Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 11:27



Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Zundert... gebeurt nooit wat.. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Die "waterkokers" zijn achterna gekomen (behalve de Zundaps en Kreidlers natuurlijk) :lol:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


14 dec 2005 22:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
robbie965 schreef:
ik heb een mbx gehad met een 125 cc 6 bak


Je hebt altijd baas boven baas! :wink:
_________________________________________
Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......


14 dec 2005 22:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
En ik had een MTX met een 500 cc blok, dat ging pas hard!



.........


Geintje....! :D

Maar woonde toen ik zestien was wel in de achterhoek vlak bij Duitsland en daar reden inderdaad wel MTX 80 uit BRD geimporteerd rond met een 110 cc blok. Ging wel hard! :lol:
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


15 dec 2005 1:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
trekker rijdt tegen busje
enkele posts later gaat het over bloemencorso's, slagers, sexclubs en opgevoerde brommers
wat een geweldig forum toch :lol:
_________________________________________
Got coffee?


15 dec 2005 10:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Marco schreef:
trekker rijdt tegen busje
enkele posts later gaat het over sexclubs
wat een geweldig forum toch :lol:


Wie Zundert zegt, zegt Sauna Diana...

En die La Rage is volgens mij al heel lang dicht. Hoewel het er wel druk is, want er zijn me een partij bedrijven in gevestigd... (waar je beter geen zaken mee kan doen overigens).


15 dec 2005 11:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
Zundert is zelfs bij de Belgische triatleten bekend omdat daar elk jaar een manche van de BELGISCHE triatloncompetitie wordt georganiseerd.


15 dec 2005 14:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Devils son schreef:
Wie Zundert zegt, zegt Sauna Diana...

En die La Rage is volgens mij al heel lang dicht. Hoewel het er wel druk is, want er zijn me een partij bedrijven in gevestigd... (waar je beter geen zaken mee kan doen overigens).


Ja sinds de vorige eigenaar t verkocht heeft zitten er rare figuren, ik rijd er regelmatig langs ik werk namelijk ook in t wok restaurant een stukje verder op, er brand eignelijk altijd licht, staan de dikste auto's en een collega van mij onze gastvrouw van het restaurant is zelfs gevraagd om daar "madame" te worden.
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


15 dec 2005 15:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Webber schreef:

Ja sinds de vorige eigenaar t verkocht heeft zitten er rare figuren, ik rijd er regelmatig langs ik werk namelijk ook in t wok restaurant een stukje verder op, er brand eignelijk altijd licht, staan de dikste auto's en een collega van mij onze gastvrouw van het restaurant is zelfs gevraagd om daar "madame" te worden.


Ik wist niet dat Richard de toko van de hand had gedaan.

Maar ik begrijp dus dat men de zaak weer open wil gooien?


15 dec 2005 16:14
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Devils son schreef:
(waar je beter geen zaken mee kan doen overigens).


Zou je mss toch eens aan een andere nick-name moeten gaan denken :idea:


15 dec 2005 16:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Devils son schreef:
Ik wist niet dat Richard de toko van de hand had gedaan.

Maar ik begrijp dus dat men de zaak weer open wil gooien?


ik had begrepen dat een buurman van een vriend van mij (jaja en zijn broer, en die zus daarvan :lol: ) de vorige eigenaar was, als ik het goed heb heet die dror en heeft die ook een aantal cafés in breda waaronder het poolcafe. Dus als jij zegt dat Richard de eigenaar is dan zal tie t wel aan richard verkocht hebbe. Maarja ik heb die info niet uit eerste hand, alleen dat over die madame, en de dikke auto's, en dat speelde een tijdje terug.

Oja ander frapant feitje, vriend van mij is een paar jaar terug bij de uitrit ondersteboven gereden door een zwarte 993. Z'n (zwaar opgevoerde) scooter was total loss, dat zag je meteen en z'n kleding was flink kapot. Degene die uitstapte was onmidelijk bereid cash af te rekenen als er maar geen politie bij kwam, was waarschijnlijk als de dood dat z'n vrouw er iets van zou horen :)
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


Laatst bijgewerkt door Webber op 15 dec 2005 16:40, in totaal 1 keer bewerkt.



15 dec 2005 16:33
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Webber schreef:
Dus als jij zegt dat Richard de eigenaar is ...


... Heykoop :?:


15 dec 2005 16:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Richard van veen, ken m niet maar heb m ff ge"googeld"

onderaan bij reacties

http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=58898

Weet niet of jij hem kent devil son, (neem aan van wel, omdat je hem bij z'n voornaam noemt)en ik wil hier geen sfeertje scheppen, maar dit is niet zo'n positieve ractie over Richard en een van zijn schijnbare zakenpartners. Lijkt bijna wel een aflevering van opgelicht.
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


15 dec 2005 16:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Olaf schreef:
... Heykoop :?:


Nee.

