Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 0:42



Antwoord op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Hier word ik nou kotsmisselijk van..... 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
Maar toch, in sommige gevallen mogen ze van mij wel een kogel hebben.


... door de knietjes :twisted:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


15 nov 2005 14:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 type-1 1985
alkmaar - oudorp
Bericht 
Dit is niet normaal! :evil:
Ik kan me nog niet eens voorstellen dat ik er ook maar aan zou denken om zoiets te doen. Als ze nou eens eerst nadenken hoe ze het zouden vinden als iemand het bij hun zou doen.. :x

€ 10,000 & 5 jaar cel voor deze kl**tzakken!
_________________________________________
--<< PORSCHE POWER >>--

944 Granat Rot '85


15 nov 2005 17:56
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jurgen schreef:
Mss niet...maar als kinderen een "normale" opvoeding hebben gekregen zou dit toch niet in je opkomen?


Prijs jullie gelukkig , dat jullie dit niet moeten meemaken.
Ik ken van dichtbij, ouders met meerdere kinderen, waarvan 1 op het totaal verkeerde pad is tercht gekomen.
2 Kinderen behoren tot het hoger kader van een firma, en de derde zit in de gevangenis, voor een overval met geweld.
Allemaal hebben ze dezelfde opvoeding gehad, de ouders zijn hier echt niets te verwijten.
Het is maar al te makkelijk om de ouders mede verantwoordelijk te stellen. De opvoeding is belangrijk, maar je hebt het echt niet altijd in de hand.
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


15 nov 2005 18:55
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Heb ook eerder een voorbeeld gelezen van een gezin met 4 kinderen waarvan 2 boeven (1x aannemer :^:), bankdirecteur en schooljuf ..... en allemaal dezelfde opvoeding. ;)

Vorig jaar is, mede als reactie op de moord op Theo van Gogh, in Uden de islamitische basisschool in brand gestoken Afbeelding door jongeren waarvan je dat echt niet zou hebben verwacht, met een "normale" opvoeding, bijbaantje om zelf dingen te kunnen kopen, etc.
Je kunt kinderen heel veel normen & waarden meegeven, maar het blijven gelukkig ook zelfstandige mensen die zichzelf ontwiklkelen. Helaas enkelen, onafhankelijk van de opvoeding, niet in de goede richting. Doe mijn best en hoop het niet mee te maken, maar .....
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


15 nov 2005 19:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Oók mij zul je niet horen . . . . . , het gaat heel goed, maar ze moeten eerst maar 's op eigen benen staan eer dat ik erover oordeel of ik (we) het wel of niet goed hebben gedaan !
_________________________________________
Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !


15 nov 2005 19:47
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
zoals ik schreef; onderbuikgevoelens.

begrijpelijk, edoch loos. lost het probleem helaas niet op.
problemen zullen steeds groter worden tot 'het volk' zelf in opstand komt en haar onderbuikgevoelens gaat botvieren.
en dat gaan wij echt allemaal nog meemaken.

en Sjonnie - ik denk dat dit niet aan Nederland ligt. Geen enkel land in West-Europa is nog hetzelfde als 10 jaar geleden. Jouw post doe ik af als populistisch geleuter. Jouw geliefde Belgie is wellicht nog erger. Heeft iig ook grote problemen. En opiniepeilingen zijn net als de tieten van een mannetjeszwijn - nutteloos. Kan je geen conclusies uit trekken. Pas als er verkiezingen zijn, kun je wat met de uitslag.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


15 nov 2005 21:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Ach wat, als Pistolen Paultje nog leefde......


15 nov 2005 21:45
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
Heb vanavond ook enige beelden op tv gezien :cry:

Diep triest! En helaas is dit niet een opzich staand verhaal, ik heb vorige week ook vol afschuw zitten kijken naar "opsporing verzocht" waar getoond werd hoe een ouder echtpaar op gruwelijke wijze beroofd is....

Is dit nu het respect dat oudere mensen krijgen?

Er is veel werk aan de winkel en ik vrees niet alleen in Nederland.
Dit is alleen wel het dichtst bij en valt dus het meest op.

Er is een verloedering gaande die moeilijk te stoppen lijkt....... :evil:

Een tasjes dief in aktie: we kijken gewoon de andere kant op, lijkt het net of het niet gebeurt.

Iemand krijgt een pak slaag: snel doorlopen, stel je voor dat je bij het uitelkaar halen een schrammetje oploopt.

Inbraak in een auto: doorrijden, is toch mijn auto niet, zal wel verzekerings werk zijn...

