Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 13:41



Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Handtasje op wielen 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
een collega van me is getrouwd in een open handtasje... :twisted:

Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 nov 2005 23:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik heb maandag achter zo'n dicht handtasje gehangen.
Ook een Works Cooper S (met Z-platen)
Die dingen zijn echt wel vlot :shock:
Naderhand nog lekker met 4 pinkertjes gegroet alvorens hij een zijweg insloeg.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


02 nov 2005 23:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht 
horn schreef:
een collega van me is getrouwd in een open handtasje... :twisted:

Afbeelding


offtopic: de velgen mogen wel eens schoongemaakt worden. Mot je nog geen GP uitvoering?


02 nov 2005 23:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Die velgen van Horns Cooper zijn in de kleur van de wagen gespoten :roll: :wink:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


02 nov 2005 23:23
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
sportwagon schreef:
offtopic: de velgen mogen wel eens schoongemaakt worden. Mot je nog geen GP uitvoering?


ik zie geen smiley - dus voor jouw info - velgen zijn in titaniumkleur gespoten.

De GP uitvoering? Die dichte lichtgewicht versie waar over gepraat wordt? Lelijk ding voor veel geld. Not my thing.

En standaard 225 pk, da's 5 minder dan de mijne :twisted: (maar mijne is wel veel zwaarder, zelfs zonder mij erin :wink: )

Afbeelding

Velgen - lelijk
Spoiler - buttugly
Inserts in voorbumper - jakkie
Getinte achterramen - maffioso pimp my ride

Alleen die rode spiegels vind ik een leuk detail en dat alu randje om de cooper s luchthapper in de motorkap.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 nov 2005 23:26
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht 
horn schreef:
sportwagon schreef:
offtopic: de velgen mogen wel eens schoongemaakt worden. Mot je nog geen GP uitvoering?


ik zie geen smiley - dus voor jouw info - velgen zijn in titaniumkleur gespoten.

Sorry. Ik dacht echt dat ze vies waren.

D
horn schreef:
De GP uitvoering? Die dichte lichtgewicht versie waar over gepraat wordt? Lelijk ding voor veel geld. Not my thing.

En standaard 225 pk, da's 5 minder dan de mijne :twisted: (maar mijne is wel veel zwaarder, zelfs zonder mij erin :wink: )

Afbeelding

Velgen - lelijk
Spoiler - buttugly
Inserts in voorbumper - jakkie
Getinte achterramen - maffioso pimp my ride

Alleen die rode spiegels vind ik een leuk detail en dat alu randje om de cooper s luchthapper in de motorkap.

Helemaal eens. Vind het ook niks. Begrijp trouwens ook niet dat ze geen rood/wit of groen/wit hebben genomen. Veel klassieker.


02 nov 2005 23:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
best mooi die MINI 8)
_________________________________________
duitse laagvlieger


03 nov 2005 7:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Horn schreef:
Getinte achterramen - maffioso pimp my ride


Are you talking to me :twisted: :twisted: :wink: Afbeelding
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


03 nov 2005 9:11
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Nee, autobiografisch. ;) :lol:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


03 nov 2005 11:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
horn schreef:
Afbeelding

Velgen - lelijk
Spoiler - buttugly
Inserts in voorbumper - jakkie
Getinte achterramen - maffioso pimp my ride


Zeg dat wel, een "gewone" Mini is al een gedrocht, en dan nog eens dit erbij ! :twisted:

Over de omschrijving "handtas" : die is wel terecht, 't is wel een vrouwenauto :wink:


03 nov 2005 16:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
horn schreef:
Afbeelding

Velgen - lelijk
Spoiler - buttugly
Inserts in voorbumper - jakkie
Getinte achterramen - maffioso pimp my ride

Alleen die rode spiegels vind ik een leuk detail en dat alu randje om de cooper s luchthapper in de motorkap.


Volledig mee eens. Spiegels zijn eigenlijk het enige mooie.


Maar als ik jou was zou ik HELEMAAL NIETS meer veranderen aan je Cooper S. Hij is AF!!! :!: :D


03 nov 2005 21:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Carrera4s schreef:
Zeg dat wel, een "gewone" Mini is al een gedrocht, en dan nog eens dit erbij ! :twisted:

Over de omschrijving "handtas" : die is wel terecht, 't is wel een vrouwenauto :wink:


Verklaar u nader, Meester :evil: :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


03 nov 2005 23:20
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ja :oops:

beetje opvolger van de ford Ka


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
_________________________________________
duitse laagvlieger


03 nov 2005 23:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht 
Ik vind mini's hele leuke autotjes! Ideaal voor degene die in een drukke stad woont met krappe straatjes. Hij is snel, klein, toch ook wel mooi en ook nog eens praktisch!

