Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 apr 2024 0:52



Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
paSCal schreef:
horn schreef:
Ik denk dat jij met je 3.2 nog een boze hoop moeite moet doen om een Leon voor te blijven... :roll:
:cheesy:

Maareh, de 911's zijn er mede door het budget niet meer, maar ook volgens mij het feit dat ze niet zo lang achteruit konden rijden? Overigens is op de snelweg nu de reden dat ze een V70 rijden (ipv. bijvoorbeeld een V50 ofzo), dat ze de ruimte in de auto nodig hebben, als ze eens iets op moeten ruimen... Nu zie ik vaak troep op de weg, soms is iemand het aan het opruimen, en meestal is het dan iemand van rijkswaterstaat! ;)


Inside information (?): het lag juist niet aan het achteruitrijden, maar aan het budget.
Wat betreft voor- of achteruitrijden: maakt voor een 911 niet uit; krijgt hooguit achteruitrijdend juist meer koeling.
Ter vervanging van de 911 zijn eerst 323'tjes geprobeerd (ja, ja, verhaal uit de oude doos) maar die raakten achteruitrijdend oververhit (komt dan niet zoveel koellucht in de radiator). Er is nog even een dubbele koeling op de 323'tjes gezet, maar dat hielp ook niet.
Verder waren ze ook niet zo slijtvast als de Porsches waar tonnen op werden gezet; hoefden ook niet ingereden te worden. Wittebrug bood dat inrijden destijds wel aan, maar nee, hoefde niet!?
Rest van het verhaal is bekend...
_________________________________________
Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!


Laatst bijgewerkt door Nicolò op 08 okt 2005 15:48, in totaal 1 keer bewerkt.



08 okt 2005 12:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
Valentijn schreef:
Maar als je s nachts 01:30 alleen over de A 50 rijd ter hoogte v Arnhem en er is verder helemaal niemand op de weg en ze staan dan te cotroleren !! :?: :?:


Het gaat meestal goed totdat het fout gaat.
Je moet ergens een grens trekken om ook mensen die een minder reaktievermogen hebben veilig over straat te kunnen laten gaan.
Immers, als je vind dat iedereeen minstens zo goed moet kunnen rijden als jijzelf, dan geef je eigenlijk aan dat je jezelf de grootste kneus vind die nog net de weg op mag.
_________________________________________
Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig


08 okt 2005 13:29
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera 4 Coupé Ex; 997, 993 C2, 964 C2, 911 3.0 SC, 2.4 T en 944.
Utrechtse heuvelrug
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
lindemans schreef:
Het gaat meestal goed totdat het fout gaat.


Mooie spreuk, bijna Cruyffiaans :wink: Maar wel waar !

Ik reed al weer een jaartje boetevrij te snel, tot er gister weer een prentje op de deurmat viel. Beperkte schade 70 euro. Maar niet leuk voor een ritje woon-werk . Ga er liever voor tanken.
_________________________________________
Deutsche Gründlichkeit !!


08 okt 2005 14:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
Franco schreef:
lindemans schreef:
Het gaat meestal goed totdat het fout gaat.


Mooie spreuk, bijna Cruyffiaans :wink: Maar wel waar !

Ik reed al weer een jaartje boetevrij te snel, tot er gister weer een prentje op de deurmat viel. Beperkte schade 70 euro. Maar niet leuk voor een ritje woon-werk . Ga er liever voor tanken.

En dan liefst, net als vroeger, voor dat bedrag weer een volle tank!
_________________________________________
Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!


08 okt 2005 15:49
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: HET ZIJN WEER DE MATSWEKEN BIJ DE KLPD
craze schreef:
..... agent vroeg mij waarom ik staande werd gehouden door hun ( beetje domme vraag als je 911 rijdt lijkt mij!?!) ..... ja wat denk je nou zelf, je reed toch achter me mooie 911 kontje aan ..... ik heb het idee dat die worstjes in hun onopvallende burgerbakjes expres
ons in de kont willen n.....

GRAAG MENINGEN HIEROVER, THANKS!!!!

Om geheel in stijl te antwoorden: als je met blote billen openbaar krom gaat staan moet je niet verbaasd zijn als ..... :oops:
Als je daarentegen netjes met je broek aan een keer bukt dan is de kans daar op klein(er). ;)
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


10 okt 2005 19:21
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.