Ga zo maar door. Verloedering en lamlendigheid, dat is het.

Sjonnie, of het helpt of niet, het is in ieder geval een manier om te uiten dat het nu eens een keer afgelopen moet zijn!

Mijn steun heb je!
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


15 nov 2005 21:49
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
HenkC2C schreef:
Iemand krijgt een pak slaag: snel doorlopen, stel je voor dat je bij het uitelkaar halen een schrammetje oploopt.


Da's nou net die verloedering Henk. Een schrammetje zou ik geen probleem vinden, echter pistool op je kop ander verhaal. Helaas meegemaakt, een stuk voorzichtiger geworden sindsdien.

Olafs verhaal; maar dan enige jaren geleden in Ede. 2 echtparen lopen langs een disco, waar buiten een man een vrouw in elkaar slaat. Beide mannen van de echtparen trekken man van vrouw af. Vrouw begint te gillen, steekt één van de heren neer, andere wordt door man in zijn borst geschoten.

Resultaat: beide vechtenden (bleken vriend en vriendin) rennen weg, van de ingrijpende heren één gewond, één in het ziekenhuis overleden.

Woonde in Amsterdam. Parkeerde mijn auto toen ik zag dat een man bij de auto voor mij de zijruit insloeg. Toen ik uitstapte, op hem afliep en vroeg wat hij vredesnaam dacht te doen trok hij een vlindermes en kwam uithalend op mij af. 'Waar ik me mee bemoeide'...

Inderdaad, niet mijn auto. Ben weggelopen en heb de politie gebeld. Had ik overigens ook gedaan als het wel mijn auto was geweest. Ga geen risico lopen op een mes in mijn bast voor een jippie autoradiootje. Mijn mening.

Wij zijn hier dapper, maar op straat? Ik niet (meer). Helaas gevolg van de verloedering.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


15 nov 2005 22:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht 
horn schreef:
Wij zijn hier dapper, maar op straat? Ik niet (meer). Helaas gevolg van de verloedering.


Het feit dat iedereen het er over eens is wat je zou willen / moeten doen in combinatie dat niemand het in de praktijk ook doet, geeft aan dat je het gewoon niet aandurft als je het echt ziet gebeuren.
Het zou wel erg toevallig zijn dat de mensen die hun mening klaar hebben over wat je hoort te doen altijd precies in de andere groep zitten dan degenen die een keer getuige zijn.

Ik stond een keer met de 911 in de rij van de McDrive, auto achter me kreeg mot met auto daarachter. 4 man stappen uit, rammen alle ruiten en koplampen uit de achterste auto, kerel wordt helemaal gemolesteerd; kleren hingen letterlijk als flarden aan zn lijf; maar die apen stonde wel klem tussen hun slachtoffer en mijn 911 en mijn voorganger; daar schrik je wel van zeg maar.

Komt 1 van die apen met een knuppel naar mij toe: "wilt u even doorrijden, wij willen nu wel graag weg".
Dan kom ik ook niet erg veel verder dan "ja meneer" hoor.....
_________________________________________
Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig


15 nov 2005 22:11
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
Harald, ik weet dat je in een aantal gevallen rationeel gezien gelijk hebt, toch ben ik verdomd blij dat niet iedereen "ontmoedigd" raakt.

Heb het van dichtbij een paar keer meegemaakt dat het gelukkig beter af liep en dat de hulp en daardoor de rechtvaardigheid "won".

Is het verstandig? Wie het weet mag het zeggen...

Het geeft in ieder geval een goed gevoel, zowel bij het "slachtoffer" als bij de helpende hand.

Ik ben van mening dat het je plicht is te helpen, of het nu het bellen van de politie is of het fysiek helpen, hangt uiteraard van de situatie af.
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


15 nov 2005 22:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Ben het met Harald eens, het volk gaat vroeger of later in opstand komen, dit gaat m.i. zó niet meer, overigens ben ik ervan overtuigd dat onze regering zelf verloedering etc. in de hand werkt (belastingdruk, snelheidscontroles, parkeerbonnen, zelf onbetrouwbaar zijn etc.) Vanzelfsprekend hebben we er hier in het noorden veel minder last van en daarom benijd ik de inwoners in o.a. het westen van het land niet !
_________________________________________
Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !


15 nov 2005 22:41
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Het volk in opstand? Klinkt bijna frans. Emigreren kan ook. Het is elders ongetwijfeld beter toeven.

Belastingdruk en snelheidscontroles helpen verloedering in de hand?

Goed verhaal.


