Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 13:06



Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Zundert... gebeurt nooit wat.. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht Zundert... gebeurt nooit wat..
Zo gebeurt er nooit wat hier, zo wordt op een dag de ABN amro overvallen, (waar ik niet bij was overigens) en gebeurt er een fiks ongeluk bij mij in de straat. Blij dat ik het niet was, anders was het porsche pancake geweest....

Afbeelding

t gebeurde op 100 meter van mijn huis, bochtje naar rechts het bos uit, ik knipper Altijd met m'n groot licht daar, mensen komen dat bochtje uitscheuren alsof t de neurenbergring is.....

Afbeelding

De bestuurder van het busje kan bijna niet zeggen dat hij t niet had zien aankomen, tracktor met 2 containers, die zo ver mogelijk de berm in gestuurd is om m te ontwijken. Het busje heeft een remspoor achtergelaten van zo'n 50 meter, waardoor ik overigens maar snel een paar foto's kon maken voordat ik door 9 ( :!: ) aanwezige agenten werd gesommeerd van het sporenonderzoek te stappen :roll:
Het busje was overigens helemaal leeg, dus die heeft flink hard doorgesjeesd. Man had gelukkig niet veel, zat alleen bekneld tussen, gaspendaal, en het rempendaal. Opmerkelijk was dat de traumahelicopter m kwam ophalen, maar wel eerst een kwartier heeft rondgecirceld voordat hij de plek had gevonden. (waar blijft dat voordeel dan?!)

Afbeelding

De bestuurder van het busje ( 18 ) maakte zelf duidelijk dat hij te hard had gereden, met de opmerking dat hij "zelfs" de handrem had aangetrokken :scratch:

overigens wel respect voor de tracktor chauffer. Begint alleen wel te gek te worden, als 16 jarigen zulke monsters mogen besturen.....

Kan een mod deze thread trouwens bij discussie overige zaken zetten, daar istie wat meer op z'n plaats... :oops: haddi overheen gekeken
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


13 dec 2005 15:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ow , dat was een harde klapper.
Ik ken Zundert enkel van er al jaren 2x per jaar te komen vanwege het Opel Treffen (en mijn zoon is gek op die speeltuin) :lol:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


13 dec 2005 16:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
911-lover schreef:
Ik ken Zundert enkel van er al jaren 2x per jaar te komen vanwege het Opel Treffen (en mijn zoon is gek op die speeltuin) :lol:

En ik van het bloemencorso.


13 dec 2005 16:30
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
911-lover schreef:
Ow , dat was een harde klapper.
Ik ken Zundert enkel van er al jaren 2x per jaar te komen vanwege het Opel Treffen (en mijn zoon is gek op die speeltuin) :lol:


Dat opel treffen is bij cafe restaurant stuivezand, vlak bij mij om de hoek, ik stap daartegenover op de bus (jammer dat je voor je OV kaart geen benziene krijgt :lol: )
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


13 dec 2005 16:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Wat is een OV kaart :?:
en het is inderdaad aan Stuivezand :wink:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


13 dec 2005 16:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
911-lover schreef:
Ik ken Zundert enkel van er al jaren 2x per jaar te komen vanwege het Opel Treffen (en mijn zoon is gek op die speeltuin) :lol:


Ik vanwege het feit dat men vanuit het gemeentehuis aan mij OZB aanslagen stuurt...


13 dec 2005 16:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Zo te lezen gebeurt er nogal wat in Zundert.


13 dec 2005 16:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
911-lover schreef:
Wat is een OV kaart :?:
en het is inderdaad aan Stuivezand :wink:


Openbaar vervoer :oops: (gratis voor studenten in nederland)
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


13 dec 2005 17:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
WdePundert schreef:
Zo te lezen gebeurt er nogal wat in Zundert.


Op het gemeentehuis zeker. De heren politici aldaar hebben thans hulp van buitenaf omdat ze elkaar niet lief genoeg vinden... :twisted:


13 dec 2005 17:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Ach, Zundert, zit een bakker met lekkere broodjes, maar voor de rest ;)....
Overigens, een 16-jarige op zo'n "monster" is volgens mij altijd nog veiliger dan een 16-jarige op zo'n scooter die 100 kan ;)


13 dec 2005 17:19
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
paSCal schreef:
Ach, Zundert, zit een bakker met lekkere broodjes, maar voor de rest ;)....
Overigens, een 16-jarige op zo'n "monster" is volgens mij altijd nog veiliger dan een 16-jarige op zo'n scooter die 100 kan ;)


Liever die scooter tegen me P dan dat "monster" eroverheen....

Moet je toch niet aan denken

Afbeelding
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


13 dec 2005 17:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Webber schreef:
paSCal schreef:
Ach, Zundert, zit een bakker met lekkere broodjes, maar voor de rest ;)....
Overigens, een 16-jarige op zo'n "monster" is volgens mij altijd nog veiliger dan een 16-jarige op zo'n scooter die 100 kan ;)

Liever die scooter tegen me P dan dat "monster" eroverheen....

Vraag het me af... Als die traktor "over je heen" gaat (gaat niet gebeuren, ding werkt als een betonnen muur, zie dat busje), overleef je het beide...

Zo'n scooter met 100 tegen je aan... *hmmmmm*... *dus*... Anyway, genoeg zo, Zundert dus :cheesy: !


