Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2024 12:09



Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Speciale aanbieding: lasergun te leen! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht Speciale aanbieding: lasergun te leen!
Was er laatst een agent die z'n lasergun was verloren, nu kun je als inwoner van Helmond zo'n ding gewoon lenen! :shock:

Heel inefficiënt allemaal, waarom maken ze er niet meteen een Do-it-yourself-maak-zelf-een-proces-verbaal-pakketje-van. En dan een revenue share van 50% voor alles wat je aanbrengt. Moet je kijken hoe hard het gaat! :oops: :? :wink:


Helmonders kunnen lasergun lenen

HELMOND - Inwoners van Helmond kunnen voortaan bij het plaatselijke Platform Verkeersveiligheid een lasergun lenen om na te gaan of er in hun buurt te hard wordt gereden. Een woordvoerder van de gemeente heeft dit donderdag bekendgemaakt. De lasergun is een klein handzaam apparaat om de snelheid van voertuigen te meten. Het platform is een samenwerkingsverband van onder meer de gemeente, de politie en 3VO.

Tijdens een eerste inzet in de wijk Dierdonk bleek dat de feitelijke gemiddelde snelheid lager was dan het toegestane maximum terwijl de bewoners het gevoel hadden dat er te hard werd gereden.

Als buurtbewoners het apparaat gebruiken, deelt de politie geen bekeuringen uit. Overigens wil de politie de lasergun wel gaan inzetten bij gewone snelheidscontroles. Wie dan wordt betrapt, krijgt onverbiddelijk een bon.


Bron: nu.nl


10 nov 2005 13:00
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Speciale aanbieding: lasergun te leen!
Als buurtbewoners het apparaat gebruiken, deelt de politie geen bekeuringen uit.


Nu nog even buurtbewoner van Porsche-rijdend nederland worden :wink:

Is overigens wel een leuk idee om een dagje te gaan laseren :wink:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


10 nov 2005 13:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Ik vind het wel weer Nederland op zijn smalst. lekker mekaar gaan controleren. Bah.
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


10 nov 2005 15:14
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911SC 1981
Bericht 
Beetje hypocriet is het wel,je eigen buurt controleren om vervolgens in een andere wijk vol gas doorheen te rijden. :evil:
(bij wijze van speken dan) :roll:
_________________________________________
"elfers"doen het na tienen


10 nov 2005 15:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Ik heb het niet zo op auto's die "scheuren" door mijn wijk. Doe ik ook niet bij anderen. Ik denk dat de meesten het daar nog mee eens zullen zijn, dus in dat enge verband is het woord "hypocriet" wellicht minder van toepassing.

Vind het wel een doordacht initiatief om het draagvlak van controles enigzins te vegroten.


10 nov 2005 15:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Het enige waar het volgens mij goed voor is, is om het 'buikgevoel' van 'ze scheuren bij mij door de straat' te bevestigen, dan wel te ontkrachten d.m.v. feiten, zodat politie eventueel kan optreden, i.p.v. zeuren om meer verkeersdrempels in de wijk. Daar hebben we allemaal last van, en zeker de hulpdiensten. :evil:
Maar ik blijf bij mijn mening uit mijn vorige post.
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


10 nov 2005 15:39
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.