Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 17:02



Antwoord op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Hier word ik nou kotsmisselijk van..... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht 
Blijkbaar hebben ze in Spanje ook behoefte aan zo'n paal.
In plaats van kerstbomen worden daar mensen afgebrand. :shock: :twisted: :roll:
_________________________________________
Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)


Laatst bijgewerkt door carrera32 op 21 dec 2005 16:06, in totaal 1 keer bewerkt.



21 dec 2005 10:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Leuke is dat we een topic met 5 pagina's hebben gevuld over een HOAX! Dat die vrouw niet goed snik is, dat is nu wel duidelijk maar nu stokt het topic en wordt die vrouw niet aan de schandpaal genageld. Kom, nu hebben we de dader en moeten we ook uitvoeren wat we allemaal riepen. Nee, nu is ze zielig en in de war.

Boelsjit.

Maar goed, ik vond deze topic al erg off-topic omdat het onderwerp weinig met Porsche te maken had, tenzij je boxster als een hond ziet... maar dan ben je zelf ook een beetje in de war.
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


21 dec 2005 14:08
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht 
thijzer schreef:
Leuke is dat we een topic met 5 pagina's hebben gevuld


4 Pagina's........ de 5e is nog maar 3 posts oud en op de 4e werd bekend van de hoax! :wink:

Anyway, het staat ook niet voor niks in 'Discussie overige zaken'; overige als in 'niet-Porsche' :wink:
_________________________________________
Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)


21 dec 2005 14:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Thijzer schreef:
Nee, nu is ze zielig en in de war.


En waar lees jij dat ergens? Er zijn hier zelfs mensen die dit al evengoed als een misdaad bezien :roll: :roll:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


21 dec 2005 15:02
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Dit was gistermiddag al bekend. Toen het eerste bericht bekend werd, stond binnen een uur heel Nederland bij wijze van spreken op de kop, nu hoor je niemand.

Ik verwacht dat de grote bekken nu ineens die vrouw zielig gaan vinden, ik hoop echter dat ook nu gewoon wordt opgetreden.

Iemand riep op dit forum nog

Citaat:
Webber
Geplaatst: 21 Dec 2005 0:49 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

ppp 356 schreef:
Terug een schandpaal op elk marktplein, lijkt me wel een goed idee.


Vierendelen


Het gaat wat ver, maar toch...
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


21 dec 2005 15:49
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
carrera32 schreef:
worden daar mensen afgebrandt


kweet het je mag hier niet over taalfouten zeuren, en ook de nieuwe spelling is ook niet alles, maar worden afgebrandT gaat me toch net te ver om er niks van te zeggen
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


21 dec 2005 15:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht 
:oops: Tis verbeeterdt :wink:
_________________________________________
Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)


21 dec 2005 16:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
thijzer schreef:


Iemand riep op dit forum nog

Citaat:
Webber
Geplaatst: 21 Dec 2005 0:49 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

ppp 356 schreef:
Terug een schandpaal op elk marktplein, lijkt me wel een goed idee.


Vierendelen


Het gaat wat ver, maar toch...


Nog iemand op het forum schreef:

Citaat:
Misschien toch maar rolstoeltoegankelijk maken dat schandpaaltje.Tenslotte zitten criminelen in alle milieu's Zulke verhalen verzinnen is in mijn ogen ook al een serieus misdrijf. De veer in onze landen, met de alochtonen, staat al goed gespannen, dat we zulke verzinsels wel kunnen missen
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


21 dec 2005 16:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Zou dat aan ons liggen die gespannenheid? Of aan hen :afro:
(eindelijk kan ik die smilie een keer terecht gebruiken :P )
Ik weet het niet meer, je wordt overal dood gegooid met dit soort onderwerpen, heb zelf geen last van "buitenlanders"of "allochtonen", naja, je hebt van die irrtante zonder helm op veel teveel lawaai makende niet hard gaande gastjes op rotscootertjes waar je je aan ergert, die er crimineel uitzien en voor overlast zorgen met white power graffiti, maarja moet ik zelf niets zeggen, mij scooter ging veeeeeeeeeeel te hard en van verf gaan mensen niet dood, meestal moeten ze t er zelf weer afschrobben. :wink: Wel opvallend dat t vaak allochtonen zijn, maar zegt ook weer niet al te veel (hoop) denk ik dan maar.
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


21 dec 2005 18:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944
Grave
Bericht 
Mishandeling en vernieling scoot-mobiel blijkt te zijn verzonnen door de vrouw zelf...........
Zal ik die mevrouw maar aan de trekhaak van mijn Kadett binden ? En gas geven ? Zou dat helpen.......... :twisted: :twisted:
Ik moet continu aan dat arme hondje denken.Door zijn eigen "vrouwtje" mishandeld en gedood............ :cry:
_________________________________________
Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!


04 jan 2006 17:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Rob 944 schreef:
Mishandeling en vernieling scoot-mobiel blijkt te zijn verzonnen door de vrouw zelf...........
Zal ik die mevrouw maar aan de trekhaak van mijn Kadett binden ? En gas geven ? Zou dat helpen.......... :twisted: :twisted:
Ik moet continu aan dat arme hondje denken.Door zijn eigen "vrouwtje" mishandeld en gedood............ :cry:

Vrouw was manisch depressief en had last van een psychoses...........

Daar komt het hondje (helaas) niet door terug, maar ik ben verbaasder dat zo'n verwarde vrouw in NL gewoon zonder hulp/begeleiding/opvang alleen over straat kan/mag!


04 jan 2006 17:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Maar nog steeds vreemd dat iedereen dat verhaal met Marokkaantjes geloofde. Niemand die er rekening mee houdt dat Marokkanen ook manisch depressief kunnen zijn.
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


04 jan 2006 18:06
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
thijzer schreef:
Maar nog steeds vreemd dat iedereen dat verhaal met Marokkaantjes geloofde. Niemand die er rekening mee houdt dat Marokkanen ook manisch depressief kunnen zijn.


U is psychiater?
_________________________________________
NPC 0577


05 jan 2006 16:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Whoahahaha! Ja ik zeker.

Maar 't zou inderdaad kunnen. Zoveel gekken als ik op een jaar tegenkom!
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


05 jan 2006 22:52
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Double G schreef:
U is psychiater?

:mrgreen:


06 jan 2006 11:18
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht 
thijzer schreef:
Whoahahaha! Ja ik zeker.

Maar 't zou inderdaad kunnen. Zoveel gekken als ik op een jaar tegenkom!


Zie je wel, is het dus toch waar!
Er lopen meer gekken buiten dan in het gekkenhuis :wink:
_________________________________________
Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.


06 jan 2006 16:11
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.