Robby, het kan geen opvolger van de ford Ka zijn want deze is nogaltijd in productie en dat zal hij waarschijnlijk ook blijven, plus het is van een ander merk 8) flauw van mij natuurlijk :twisted:

Nu serieus:
De cooper is in mijn ogen niet te vergelijken met de Ford Ka, hij een klasse hoger, hij is sportief, zelfs mooi!
Rij je Mini Cooper heb je stijl, rijd je Ford Ka heb je geen stijl (althans geen positieve stijl :shock: ) De Cooper beschikt namelijk over mooie elegante maar toch krachtig ogende lijnen, hij straalt uit "ik ben dan wel klein, maar ik vreet je op!" Zoiets kun je van een Ford Ka niet echt zeggen, is het wel :twisted: ?
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


03 nov 2005 23:40
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Mini is geen mini meer.


03 nov 2005 23:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
RS-R schreef:
Mini is geen mini meer.

idd
Afbeelding
_________________________________________
Got coffee?


04 nov 2005 0:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Net een fopporsche zo :lol:


04 nov 2005 0:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Dat was het eerste wat me opviel bij de jubirit.
Daar stond de Cooper S ook naast de P van Horn en de P was ogenschijnlijk een kleine wagen daartegen :shock:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


04 nov 2005 0:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht 
Maar ze zijn nog altijd vrij kort.
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


04 nov 2005 0:09
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Ik mis dat oude stuiterende skeltergevoel, dat roeren met die veel te lange pook met veel te veel speling, dat heerlijke gebrom, dat scheeftrekken tijdens remmen, de superkleine wissertjes die rijden in stortbuien die extra spanning gaven, dat trotse gevoel als je met 4 volwassenen rondreed... het echte Mini gevoel... ontbreekt :cry:


04 nov 2005 1:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
hij straalt uit "ik ben dan wel klein, maar ik vreet je op!" Zoiets kun je van een Ford Ka niet echt zeggen, is het wel :twisted: ?


Nou ja.... de SportKa uitgezonderd ! :wink: Maar die vreet alleen katten... en duiven !! :!: :lol:

en je weet dat sommige auto's plotseling onverwacht vraatzuchtig uit de hoek kunnen komen...... :wink:


04 nov 2005 1:33
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Jort schreef:
Ik mis dat oude stuiterende skeltergevoel, dat roeren met die veel te lange pook met veel te veel speling, dat heerlijke gebrom, dat scheeftrekken tijdens remmen, de superkleine wissertjes die rijden in stortbuien die extra spanning gaven, dat trotse gevoel als je met 4 volwassenen rondreed... het echte Mini gevoel... ontbreekt :cry:


ach, daar komt dan weer stoeien met een M5 voor in de plaats, 's nachts met het dak open en 200+ op de teller. 8)
(recentelijk een Boxster op de terugweg uit Lelystad - acceleratie van 100-200 is mijn mini even snel als een Boxster heb ik ontdekt)


Maar inderdaad, het minigevoel dat jij beschrijft kan ik missen als kiespijn. Die (studenten)tijd is voorbij :wink:
Wel stuiterend skeltergevoel, kort pookje zonder speling, wél een heerlijke brom met plofplof, rechtdoor remmen, goede ruitenwissers, trots gevoel als ik met mijn 2 kinderen rondrij - MIJN minigevoel 8)
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


04 nov 2005 7:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
911-lover schreef:
Dat was het eerste wat me opviel bij de jubirit.
Daar stond de Cooper S ook naast de P van Horn en de P was ogenschijnlijk een kleine wagen daartegen :shock:


dat komt ook wel omdat de mini wat hoger is
_________________________________________
duitse laagvlieger


04 nov 2005 7:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
ppp 356 schreef:
Carrera4s schreef:
Zeg dat wel, een "gewone" Mini is al een gedrocht, en dan nog eens dit erbij ! :twisted:

Over de omschrijving "handtas" : die is wel terecht, 't is wel een vrouwenauto :wink:


Verklaar u nader, Meester :evil: :wink:


Simpel, ik heb het zo niet voor de Mini, dacht dat dit wel duidelijk was... :wink:

Over smaken en kleuren...


04 nov 2005 16:30
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Carrera4s schreef:
Simpel, ik heb het zo niet voor de Mini, dacht dat dit wel duidelijk was... :wink:

Over smaken en kleuren...


'Tuurlijk mag jij je eigen mening hebben.
Ik heb wel je username geblockt per onmiddelijk, maar jij mag je eigen mening hebben... :lol: :lol: :lol: :twisted: :wink:



















(geintje uiteraard)
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


04 nov 2005 19:18
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 54 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.