Als ik mij niet vergis is het verhaal als volgt. De dochter van de vorige eigenaar van Sauna Diana (die kennelijk in het huis woont met de dierentuin in de achtertuin) zou La Rage hebben uitgebaat. Kennelijk is dat de vrouw van Richard.

Zo is het mij althans uitgelegd door een zakenpartner van Richard. Ik weet iig zeker dat Richard op dat adres bedrijven gevestigd had (dus misschien heeft hij het pand gewoon gehuurd). Dat laatste weet ik 100% zeker omdat hij daarmee de eer heeft gehad om in het programma Opgelicht te komen, tezamen overigens met zijn zakenpartner. En beiden hebben vanwege dat akkefietje kennelijk ook al een tijdje onderdak verstrekt gekregen van vadertje staat... E.e.a. wordt ook al langere tijd breed uitgemeten in de pers (onder meer in De Telegraaf) en op het internet.

Richard zelf ken ik niet zo goed. Zijn vader kwam ik nog wel geregeld tegen, maar die is inmiddels overleden.

Zo zie je maar: Zundert, een dorp waar iedere dag vanalles gebeurt.


15 dec 2005 16:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Webber schreef:

Weet niet of jij hem kent devil son, (neem aan van wel, omdat je hem bij z'n voornaam noemt)en ik wil hier geen sfeertje scheppen, maar dit is niet zo'n positieve ractie over Richard en een van zijn schijnbare zakenpartners. Lijkt bijna wel een aflevering van opgelicht.


Kruisen van reacties...

Maar idd, dat is de betreffende Richard.

Het verhaal zoals Eric het mij heeft verteld ligt een heel stuk genuanceerder, maar ik weet natuurlijk niet wat de waarheid is. Ik weet wel dat in de praktijk het adagium "waar rook is, is vuur" niet altijd geheel opgaat. Ik ken Eric niet anders dan een correcte man, maar dat zegt uiteraard ook niet alles.

BTW: goed gegoogled, hoe wist je nu ineens dat je naar Richard van Veen moest zoeken? :?


Laatst bijgewerkt door Devils son op 15 dec 2005 17:00, in totaal 1 keer bewerkt.



15 dec 2005 16:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Die eric hoe heet die van z'n achternaam?
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


15 dec 2005 17:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Webber schreef:
Die eric hoe heet die van z'n achternaam?


per pm...


15 dec 2005 17:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Devils son heb je trouwens die 944 cabrio gezien die op de weg van rijsbergen naar breda, aan de rechterkant staat? Daar waar ook altijd van die groote americaanse jeeps staan een stukje voor effen!? Staat er heel strak bij, ik denk dat ik binnenkort ga vragen waar ze die hebben laten spuiten, want daar is die van mij ook aan toe... steenstal :(
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


15 dec 2005 19:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Webber schreef:
Devils son heb je trouwens die 944 cabrio gezien die op de weg van rijsbergen naar breda, aan de rechterkant staat? Daar waar ook altijd van die groote americaanse jeeps staan een stukje voor effen!? Staat er heel strak bij, ik denk dat ik binnenkort ga vragen waar ze die hebben laten spuiten, want daar is die van mij ook aan toe... steenstal :(


Nee, ik rij daar niet zo heel vaak. De weg nodigt uit en tot twee keer toe hebben ze mij daar tuk gehad (en dat wordt nog twee keer voorkomen...). Ik rij bij voorkeur dus gewoon over de snelweg, of helemaal binnendoor (heerlijke wegen...).

Ik zal er eens op letten mocht ik er toevallig een keertje rijden.


15 dec 2005 19:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Nog nooit enen bekeuring gehad gelukkig, maar ik rijd ook gewoon altijd binnendoor (ik woon zeg maar ook daar ergends "binnendoor", of ik zet m op cruise control als ik toch die lange weg moet nemen....
_________________________________________
Scarface, knew it too, porsche is the car to drive


15 dec 2005 20:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Heel bizar, maar nu blijkt er in het weekend een stervende man een tijdje op de weg te hebben gelegen. Vreemd!


16 jan 2006 19:36
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
WdePundert schreef:
Heel bizar, maar nu blijkt er in het weekend een stervende man een tijdje op de weg te hebben gelegen. Vreemd!


Welke weg?


16 jan 2006 19:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Ergens in Zundert dus, maar vraag me niet waar.


16 jan 2006 19:58
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht 
In Zundert voor de sexclub :!: :?: :idea:
_________________________________________
Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.


16 jan 2006 20:00
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Problemen met zijn tikker dan :lol: :lol: :lol:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


16 jan 2006 20:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Johnnyboyporsche schreef:
In Zundert voor de sexclub :!: :?: :idea:


DE sexclub van Zundert...? Jij bent echt nog nooit in Zundert geweest merk ik al, er zijn bij wijze van spreken meer hoeren dan inwoners in Zundert.

Overigens kan ik vertellen dat in Zundert maatregelen zijn genomen tegen zware criminaliteit. Ik zag de politie vandaag met een lasergun in de weer!


16 jan 2006 21:23
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.