| | www.porscheforum.nl | https://www.porscheforum.nl/ |
|
| Code rood.. https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=59844 |
Pagina 1 van 1 |
| Auteur: | Kweenie [ 26 jun 2026 17:06 ] |
| Berichttitel: | Code rood.. |
Nederland is helemaal aan het bezwjjken onder de hitte lijkt het.. Ik lees net: Vandaag geen rijexamens in provincies waar code rood geldt Keuringsstations van RDW vandaag gesloten vanwege de hitte... Wist niet dat ze daar zwaar lichamelijk werk doen in warme ruimtes |
|
| Auteur: | MY00 [ 26 jun 2026 19:46 ] | ||||||||||||||||||
| Berichttitel: | Re: Code rood.. | ||||||||||||||||||
Idd in een auto zitten met airco is goed uit te houden
In Venlo is het gewoon een grote hal en daar zal het vandaag behoorlijk warm zijn geweest. |
|||||||||||||||||||
| Auteur: | anton964 [ 26 jun 2026 20:34 ] |
| Berichttitel: | Re: Code rood.. |
Ik snap best dat het warm is, maar waarom ze dat allemaal met code’s doen. Mensen kunnen zelf toch ook denken. Goed drinken en een tandje minder. |
|
| Auteur: | erwin964c4 [ 26 jun 2026 21:23 ] |
| Berichttitel: | Re: Code rood.. |
Ik keek gisteren even op de kalender omdat ik dacht dat het ineens weer 1 april was. Want ik kreeg te horen dat het zwembad vandaag niet open ging omdat het warm zou worden. Het zal ongetwijfeld iets van deze tijd zijn ,maar ik vind het op zijn zachtst gezegd hoogst opmerkelijk. |
|
| Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|