Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 19:50



Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Audi vs. Saab (en tuning) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
@Dekkie-C4-91: GEHEEL OFF TOPIC !: van Saab naar Audi ?, ik hoop dat dát een goede keus zal zijn . . . . . :wink: :wink:
_________________________________________
Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !


27 okt 2005 22:33
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 c4/cabrio 1991
Venlo-Bliërick
Bericht plh
Tja, ik heb 11 jaar SAAB gereden 1 x 9000 cse geweldige bak , daarna 2 x 9.5 , hartstikke tevreden geweest , maar ik heb nu 2 x pech gehad onderweg en ben door de SAS ( hulp voor onderweg ) GEWELDIG SLECHT behandeld. Alle 2 de keren in het buitenland , dat was voor mij aanleiding om een andere keuze te maken terwijl ik eigenlijk een tevreden SAAB rijder was , maar ook de prijs ik krijg nu voor het zelfde leasetarief een A6 die een stuk duurder is maar naar mijn mening ook meer auto is. Ik heb de A6 1 dag op proef gehad, 700 km gereden en ben erg tevreden, de SAAB is verlaagd maar de A6 ook met de zelfde wielen en is lang niet zo stug.
_________________________________________
TE KOOP PORSCHE , zie links de foto.... en Marktplaats. !!!!
http://www.decker.nl


28 okt 2005 20:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
A6 is idd een "hit", lage leasetarief is een gevolg van de wss (zeer) hoge restwaarde die de A6 zal hebben. Idd is een 9-5 niet te vergelijken met een A6 (zou ook niet eerlijk zijn gezien de catalogusprijs). Kan je zeggen dat de 2,7 TDI qua motorkarakteristiek zelfs iets sportiever voelt dan de 3,0 TDI. Viel spass............. :D
_________________________________________
Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !


28 okt 2005 21:31
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
plh schreef:
A6 is idd een "hit", lage leasetarief is een gevolg van de wss (zeer) hoge restwaarde die de A6 zal hebben. Idd is een 9-5 niet te vergelijken met een A6 (zou ook niet eerlijk zijn gezien de catalogusprijs). Kan je zeggen dat de 2,7 TDI qua motorkarakteristiek zelfs iets sportiever voelt dan de 3,0 TDI. Viel spass............. :D


Vond ik niet, maar dat kan misschien tussen de oortjes zitten :roll: :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


29 okt 2005 6:10
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
plh schreef:
A6 is idd een "hit", lage leasetarief is een gevolg van de wss (zeer) hoge restwaarde die de A6 zal hebben. Idd is een 9-5 niet te vergelijken met een A6 (zou ook niet eerlijk zijn gezien de catalogusprijs). Kan je zeggen dat de 2,7 TDI qua motorkarakteristiek zelfs iets sportiever voelt dan de 3,0 TDI. Viel spass............. :D


Ook met chip?
D.w.z als je de 2.7 gaat chippen kom je aan hetzelfde vermogen en koppel(bij iets hoger toerental dat wel)
RSRdieeen2.7tdiquattrotiptronicAvantmetdehelemikmakwelinteressantvindtomaanhetlijstjetoetevoegen :wink:


29 okt 2005 9:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
RS-R schreef:
RSRdieeen2.7tdiquattrotiptronicAvantmetdehelemikmakwelinteressantvindtomaanhetlijstjetoetevoegen :wink:


:shock: en dat uit jouw mond...
_________________________________________
t beste maar weer...


29 okt 2005 10:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 c4/cabrio 1991
Venlo-Bliërick
Bericht chippen
Dat hebben er al meer gevraagd, kost euri 1400 moet er nog eens over nadenken, voor de "kick" moet ik het wel doen denk ik.
_________________________________________
TE KOOP PORSCHE , zie links de foto.... en Marktplaats. !!!!
http://www.decker.nl


29 okt 2005 10:29
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
ome piet schreef:
RS-R schreef:
[RSRdieeen2.7tdiquattrotiptronicAvantmetdehelemikmakwelinteressantvindtomaanhetlijstjetoetevoegen[/size] :wink:


:shock: en dat uit jouw mond...


Betreft wel de GEZINSAUTO :!:


29 okt 2005 11:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: chippen
Dekkie-C4-91 schreef:
Dat hebben er al meer gevraagd, kost euri 1400 moet er nog eens over nadenken, voor de "kick" moet ik het wel doen denk ik.

Weet nog wel een goed en goedkoper adres.


29 okt 2005 11:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht Re: chippen
RS-R schreef:
Dekkie-C4-91 schreef:
Dat hebben er al meer gevraagd, kost euri 1400 moet er nog eens over nadenken, voor de "kick" moet ik het wel doen denk ik.

Weet nog wel een goed en goedkoper adres.

Hmmmm, de genoemde tuning door Dekkie is ABT tuning ongetwijfeld, grote voordeel is dat je gewoon je 2 jaar Audi garantie houdt (toch plh?)... En om nog even een voordeeltje te noemen, deze tuning kan gewoon "af-fabriek", waardoor het iets handiger leasen is... ;)

(topic ff gesplitst, sorry)


29 okt 2005 13:50
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Bij de meeste tuners kun je gewoon garantie bijkopen voor een laag bedrag.
En leasen is bij mij toch niet van toepassing.


29 okt 2005 14:11
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: chippen
Dekkie-C4-91 schreef:
Dat hebben er al meer gevraagd, kost euri 1400 moet er nog eens over nadenken, voor de "kick" moet ik het wel doen denk ik.


Mijn mening over de tuning van mijn Mini - de kick is groot 8) , de gewenning echter snel... :cry:

Weet niet hoe PPP dat in zijn Audi ervaart :roll:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 okt 2005 15:37
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: chippen
horn schreef:
Dekkie-C4-91 schreef:
Dat hebben er al meer gevraagd, kost euri 1400 moet er nog eens over nadenken, voor de "kick" moet ik het wel doen denk ik.


Mijn mening over de tuning van mijn Mini - de kick is groot 8) , de gewenning echter snel... :cry:

EriC4C eerder schreef:
horn eerder schreef:
Ik was al tevreden met mijn auto (nadeel dat je hem als je echt hard wil, wel in de toeren moest rijden), maar nu gaat hij vanaf het begin als de brandweer. Heb gisteren al zo'n plezier gehad, dat ik de investering helemaal vergeten ben.

Eerst maar eens "origineel" van gaan genieten, dan heb je tijdelijk meer rendement=extra plezier van die kosten ( :shock: investering :roll: :wink: ). :lol:

;)
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


29 okt 2005 20:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Laat je de motortuning van een AUDI officieel via de dealer / Pon doen, dan blijf je de tweejarige algehele fabrieksgarantie behouden. Voordeel is natuurlijk de vermogens- en koppelwinst en vaak zuiniger !, nadeel kan zijn dat de stationaire loop onregelmatiger wordt en de motor iets meer rookt, kan overigens geen kwaad. Heb nog niet met een 2.7 met chip gereden.
@ ppp 356: een 3.0 is absoluut sneller (scheelt in Nld. 45pk), maar een 2.7 motor voelt gewoon iets sportiever . . .
Voor de mensen voor wie benzine of diesel niet uitmaakt: probeer de 3.2 FSI 255pk benzine eens . . . werkelijk een fantastische motor ! (dan wel een quattro tiptronic nemen !!)
Overigens onlangs ook met de 4.2 V8 gereden: geeft de kicks van de S4, deze motor gedraagt zich in de A6 veel sportiever dan in de A8.
_________________________________________
Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !


29 okt 2005 21:34
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 14 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Stiruam


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.