13 dec 2005 17:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ooit gezien opmijn werk.
De moeder van de bazin kwam van de uitrit van de parking de weg op (wie de Herfstrit heeft meegedaan kan het zich voorstellen) en raakte bij het buitenkomen de band van zulks een trekker die voorbij kwam.
Gevolg trekker een kapje uit de band en de Mercedes ..... Total Los
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


13 dec 2005 17:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
zeg die jongen met het busje dat zo'n haast had, was die net bij de bank geweest :?: :wink:


robert
_________________________________________
remmen is angst


13 dec 2005 20:51
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Webber schreef:
Liever die scooter tegen me P dan dat "monster" eroverheen...


AfbeeldingAfbeelding

:oops:


13 dec 2005 20:58
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Flinke scooter :roll: :shock: :wink:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


13 dec 2005 21:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ik heb een hekel aan beide, busjes die in de ochtend- of avondspits de volgende 100 km de linkerbaan niet meer af te branden zijn, totdat ze de afrit om de hoek van de thuishaven bereikt hebben. Ondertussen zit jij lekker tegen de reclame van dat bouwbedrijf aan te kijken.... :? En bij mij in de straat van die irritante gastjes op zo'n automaat scooter met een hoge druk uitlaatje die zo vreselijk monotoon janken, dan geef me maar die goeie oude MT-MTX, DR met schakelbak etc van 20 jaar geleden. Stuk minder irritant geluid. Heb ik het nog niet gehad over Corsa, Polo, golf etc. met brulpijp en boom box die uit pure verveling het hele weekend rondjes rijden door de stad. Oh, oh, we worden oud! :wink:
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


14 dec 2005 0:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht 
Ik ken Zundert van het mooie bloemencorso en heeft een hele mooie
......club. :wink:
_________________________________________
Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.


14 dec 2005 19:18
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Johnnyboyporsche schreef:
Ik ken Zundert van het mooie bloemencorso en heeft een hele mooie
......club. :wink:


Privilege, la Rage, Sauna diana, de sex shop of Freia? :!: Keuze zat
En nee, ik ben ze niet allemaal af geweest, maar ik moest vroeger soms eten bezorgen, voordat een van de dames m'n scooter total los reed....
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


14 dec 2005 19:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
Ik heb een hekel aan beide, busjes die in de ochtend- of avondspits de volgende 100 km de linkerbaan niet meer af te branden zijn, totdat ze de afrit om de hoek van de thuishaven bereikt hebben. Ondertussen zit jij lekker tegen de reclame van dat bouwbedrijf aan te kijken.... :? En bij mij in de straat van die irritante gastjes op zo'n automaat scooter met een hoge druk uitlaatje die zo vreselijk monotoon janken, dan geef me maar die goeie oude MT-MTX, DR met schakelbak etc van 20 jaar geleden. Stuk minder irritant geluid. Heb ik het nog niet gehad over Corsa, Polo, golf etc. met brulpijp en boom box die uit pure verveling het hele weekend rondjes rijden door de stad. Oh, oh, we worden oud! :wink:


Had geloof ik in een ander draadje hierop al eens gereageerd, nu nog maar een keer :wink: :
:res: :res:
_________________________________________
Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......


14 dec 2005 19:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht 
Webber schreef:
Johnnyboyporsche schreef:
Ik ken Zundert van het mooie bloemencorso en heeft een hele mooie
......club. :wink:


Privilege, la Rage, Sauna diana, de sex shop of Freia? :!: Keuze zat
En nee, ik ben ze niet allemaal af geweest, maar ik moest vroeger soms eten bezorgen, voordat een van de dames m'n scooter total los reed....


Tuuuurlijk Webber, zou ik ook zeggen! :wink:
Ik bedoelde Sauna Diana, luxe bedoeling daar!
_________________________________________
Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.


14 dec 2005 19:53
Profiel Facebook 
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Ik lees nu pas de topic over Zundert het dorp van "Sjef Hendrikx, slager te Zundert", das eigenlijk het enigste wat ik van Zundert weet, maar das wel van heeeeeeeeeellllllllllllllllll lang geleden.


Verder scooters en bouwbusjes met van die foute onderaanmeners.........bbbrrrrrrr


14 dec 2005 21:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
dan geef me maar die goeie oude MT-MTX, DR met schakelbak etc van 20 jaar geleden. Stuk minder irritant geluid.


Of de Suzuki's AC :wink:
Vrienden van me hadden die. Die konden lekker snel gaan en het ook nog lang uitj-houden , maar OH wat waren ze lelijk.


-Koen die van thuis uit niks op twee wielen met een motor mocht hebben-
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


14 dec 2005 21:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
911-lover schreef:
Jeroen C3.0 schreef:
dan geef me maar die goeie oude MT-MTX, DR met schakelbak etc van 20 jaar geleden. Stuk minder irritant geluid.


Of de Suzuki's AC :wink:
Vrienden van me hadden die. Die konden lekker snel gaan en het ook nog lang uitj-houden , maar OH wat waren ze lelijk.


-Koen die van thuis uit niks op twee wielen met een motor mocht hebben-


Wat dacht je van zo'n illegale MBX 80, dat was vroegah!! toch wel je van het........... :wink:
_________________________________________
Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......


14 dec 2005 21:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ik heb een mbx gehad met een 125 cc 6 bak


mooi........toen dan :wink:
_________________________________________
duitse laagvlieger


14 dec 2005 21:56
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.