Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 16:09



Antwoord op onderwerp  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Hoe snel kan je eigenlijk rijden? 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
Carrera4s schreef:
ome piet schreef:
Zomer 1998,Rosas[E]-Zwolle,1558 km,9.5 uur met een M5 Touring 3.8..[zonder begrenzer..] 8)


Een M5 touring :?:

Foto :?:


Neem aan dat je Touring niet kunt duiden?Ik was in 98 nog niet digitaal :oops: zal wel een gewone foto hebben maar kan niet scannen,heb nog wel een kopie van het overschrijvingsbewijs gevonden :!: Kentnr TR-FS-10,meldcode 1133,Type M5 Touring E2....
Eind 98 verkocht aan kennis in D.. :wink:

PS,kan me de kleur nog herinneren; Daytona Violet..
_________________________________________
t beste maar weer...


12 dec 2005 20:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993_4S
Bericht 
Carrera4s schreef:
ome piet schreef:
Zomer 1998,Rosas[E]-Zwolle,1558 km,9.5 uur met een M5 Touring 3.8..[zonder begrenzer..] 8)


Een M5 touring :?:

Foto :?:


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding :lol:


12 dec 2005 20:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Hehehe, geinig dit.... Ik vreesde ook voor een petjes-topic, maar het valt mee...

Mijn spannendste rit was vorig jaar... 26 juni 2004.... Veel te laat door moeten werken door problemen... Daardoor tijdens de eerste helft van NL-Zweden van Venlo naar Breda... Wat wist ik zeker dat er niet gecontroleerd zou worden (of in elk geval hoopte ik dat!)....

3 hele vrachtwagens tegekomen onderweg, de hele weg is de teller niet onder de 160 gekomen...

Eindresultaat: hartslag van 150, reistijd van 53 minuten, afstand van 115 kilometer, gemiddelde van 130... (verbruik van 6.8 liter op 100km ;)... TDI he...)

Enne, deze F-16 he Jaco....
Afbeelding


12 dec 2005 21:13
Profiel Facebook 
Bericht 
Koen/911-lover,

Ik zal er dan maar gewoon voor uitkomen: met alle respect, ik geloof het niet helemaal. Mij record Amsterdam - Zurich ligt op 5.45 uur - 900 km. En dan moet je echt heel heel hard trappen hoor! Dit met een Volvo V70 2.5 T, die op de teller 245 loopt. Op zondagochtend vroeg vertekken (6 uur in de ochtend) en plankgas waar dat kan. Gemiddeld ruim 160 inclusief tanken en de onvermijdelijke stukjes "gas los" wegens trager verkeer etc. Voor de rest: maximum attack. Ik doe het regelmatig en ik denk dat het (ik) niet harder kan! Ook als mijn auto meer dan 250 zou lopen, denk ik niet dat er nog substantieel veel van die tijd afkan.

Noem me een zeikerd als je wil... maar ik vind jouw tijd wel erg sterk!
Fred


12 dec 2005 22:10
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Een wonder :roll: dat jullie allemaal nog in leven zijn...........
_________________________________________
Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !


12 dec 2005 22:16
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
911-lover schreef:
We vertrokken met twee wagen (zij met een Calibra 16V Turbo) na een bezoekje aan Parijs (Champs Elysees) en vanaf daar tot hier thuis in de Garage (ongeveer 400km) heb ik (met mijn Opeltje Corsa) 1 uur en 45 minuten over gedaan.


Weet niet wat je precies met "daar" bedoelt als startpunt, maar volgens mij doe je er al 1.45 uur over om vanaf de Champs d'Elysees Parijs uit te komen....

Het begint met GEL.. en eindigt met ...UL
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


12 dec 2005 23:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
inderdaad, het is een wonder! even mijn klein verhaaltje......

