pcm raakt in mijn wijk de weg al kwijt.......


08 apr 2025 13:07
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...
Zijn jullie al bekend met RoadtripTribes?

Ik weet uit ervaring dat hun customer support erg goed zijn :mrgreen:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


08 apr 2025 16:14
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
SpeedGelb 987.2
Kaatsheuvel
Bericht Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...
Ja Johan, die ken ik. En ik heb 1 route er in staan. Alleen de persoon met wie ik deze wil gaan rijden is nog te druk met zijn werk.
Jammer vind ik dat ik daar geen routes van anderen kan zoeken. Net zoals Komoot (voor wandelen)
Maar goed... daar gaat deze thread niet over
_________________________________________
Arno

In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
https://www.instagram.com/arno.smulders78/


08 apr 2025 23:33
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...
Volgens mij is het wettelijk verplicht dat een klant eenvoudig contact met een bedrijf kan opnemen, niet na inloggen of via een brakke chatbot.
Ik heb onderstaande info kunnen vinden, stuur ze een privébericht zou ik zeggen. Of plaats op LinkedIn een openbaar bericht met je klacht en tag onderstaande mensen. Mijn ervaring is dat niemand zit te wachten op negatieve reclame en ze snel contact zullen opnemen.

https://www.linkedin.com/in/david-sr-watkins/
https://www.linkedin.com/in/andrasbuttner/
https://www.linkedin.com/in/andreas-wegerich-99010713/
https://www.linkedin.com/in/joostvermaas/
https://www.linkedin.com/in/etienne-jonker-b33b3444/
https://www.linkedin.com/in/g%C3%B6rkem-a-06056823b/
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


09 apr 2025 12:42
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...
Of gewoon hun helpdesk bellen +31 20 757 5000 :idea:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


09 apr 2025 14:09
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
991.1 gts
tholen
Bericht Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...
Welke website van tomtom gebruik je?
Het is niet echt handig via de pc maar als je het eenmaal door hebt is het echt super.


09 apr 2025 19:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Porsche 987 Boxster S en nu Porsche 981 Boxster GTS
Bericht Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...
Ik heb deze dagen gigantisch zitten kloten om de route van tomtom website over te zetten naar tomtom go.

Mijn problemen waren uiteindelijk:
- 2 verschillende mailadressen zodat er niet gesynchroniseerd werd
- bij TomTom Services in de Go app stond niet aangevinkt dat routes gesynchroniseerd moesten worden met mydrive

Hopelijk kun je hier wat mee.
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


09 apr 2025 19:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...
Gisteren nieuwe poging, met een ander email adres welke voor internetaankopen wordt gebruikt en graag spam ontvangt :mrgreen:
En zo ook ooit is gekoppeld met de aankoop van een TomTom One (met zo'n heerlijke zuignap :mrgreen: ).
Inloggen lukte wel :scratch: . Wachtwoord resetten, lukte ook :scratch:

Ultieme poging om Wachtwoord resetten voor mijn e-mailadres en jawel ik ontving direct een link :cheers:
Nieuw wachtwoord ingegeven en inloggen gaat weer als vanouds :thumleft: Direct alle routes gedownload, het gevoel ze allemaal kwijt te zijn gebeurt me niet nog een keer.

@MarcoB: het synchroniseren aanzetten in de app is idd zo dingetje dat je moet weten anders zoek je je suf.
@Deathtrap: vermoed dat je gelijk hebt qua storing op de server. Duurde echt een aantal dagen, dat vind ik wel zorgelijk.
@anton964: qua gebruik van de website heb ik eigenlijk nooit problemen, niet met het creëren van een route, ook niet met het aanpassen of uitbreiden.
@johann: heb me eerder geregistreerd, echter met de wissel van telefoon de app niet opnieuw geïnstalleerd. Net opnieuw erop gezet, zal me er nog eens in verdiepen!


10 apr 2025 9:28
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 10 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.