Laatst bijgewerkt door Jort op 15 nov 2005 22:54, in totaal 1 keer bewerkt.



15 nov 2005 22:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Gewoon leven en laten leven, als ik me daarover ook nog druk moet maken.
Allemaal vergeefse moeite. :roll:
Denk alleen nog maar aan mezelf en de mensen die me het meeste nastaan.


15 nov 2005 22:54
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
RS-R schreef:
Denk alleen nog maar aan mezelf en de mensen die me het meeste nastaan.


verschuiving van normen en waarden...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


15 nov 2005 23:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Ik heb in mijn eerste reactie ook onderbuikgevoelens getoond, maar ik heb voldoende gevoel voor realiteit om te beseffen dat de door mij geopperde suggesties geen oplossing zijn. Verre van dat.

Als ik dan een aantal reacties hierboven lees over verloedering, dan vraag ik me echter af wie er ook zo hard gelachen heeft bij het lezen van het (hier geplaatste bericht) over de gemolesteerde agent die zijn werk deed (snelheidscontroles).

Kom ik tot de volgende vraag: wat is verloedering?


Laatst bijgewerkt door Jort op 15 nov 2005 23:16, in totaal 1 keer bewerkt.



15 nov 2005 23:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Je moet maar met jezelf kunnen leven om niet in te grijpen...






Jurgen, die dit wel eenmaal heeft moeten doen, en daar achteraf eigenlijk pas de schrik van kreeg, maar blij is, dat hij dit toen wél gedaan heeft...


15 nov 2005 23:11
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
agentje pesten is best leuk. zolang het bij een beetje pesten blijft.

als ik lees dat één of ander onverlaat na het krijgen van een bekeuring met volle snelheid een motoragent van zijn motor rijdt, heb ik dezelfde onderbuikgevoelens. Om dergelijke dingen zal ik nooit kunnen lachen.
Echter, het feit dat zware criminelen elkaar omleggen, kan me bijvoorbeeld minder boeien. Ik begrijp dat ook daar vrouwen en kinderen achterblijven en dat dit zeker mensen hard raakt, maar wat mij betreft loop je dat risico op het moment dat je zware crimineel bent. Ripdeal, anderen belazeren of bestelen is vragen om wraak. Ik ben er nog steeds niet rouwig om dat de politie dergelijke zaken niet oplost. Wat mij betreft hoeven ze er ook geen tijd in te steken. Kort door de bocht, weet ik.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


15 nov 2005 23:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Volledig mee eens.


15 nov 2005 23:18
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
@ Jort: Zie het verband niet met de agent.

Is je vraag, is het net zo erg wat er gebeurd is met de agent?
Antwoord : ja.

Of ik gelachen heb? Lijkt me te getuigen van een zieke geest...

Verloedering?

Bedoel je de letterlijke betekenis? : Dikke van Dale.

Bedoel je hoe het in dit verband bedoeld is? : Enig voorstellings vermogen.
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


15 nov 2005 23:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
De bedoeling was om aan te zetten tot zelfreflectie bij diegenen die dat nodig hebben.


15 nov 2005 23:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
RS-R schreef:
Gewoon leven en laten leven, als ik me daarover ook nog druk moet maken.
Allemaal vergeefse moeite. :roll:
Denk alleen nog maar aan mezelf en de mensen die me het meeste nastaan.


op zich geen slecht idee :x
_________________________________________
duitse laagvlieger


15 nov 2005 23:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
horn schreef:
RS-R schreef:
Denk alleen nog maar aan mezelf en de mensen die me het meeste nastaan.


verschuiving van normen en waarden...


Ja,
gelukkig wel.
Heb een heel plezierig leven op deze manier.


15 nov 2005 23:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Citaat:
Emigreren kan ook


Hoeft niet, denk af en toe dat ik al jaren in 't buitenland woon, vooral als je weer eens in de randstad komt.
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


15 nov 2005 23:27
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
RS-R schreef:
horn schreef:
RS-R schreef:
Denk alleen nog maar aan mezelf en de mensen die me het meeste nastaan.


verschuiving van normen en waarden...


Ja,
gelukkig wel.
Heb een heel plezierig leven op deze manier.


Ben het normaal gesproken vaak met je eens Humphrey echter in dit geval totaal niet!!!

De agent, de oude mensen, de rest van de slachtoffers zijn toch ook "naasten" van iemand.

Ik denk dat jij ook blij bent wanneer iemand zich "druk" maakt wanneer het jouw "naasten" zou betreffen.....
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


15 nov 2005 23:30
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.