Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 apr 2024 6:27



Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
op woensdagochtend op A 325 t.h.v. Lent (=70km weg) ff een rijtje auto's inhalen en jawel hoor: die teringz....n achter m'n kont hangen!!!! :evil: :shock: :x
vrolijk achter mij blijven hangen om te kijken of ik nog iets stouts deed en na 5 min.: pull over!!
agent vroeg mij waarom ik staande werd gehouden door hun ( beetje domme vraag als je 911 rijdt lijkt mij!?!) dus ik antwoord naar waarheid: te snel gereden misschien :?: :!:
en jawel, 140 waar het blijkbaar nog steeds 70km weg is en dus geen snelweg nog, OEPS :!: :!: :!: :!:
maar vanwege de trajectmeting konden ze mij pas klokken op 116 dus ik werd nog gematst zei de agent.
nou, lekker dan dat matsen!!
hij had ook gezien dat ik ff dat rijtje voorbij wou want voor de rest hield ik me rustig maarja, te hard is te hard he.
liep nog ff te geilen op de auto zo van: dat rijd wel he? ja wat denk je nou zelf, je reed toch achter me mooie 911 kontje aan dus AAAARGHHHH :!: :!: :!:
in weze heeft de man gelijk want ik reed te hard ( ff dan he) maarja, iedereen weet dat als je ff gas erbij geef, dan zit je vrij snel op illegale snelheden ( ook al laat jeje daarna weer afzakken naar legale speed).
ik heb het idee dat die worstjes in hun onopvallende burgerbakjes expres
ons in de kont willen n.....
wat zijn jullie meningen hierover :?:
by the way: wat gaat dit mij kosten ( 1e keer dat ik staande word gehouden, 46 km te hard).

GRAAG MENINGEN HIEROVER, THANKS!!!!

een ff niet zo'n slimme wijze uit het oosten


07 okt 2005 22:50
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
craze schreef:
by the way: wat gaat dit mij kosten ( 1e keer dat ik staande word gehouden, 46 km te hard).


Boete: €300 (46 km te hard buiten de bebouwde kom, zonder wegwerkzaamheden neem ik aan)

Bron: de boetebase van het openbaar ministerie



Verder: stom, niets aan te doen, gebeurt soms. Slikken, sparen en vergeten. Je valt nou eenmaal op met een Porsche, ben je ook sneller de sigaar bij dergelijke acties. Get used to it... 8)
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 okt 2005 22:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Wees blij dat je een nederlander bent en het in je eigen land gebeurd is.
Hier kwam je er belange NIET zo goedkoop vanaf en werd je rijbewijs onmiddelijk al voor 14 dagen ingetrokken.
Na uitspraak kan daar no eens minstens 14 dagen bijkomen
Ik die voor soortgelijk voorval (Tweebaansvak zonder huizen maar snelheidsbeperking van 90 gepakt door annoniem voertuig op 134)
Gevolg één maand rijverbod en 1150€ en dit was lang voor de ingevoerde SUPERboetes hier :evil:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


07 okt 2005 23:02
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Duitsland
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
horn schreef:
craze schreef:
by the way: wat gaat dit mij kosten ( 1e keer dat ik staande word gehouden, 46 km te hard).


Boete: €300 (46 km te hard buiten de bebouwde kom, zonder wegwerkzaamheden neem ik aan)

Bron: de boetebase van het openbaar ministerie


Waarschijnlijk wel bij de wegwerkzaamheden, want daardoor zijn er extra controles op dat stuk, vrijwel dagelijks. Tipje www.flitsservice.nl
:?:


07 okt 2005 23:10
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
981 Boxster GTS
Bericht 
911-lover schreef:
Wees blij dat je een nederlander bent en het in je eigen land gebeurd is.
Ik die voor soortgelijk voorval (Tweebaansvak zonder huizen maar snelheidsbeperking van 90 gepakt door annoniem voertuig op 134)
Gevolg één maand rijverbod en 1150€ en dit was lang voor de ingevoerde SUPERboetes hier :evil:


Ben ik ff blij dan dat ik NL ben.
Laatst (zie ander topic) geflitst, ik flitste zelf ook voorbij, op de A12 bij Gouda en kreeg "gelukkig" een acceptgiro thuis met een gecorrigeerde snelheid van 189 km/u :!: :!:
De donatie aan de staatskas: € 465,00

Even slikken, doorgaan met ademhalen en mijzelf gelukkig geprezen dat ik m'n roze papiertje nog heb.
_________________________________________
Trained by GP E L I T E


07 okt 2005 23:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
dat wordt zondag rustig aan doen dan in het mooie belgische land met al die koosjes met hun camera's

by the way

moet je in belgie cash afrekenen als de flikken je daar aan houden voor te hard kachelen
_________________________________________
duitse laagvlieger


07 okt 2005 23:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
robbie965 schreef:
moet je in belgie cash afrekenen als de flikken je daar aan houden voor te hard kachelen

jij wel





en de andere ollanders
_________________________________________
Got coffee?


07 okt 2005 23:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
robbie965 schreef:
dat wordt zondag rustig aan doen dan in het mooie belgische land met al die koosjes met hun camera's

by the way

moet je in belgie cash afrekenen als de flikken je daar aan houden voor te hard kachelen


De Koosjes hebben we hier niet en op 80% van de wegen waar de rit doorgaat zal nooit één persoon staan om te flitsen. En van die andere 20 % is de kans ook zeer miniem tot nihil dat ze daar zouden (en kunnen)gaan staan.
Dus no Panic
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


07 okt 2005 23:38
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
Loden voet schreef:
horn schreef:
Boete: €300 (46 km te hard buiten de bebouwde kom, zonder wegwerkzaamheden neem ik aan)


Waarschijnlijk wel bij de wegwerkzaamheden, want daardoor zijn er extra controles op dat stuk, vrijwel dagelijks.


In dat geval is de schade €325. Valt me mee. Dacht dat wegwerkzaamheden een soort verdubbelaar was... :roll: :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 okt 2005 23:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Nee, je komt dan volgens mij in de volgende schaal (ervaringsdeskundige, met auto van schoonmoeder op punt waar je 30 mocht, geflitst, 1 Stufe verder dan normaal). :cry:


07 okt 2005 23:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
horn schreef:
Loden voet schreef:
Waarschijnlijk wel bij de wegwerkzaamheden, want daardoor zijn er extra controles op dat stuk, vrijwel dagelijks.


In dat geval is de schade €325. Valt me mee. Dacht dat wegwerkzaamheden een soort verdubbelaar was... :roll: :wink:


maakt het nog iets uit of er daadwekelijk op dat moment gewerkt wordt,
was op dat moment nm. niet het geval plus ter hoogte van de vermeende werkzaamheden was ik alweer aan het uitbollen dus waarschijndelijk hebben me van te voren genomen :!: :?: :roll: (leuk woordspellinkje!)
staat ook niks over op dat fijne gele papierke wat ik als souvenir kreeg :evil:
efin; valt nog mee: had op 400-500 gerekend :!: :?: :!: :?:
het blijven zielige stumpers in hun leontjes, 306jes etc..........(zullen zeker balen dat de klpd de 911 eruit heeft gedaan, waarom was dat eigenlijk :?:
was wel zo eerlijk geweest als ik door een broertje aan de kant was gezet ipv LEON :!: :!: :evil: :evil:


08 okt 2005 0:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Of er bij de wegwerkzaamheden op dat moment gewerkt wordt of niet, maakt voor de boete niet uit.

Wel trouwens voor de verkeersveiligheid. In het hierboven beschreven gevalletje was het 's avonds laat, niemand op de weg, en ook zeker geen wegwerkzaamheden. Belachelijk dus die verhoging. :twisted:


08 okt 2005 0:11
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
craze schreef:
het blijven zielige stumpers in hun leontjes, 306jes etc..........(zullen zeker balen dat de klpd de 911 eruit heeft gedaan, waarom was dat eigenlijk :?:
was wel zo eerlijk geweest als ik door een broertje aan de kant was gezet ipv LEON :!: :!: :evil: :evil:


Dan was je wel een hele domme wetsovertreder geweest, als je je door een KLPD Porsche aan de kant had laten zetten.