Ik ga vaak naar Italie, en liefst met mijn Kawa.
Mijn snelste Venlo-Basel (tot een paar jaren geleden was Duitsland nog een "snel" land) is ooit 3uur 15 minuten.
Jullie moeten weten dat mijn tank kan alleen 19 liters, en vaak moet je wel op tijd tanken. Ik rook helaas ook veel, zo is tank en koffie en sigartje, en weer weg.
Met top snelheiden van 270-280 kan je ongeweer 20 minuten reisen (toch beter dan met the Bugatti).
Mijn mooiste herinnering is een duel met een nederlandse rode 993 T (of TT ?) tussen Monchengladbad en Klobenz.
Op een moment was ik zo geirriteerd dat meneer konstant achter mij zat, ik heb een aantal autotjes gepasserd, precies intussen (ja, ik ben niet sportief !) . Eindleijk was ik weg......... :salut:
_________________________________________
crazy italian........


12 dec 2005 23:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
paSCal schreef:
Enne, deze F-16 he Jaco....


:wink: :wink:
(tsja, iets snels kon ik me niet herinneren, rij altijd netjes)
_________________________________________
Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......


12 dec 2005 23:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ik heb ooit 1 keer met alle remmen los gereden

gevolg mijn maat zijn auto total loss gereden en met z'n 4 en in het zieken huis :(
_________________________________________
duitse laagvlieger


12 dec 2005 23:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
De rit tijdbegon dus op de Ring rond Parijs. Het was 3.30u toe we vertrokken en het is een dikke 8 jaar geleden.
Dus rustige wegen , nog niet die Politiemafia en autosnelweg tot bijna voor de deur.
Verder kunnen jullie denken wat jullie willen.
Ik wil het zelfs nu (drukker en veel controles) nog eens bewijzen met de P (Corsa ligt uit elkaar) als de uitdager de kosten en boetes betaald :wink:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


Laatst bijgewerkt door 911-lover op 12 dec 2005 23:44, in totaal 1 keer bewerkt.



12 dec 2005 23:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
of een nieuw rijbewijs :twisted: :twisted: :twisted:
_________________________________________
duitse laagvlieger


12 dec 2005 23:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
De kosten (inclusief advocaat) zijn voor de ongelovige die wil dat ik het nog eens herhaal.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


12 dec 2005 23:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ik geloof jou wel koen

elke keer dat ik mnet jou ben meegereden hebben we nog 250+ gereden
_________________________________________
duitse laagvlieger


12 dec 2005 23:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
even rustig nu, geen ruzjes!
Ik heb zo'n draad begonnen omdat iedereen die houdt van snelheid, houdt ook van vrijheid, en avontuur.
het is een risknte hobby, ik ben mijzelf een paar keer bijna in de kist gevlogen, maar niet vergeter : er zijn andere mensen op straat, en wij moeten ook voorzichtig rijden (bijna altijd)....... :wink:
_________________________________________
crazy italian........


Laatst bijgewerkt door Riccio4S op 13 dec 2005 0:06, in totaal 1 keer bewerkt.



12 dec 2005 23:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
een porsdche nodigt ook wel uit, omdat het zo makkelijk is tegenover andere normale auto's in het verkeer

je bent zoveel sneller vind ik , of lijkt dat dan :roll:
_________________________________________
duitse laagvlieger


12 dec 2005 23:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
911-lover schreef:
De rit tijdbegon dus op de Ring rond Parijs. Het was 3.30u toe we vertrokken en het is een dikke 8 jaar geleden.
Dus rustige wegen , nog niet die Politiemafia en autosnelweg tot bijna voor de deur.
Verder kunnen jullie denken wat jullie willen.
Ik wil het zelfs nu (drukker en veel controles) nog eens bewijzen met de P (Corsa ligt uit elkaar) als de uitdager de kosten en boetes betaald :wink:


De discussie, ga ik niet aan, ik was er tenslotte niet bij.
Maar de weddenschap, wil ik wel aan gaan. Je moet de ring van Parijs doen, die van Brussel, of die van Antwerpen. Koen ik leef tussen de ring van Brussel en Antwerpen, en rij op alle uren van de dag daar. Het is daar altijd druk de laatste jaren, ook 's nachts. Deze tijd haal je nu niet meer, zelfs niet me de nieuwste Bugatti.

