Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 apr 2024 1:50



Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Handtasje op wielen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Als je echt wilt lachen (of huilen) dan moet je eens in zo'n auto gaan zitten. Wat een bagger afwerking man! Lijkt wel playmobil maar dan verkeerd in elkaar gezet.

Nee sorry, kunststof delen horen wel te passen en dan moeten ze ook van enige kwaliteit zijn.

Sjemig wat een troep. Daar doe je me geen plezier mee. Als ik er eens een keer een krijg, dan gaat ie meteen de boer op!
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


05 nov 2005 0:53
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
thijzer, geen idee of je het hier over een mini hebt, maar als dat zo is (wat ik denk), begrijp ik echt niet over welke je het hebt.
Mijn door BMW in elkaar gezette mini past overal perfect, heeft een erg goede afwerking en ik herken dan ook niets in je omschrijving.

maar gelukkig ieder zijn meug.
hoop dat jij blij bent met je 924, ben ik dat met mijn mini.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 nov 2005 7:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Dan moeten ze toch recent het productieproces hebben aangepast maar het lijkt me stug...
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


05 nov 2005 9:32
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Of jij stelt je eisen anders, maar dat lijkt mij weer stug... :twisted:

Waar vind jij dan goedkoop plastic terug, wat past er niet? Dan zal ik wat foto's schieten.
Ik heb altijd BMW gereden en dat zijn toch echt auto's die geen goedkoop plastic gebruiken en netjes afgewerkt zijn.
Ben dus echt wel wat gewend. Heb ook nog nooit iemand horen klagen over de afwerking van een mini. Ben derhalve benieuwd waarop jij je kritiek baseert. :?:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 nov 2005 11:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
horn schreef:
Ben derhalve benieuwd waarop jij je kritiek baseert. :?:
Ik eigenlijk ook wel....


05 nov 2005 11:52
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Afwerking is wel ok, beetje veel plastic. Alleen de Fisher Price looks... :clown:


05 nov 2005 13:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Citaat:
Alleen de Fisher Price looks...


I rest my case.
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


05 nov 2005 20:36
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
thijzer schreef:
Citaat:
Alleen de Fisher Price looks...


I rest my case.


looks is een kwestie van smaak. geen problemen mee.

echter, jouw bewering "Als je echt wilt lachen (of huilen) dan moet je eens in zo'n auto gaan zitten. Wat een bagger afwerking man! Lijkt wel playmobil maar dan verkeerd in elkaar gezet.

Nee sorry, kunststof delen horen wel te passen en dan moeten ze ook van enige kwaliteit zijn.

Sjemig wat een troep.
" heeft niets te maken met smaak. Dat heeft te maken met kwaliteit. En als je dat zo stellig durft te beweren ben ik benieuwd waar je die ervaring op baseert. 'I rest my case' roepen als iemand een mini er als een speelgoedauto uit vindt zien, is een absoluut zwaktebod.

Dus kom op: waarop baseer jij die stellige bewering dat het kwalitatief onder de noemer 'troep' valt? :shock:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 nov 2005 22:50
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
Vanwaar de frustratie Thijzer? Of uit je je altijd zo?

No hard feelings (voordat dit draadje een verkeerde wending neemt) maar met het antwoord op bovenstaande vraag is het geheel misschien in de juiste proporties te plaatsen...
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


05 nov 2005 23:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Luister,

Dat de fabrikant van de Mini de mannen in een lifestyle-crisis wil bereiken, net als het gedrocht van de nieuwe kever, dat moeten ze zelf weten. Toen die dingen net op de markt kwamen (niet zo lang geleden) toen heb ik er bij A2 Mobilport in gezeten en gelukkig niet voor lang. Overal waar je keek zat plastic en het leek wel een Japanner zo slecht als alles op elkaar aansloot.

Hopelijk voor jou heb je gelijk dat jouw versie (en hopelijk dan ook alle andere versies vanaf nu) in een gevordere ontwikkelingsstaat verkeert dan de eerste versies. Daar had namelijk best een stoffen, lederen of alcantara vlakje op gekund.

I rest my case is in het geheel geen zwaktebod maar het bleek dat de speelgoed-look niet iedereen ontgaan was. Nou niet met z'n allen op 1 persoon fiepen als blijkt dat er meer mensen zo over denken.
Ik ben ook zeker niet gefrustreerd, eerder Horn gezien het volume van zijn bericht en de wijze waarop hij op zijn tenen is getrapt. Als hij plezier heeft van zijn mini, dan is dat super, en blijkbaar houdt hij ook van zijn BMW. Ik kan er niet warm van worden en gelukkig bestaat er voor iedereen een ander merk zodat we kunnen kiezen en niet iemand anders de wet voor hoeven te schrijven.

Dat laatste dat deden ze in de vrml. DDR. Je kunt het ze nageven, een roestplek in je carosserie was er niet bij!
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


05 nov 2005 23:35
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Jort schreef:
Afwerking is wel ok, beetje veel plastic. Alleen de Fisher Price looks... :clown:


Wat bedoel je met Fischer Price ? Zoiets ? :D

Ik hou wel van de mini, maar dan niet in cabrio versie en liefst een knalroodje met een wit dak of een Engelse vlag.

Afbeelding
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


05 nov 2005 23:46
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
thijzer schreef:
Ik ben ook zeker niet gefrustreerd, eerder Horn gezien het volume van zijn bericht en de wijze waarop hij op zijn tenen is getrapt.