Afbeelding

Dat zie je toch wel voordat je zo'n treintje in gaat halen??? :shock: :wink:

Ik denk dat jij met je 3.2 nog een boze hoop moeite moet doen om een Leon voor te blijven... :roll:

Enfin, ik vind het rot voor je, maar iemand die met bijna 50 km te hard in gaat halen bij wegwerkzaamheden... niet echt medelijden mee. Los van het feit dat ik het jammer vind voor je - niet echt slim, noch verstandig.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 okt 2005 0:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
mijn mening.


08 okt 2005 0:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
horn schreef:
Enfin, ik vind het rot voor je, maar iemand die met bijna 50 km te hard in gaat halen bij wegwerkzaamheden... niet echt medelijden mee. Los van het feit dat ik het jammer vind voor je - niet echt slim, noch verstandig.


bij wijze van spreken dan (911KLPD) maar Horn, je hebt gelijk :!: :!:
had geen echte haast dus domdomdom.....(onervarenheid misschien?)
WE LEREN VAN ONZE FOUTEN EN GAAN DAN WEER VERDER (met fouten maken).

ps waarom zijn die 911es er niet meer, ben nog steeds nieuwsgierig....(budjet misschien)


08 okt 2005 0:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
horn schreef:
Ik denk dat jij met je 3.2 nog een boze hoop moeite moet doen om een Leon voor te blijven... :roll:
:cheesy:

Maareh, de 911's zijn er mede door het budget niet meer, maar ook volgens mij het feit dat ze niet zo lang achteruit konden rijden? Overigens is op de snelweg nu de reden dat ze een V70 rijden (ipv. bijvoorbeeld een V50 ofzo), dat ze de ruimte in de auto nodig hebben, als ze eens iets op moeten ruimen... Nu zie ik vaak troep op de weg, soms is iemand het aan het opruimen, en meestal is het dan iemand van rijkswaterstaat! ;)


08 okt 2005 8:47
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
paSCal schreef:
.... maar ook volgens mij het feit dat ze niet zo lang achteruit konden rijden?


:arrow: volgens mij kon dat juist wel :wink:


08 okt 2005 9:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
craze schreef:

GRAAG MENINGEN HIEROVER, THANKS!!!!

een ff niet zo'n slimme wijze uit het oosten


Als je (en dat weet je zelf best) dik 140 rijdt waar 70 mag, en dan een bon krijgt voor 116, dan wordt je mi inderdaad behoorlijk gematst.

Wat ik er verder van vind heb ik wel eens eerder gepost. Ik zal jullie hier niet meer mee vermoeien. Ik heb in algemene zin niet erg veel op mensen die menen dat ze zich 2x de max. snelheid kunnen permitteren en dan zielig gaan doen al+s ze daar op aangesproken worden.

Als je 100% te hard rijd en maar een bon krijgt voor 50% te hard, dan moet je gewoon snel aftikken en al helemaal niet mopperen.

Ik snap trouwens niet dat er een trajectmeting nodig is om te schrijven, een spotmeting van de piek is wat mij betreft niks mis mee.
_________________________________________
Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig


Laatst bijgewerkt door lindemans op 08 okt 2005 9:55, in totaal 2 keer bewerkt.



08 okt 2005 9:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
craze schreef:
ps waarom zijn die 911es er niet meer, ben nog steeds nieuwsgierig....(budjet misschien)


DE reden van vertrek van de 911 als politieauto is de niet meer te verantwoorden onderhoudskosten. Ik hoorde onlangs van een dealer wat daar allemaal aan vertimmerd moest worden en in welke frequentie: ongelooflijk! Moesten natuurlijk altijd tip-top zijn, maar daarmee een fantastisch melkhuisje voor de dealers.

En DE reden waarom destijds voor de 911 als snelle auto voor de verkeerspolitie is gekozen, was het feit dat de 911 met de hoogste snelheid ACHTERUIT kon rijden. :lol:

No kidding.