Eigenlijk, wil ik deze weddenschap niet aangaan, de kans dat je een houten jasje krijgt aangemeten, is veel te groot bij zulke weddenschappen. En dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


Laatst bijgewerkt door ppp 356 op 13 dec 2005 11:51, in totaal 1 keer bewerkt.



12 dec 2005 23:55
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Daarom dat ik ook het tijdstip meldde.
Voor 8 jaren waren wij de hele weg quasi alleen en op heel de afstand zijn we geen 100 wagens tegen gekomen.
Sindsdien ben ik niet meer op die weg geweest , maar richting Duitsland en ook ik merk dat het elke dag drukker en drukker wordt.
Ik wil maar aanduiden dat je alles in zijn tijd moet plaatsen en niet iets van jaren geleden in het huidige verkeer.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


13 dec 2005 0:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 Turbo
Broek op Langedijk
Bericht 
Van Broek op Langedijk naar Almeria ( Zuid Spanje ) , ongeveer 2700 kilometer in een BMW 530d. Reistijd 2 dagen. Ik weet het dan kom je uit op een erg laag gemiddelde :o

Als je lange afstanden gaat rijden op topsnelheid dan speel je met je leven, vermoeidheid gaat namelijk een rol spelen.


13 dec 2005 0:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
[quote="993_4S"][
[ Afbeelding [img]

En deze een jaar later aangekocht[ex-Ring Taxi van Harald Grohs]met 22.000 km op de klok en 5k later de motor opgeblazen :? wel keurig opgelost door duitse Dealer hoor :thumleft:
_________________________________________
t beste maar weer...


13 dec 2005 1:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik heb onlangs bij mijn ouders in een automagazine gelezen dat ze van de nieuwe M5 ook een touring willen uitbrengen (met spionagefoto's)
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


13 dec 2005 2:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Maart 2007 is mij verteld door de dealer.
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


13 dec 2005 8:11
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
911-lover schreef:
Voor 8 jaren waren wij de hele weg quasi alleen en op heel de afstand zijn we geen 100 wagens tegen gekomen.


"tegengekomen" - dat lijkt me al helemaal geen pretje voor die 100 automobilisten :wink:
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


13 dec 2005 8:25
Profiel
Bericht 
Ik zou niet willen dat je het herhaalt.
Los van het feit dat ik niet geloof dat het mogelijk is, ben ik ervan overtuigd dat zelfs een poging in de richting van wat je claimt onverantwoorde zelfmoord is met kans op schade en letsel voor onschudige medeweggebruikers.

Verder geloof ik best dat die Cora hard kan hoor. Da's het punt niet. Je moet weliswaar geflipt zijn om 280 in een Corsa te willen rijden maar dat het tecnhisch mogelijk is geloof ik best.


13 dec 2005 10:01
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Hoeveel toeren maakt een Corsa motortje als ie 280 km/uur loopt... :scratch:
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


13 dec 2005 10:09
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Marcel schreef:
Hoeveel toeren maakt een Corsa motortje als ie 280 km/uur loopt... :scratch:


Veel,


Maar Koen, ik ga net als Paul de weddenschap niet aan omdat we geen dode Koen op ons geweten willen hebben.


Dat dat corsaatje een bommetje is heb ik gelezen, ben wel van mening dat het bij de snelheden die jij verteld een vervelende auto is om in te rijden, daar kan je volgens mij niet van genieten.



Nou ken ik de Ring van Brussel niet echt, maar wel Paris en dat gedonder bij Lille, daar is het altijd wel druk, en niet te vergeten die heerlijke "Peage" poortjes.

Wel is het zo dat als het rustig is bij Paris je via de Peripherique redelijk snel de stad uit bent,............................zelfs zoals ik met een sleurhut achter mijn bussie.

Afgelopen jaar was de tunnel, ring Paris bij bobbigny, afgesloten, dus verplicht over de peripherique, en dat liep vlot.


13 dec 2005 10:46
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.