TomTom GO (her)kent me niet meer...
Geplaatst: 08 apr 2025 10:00
Deze winter heb ik een aantal routes uitgezet op de website van TomTom om dit voorjaar en zomer te gaan rijden.
Nu afgelopen weekend probeerde ik in te loggen op de TomTom GO app en krijg ik de melding " Onjuiste aanmeldgegevens. Je hebt een onjuist e-mailadres of wachtwoord ingevoerd"
Inloggen op de website geeft hetzelfde resultaat. Oftewel mijn gegevens en alle routes lijken totaal verdwenen te zijn
E-mailadres en wachtwoord zijn juist en ook niet tussentijds veranderd. Vervolgens wil ik contact opnemen met de support van TomTom. Daar zit juist het probleem, je kunt de support alleen benaderen nadat je bent ingelogd. Uiteraard is er een chatbot (waar je niets aan hebt), telefoonnummer of e-mailadres van support is niet te vinden.
Volledigheidshalve, het abonnement van de app loopt nog tot 07-25
Toch de optie "wachtwoord vergeten?" geselecteerd: resultaat geen link in de inbox (of map spam) ontvangen om wachtwoord te wijzigen.
Een account aanmaken met m'n e-mailadres lukt ook niet: " er bestaat al een account met dit e-mailadres".
Overall, zeer irritant en heel bijzonder. Heeft iemand dezelfde ervaring?
Nu afgelopen weekend probeerde ik in te loggen op de TomTom GO app en krijg ik de melding " Onjuiste aanmeldgegevens. Je hebt een onjuist e-mailadres of wachtwoord ingevoerd"
Inloggen op de website geeft hetzelfde resultaat. Oftewel mijn gegevens en alle routes lijken totaal verdwenen te zijn

E-mailadres en wachtwoord zijn juist en ook niet tussentijds veranderd. Vervolgens wil ik contact opnemen met de support van TomTom. Daar zit juist het probleem, je kunt de support alleen benaderen nadat je bent ingelogd. Uiteraard is er een chatbot (waar je niets aan hebt), telefoonnummer of e-mailadres van support is niet te vinden.

Volledigheidshalve, het abonnement van de app loopt nog tot 07-25
Toch de optie "wachtwoord vergeten?" geselecteerd: resultaat geen link in de inbox (of map spam) ontvangen om wachtwoord te wijzigen.
Een account aanmaken met m'n e-mailadres lukt ook niet: " er bestaat al een account met dit e-mailadres".

Overall, zeer irritant en heel bijzonder. Heeft iemand dezelfde ervaring?