08 okt 2005 9:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
ER schreef:
craze schreef:
ps waarom zijn die 911es er niet meer, ben nog steeds nieuwsgierig....(budjet misschien)


DE reden van vertrek van de 911 als politieauto is de niet meer te verantwoorden onderhoudskosten. Ik hoorde onlangs van een dealer wat daar allemaal aan vertimmerd moest worden en in welke frequentie: ongelooflijk! Moesten natuurlijk altijd tip-top zijn, maar daarmee een fantastisch melkhuisje voor de dealers.

En DE reden waarom destijds voor de 911 als snelle auto voor de verkeerspolitie is gekozen, was het feit dat de 911 met de hoogste snelheid ACHTERUIT kon rijden. :lol:

No kidding.


Volgens mij was destijds ook een argument dat je in een Targe rechtop in de auto kunt staan om het verkeer te regelen.....ze hebben in NL zelf een aantal Cabrio´s gehad....
_________________________________________
Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig


08 okt 2005 9:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
Citaat:
GRAAG MENINGEN HIEROVER, THANKS!!!!

een ff niet zo'n slimme wijze uit het oosten


Ach ja de auto is en blijft een melk koe!
Tegenwoordig staan ze op de stilste en rustigste tijden ook s'nachts te controleren.
Pure geldklopperij als je het mij vraagt vroeger was het verhaal die pet past iedereen maar tegenwoordig is het al ok als je een lasergun kunt vasthouden :pukel:

Maar mooi balen voor je ik hoop dat het mee valt.
Trouwens als je als wat jonger iemand in een Porsche rijd word je continu in de gaten gehouden.
Hebben jullie dat gevoel ook? 8)
_________________________________________
Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992


08 okt 2005 9:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
lindemans schreef:
craze schreef:

GRAAG MENINGEN HIEROVER, THANKS!!!!

een ff niet zo'n slimme wijze uit het oosten


Als je (en dat weet je zelf best) dik 140 rijdt waar 70 mag, en dan een bon krijgt voor 116, dan wordt je mi inderdaad behoorlijk gematst.

Wat ik er verder van vind heb ik wel eens eerder gepost. Ik zal jullie hier niet meer mee vermoeien. Ik heb in algemene zin niet erg veel op mensen die menen dat ze zich 2x de max. snelheid kunnen permitteren en dan zielig gaan doen al+s ze daar op aangesproken worden.

Als je 100% te hard rijd en maar een bon krijgt voor 50% te hard, dan moet je gewoon snel aftikken en al helemaal niet mopperen.

Ik snap trouwens niet dat er een trajectmeting nodig is om te schrijven, een spotmeting van de piek is wat mij betreft niks mis mee.


werkzaam bij justitie?? :D
_________________________________________
Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992


08 okt 2005 9:58
Profiel
Bericht 
Wat een heerlijk onderwerp.

Maar ik zou toch de legendarische woorden willen gebruiken van :Afbeelding.

"Voorwall Doorwgaan", met lekker te hard rijden dan.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


08 okt 2005 10:33
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
Valentijn schreef:
lindemans schreef:
craze schreef:

GRAAG MENINGEN HIEROVER, THANKS!!!!

een ff niet zo'n slimme wijze uit het oosten


Als je (en dat weet je zelf best) dik 140 rijdt waar 70 mag, en dan een bon krijgt voor 116, dan wordt je mi inderdaad behoorlijk gematst.

Wat ik er verder van vind heb ik wel eens eerder gepost. Ik zal jullie hier niet meer mee vermoeien.....................................


werkzaam bij justitie?? :D


Nee hoor, helemaal niet.
Alleen een neef kwijt door iemand die 2x de max snelheid meende te kunnen rijden "was altijd goed gegaan".
Het jammere is dat dergelijk leed vrijwel altijd veroorzaakt wordt door mensen `waarbij het altijd was goed gegaan`.
_________________________________________
Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig


08 okt 2005 10:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
Dat is natuurlijk gruwelijk erg!

Maar als je s nachts 01:30 alleen over de A 50 rijd ter hoogte v Arnhem en er is verder helemaal niemand op de weg en ze staan dan te cotroleren !! :?: :?:
_________________________________________
Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992


08 okt 2005 12:37
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Enguess, Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.