Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 1:33



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
opgelet voor dit bedrijf.... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Heb wel eens gehoord dat iemand zijn handgeld terugkreeg :!:
Was van een partikulier en deze vertelde doodleuk "ik kon er meer voor krijgen". :roll:
Dit mag natuurlijk nooit, maar wat doe je op zo'n moment :?:

Heb ook wel eens een auto gekocht bij een Audi dealer en na pittig onderhandelen een contract getekend.
Maar wat staat er met kleine lettertjes onderaan :?: , mits goedkeuring van de directie :!:
Vertelde hem nu gelijk afmaken en niets achteraf, hij belde de directie want het was in de avond en het rondgemaakt.
Een overjarig A4 model en hij stond al een ½ jaar in de showroom zonder inruil voor een zéér scherpe prijs.
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


19 okt 2005 9:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Geen Boxster 981 S meer
Bericht 
Blijft lastig iets telefonisch of per E-mail verkopen. Je kunt wel zeggen woord=woord maar dat geldt ook voor de kopende partij. Als ik iets via maarktplaats verkoop zeg (of mail) ik er altijd bij dat ik het principe hanteer van 'wie het eerst komt wie het eerst maalt'. Het is me te vaak gebeurd dat je iets vast houd om er vervolgens achter te komen dat ze helemaal niet op komen dagen.


19 okt 2005 11:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
Peter 2.4S schreef:
Blijft lastig iets telefonisch of per E-mail verkopen. Je kunt wel zeggen woord=woord maar dat geldt ook voor de kopende partij. Als ik iets via maarktplaats verkoop zeg (of mail) ik er altijd bij dat ik het principe hanteer van 'wie het eerst komt wie het eerst maalt'. Het is me te vaak gebeurd dat je iets vast houd om er vervolgens achter te komen dat ze helemaal niet op komen dagen.


juist maar daarom ben jij een particulier en geen bedrijf...

maar dit topic mag voor mij gesloten worden bedoelde het goed voor jullie voor meschien in de toekomst...

m.v.g marco crijns
_________________________________________
HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.


19 okt 2005 22:00
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.