Beste Thijzer, in het geheel niet. Als je goed leest kan je zien dat ik helemaal niet op mijn tenen ben getrapt.

Het zal me jeuken wat jij denkt van mijn auto. Net zoals het jou hopelijk zal jeuken wat ik denk van jouw auto.

Echter, kort door de bocht wijsheden poneren die ik niet kan onderschrijven, roepen bij mij slechts de vraag op waar je die mening op baseert.
Meer niet.

Het kon een gefundeerde ervaring zijn of gewoon een 'petjes' uitbarsting. Dat wilde ik alleen weten.
En als je dan, na je tirade, zonder uitleg ineens zegt 'I rest my case' vind ik dat dus wel een zwaktebod. Maar je hebt nu je uitleg gegeven, ben het er niet mee eens. No problem.

Jij wilt geen Mini rijden, ik zou niet dood in een witte 924 gevonden willen worden. Allebei blij toch? :twisted:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 nov 2005 23:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Guys relax ! It's weekend. De ratrace gaat maandag pas verder...

Dit verkies ik boven de mini en de 924 :
Afbeelding 8)

Of nee, geef me dan toch maar deze slecht afgewerkte BMW
Afbeelding
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


06 nov 2005 0:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
rufie schreef:
Jort schreef:
Afwerking is wel ok, beetje veel plastic. Alleen de Fisher Price looks... :clown:


Wat bedoel je met Fischer Price ? Zoiets ? :D

Afbeelding


Hehe, ik doelde meer op het interieur, maar daar sluit dit exterieur keurig op aan :D


06 nov 2005 0:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Vandaag gekeken voor een 535d bij A2Mobilport,( leuke deal gemaakt btw :wink: ), en ook nog even gekeken naar de Mini.
Auto ziet er prima uit, mooi afgewerkt en nergens slecht passende delen kunnen ontdekken.
Zo'n Mini Cooper erbij kan me wel bekoren.


06 nov 2005 0:14
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
RS-R schreef:
Vandaag gekeken voor een 535d bij A2Mobilport,( leuke deal gemaakt btw :wink: )


Er zijn mensen die zeggen dat IK niet te volgen ben... :wink:

Volvo ingeruild of de 993 :cry: ?


RS-R schreef:
en ook nog even gekeken naar de Mini.
Auto ziet er prima uit, mooi afgewerkt en nergens slecht passende delen kunnen ontdekken.
Zo'n Mini Cooper erbij kan me wel bekoren.


Kan ik me volledig bij aansluiten!
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


06 nov 2005 0:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Met die 535 ben je inderdaad niet te volgen. :wink:
Meest indrukwekkende auto waarin ik in gereden heb, enorm goede wegligging met 18 inch en sportonderstel en een geweldige motor.
Qua tussenacceleratie schijnt er niet veel sneller te zijn.
Volvo.


06 nov 2005 0:29
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
Hij was gisteren avond ook te bewonderen op Top Gear toch? Indrukwekkend!
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


06 nov 2005 0:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
HenkC2C schreef:
Er zijn mensen die zeggen dat IK niet te volgen ben... :wink: !



Cayenne, ohnee iets met meer stijl ; de Range Rover...nee, de aanstaande Audi-super SUV...nee, toch een Beamer... :scratch:


RSR's wegen zijn ondoorgrondelijk... :wink: :lol:...ík durf er iig geen geld op te zetten, wat het nu uiteindelijk wordt...


06 nov 2005 7:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
RS-R schreef:
Qua tussenacceleratie schijnt er niet veel sneller te zijn.

:twisted: :twisted: :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


06 nov 2005 10:16
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
thijzer schreef:
Citaat:
Alleen de Fisher Price looks...


I rest my case.
Moet het interieur van mijn 993 eens zien :roll:
_________________________________________
what is understood
need not be discussed.


06 nov 2005 11:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
rufie schreef:
Dit verkies ik boven de mini en de 924 :
Afbeelding 8)

Of nee, geef me dan toch maar deze slecht afgewerkte BMW
Afbeelding


Die zien er beiden prachtig uit.
Beide zeer strakke exemplaren waarmee ik op z'n minst eens graag een proefrit mee wil doen :roll: :^: :cheesy:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


06 nov 2005 14:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
ppp 356 schreef:
RS-R schreef:
Qua tussenacceleratie schijnt er niet veel sneller te zijn.

:twisted: :twisted: :wink:


Niet veel. :wink:


06 nov 2005 14:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Jurgen schreef:
HenkC2C schreef:
Er zijn mensen die zeggen dat IK niet te volgen ben... :wink: !



Cayenne, ohnee iets met meer stijl ; de Range Rover...nee, de aanstaande Audi-super SUV...nee, toch een Beamer... :scratch:


RSR's wegen zijn ondoorgrondelijk... :wink: :lol:...ík durf er iig geen geld op te zetten, wat het nu uiteindelijk wordt...


alea iacta est

Ben inmiddels overtuigd na ettele proefritten in de diverse automobielen.
Neem toch maar de saaie 5 Touring.


06 nov 2005 14:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
@ 911-lover


olie peilen , aftanken


ook leuke dingen

:wink:
_________________________________________
duitse laagvlieger


06 nov 2005 20:56
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: erwin996


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.