Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 0:07



Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Doodsbedreigingen om Wilders-film 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht Doodsbedreigingen om Wilders-film
Berichtje uit de de Limburger.

Doodsbedreigingen om Wilders-film

Filmmaker Dion Graus is meerdere malen bedreigd tijdens het maken van de documentaire Wild, wilder, Wilders over politicus Geert Wilders. Hij liet zich er niet door afschrikken en maakte een documentaire die vanaf vorig weekend in delen op TV Limburg is te zien. "Ik kreeg anonieme doodsbedreigingen op de e-mail", vertelt de Heerlense Graus, die niet op de inhoud kan ingaan, omdat de zaak door de politie wordt behandeld. "Iedereen die zich met Wilders inlaat, moet dood, was de strekking. Ook zijn we gevolgd door mensen in een Porsche. We hebben het kenteken doorgegeven aan de politie en dat bleek niet overeen te komen met de auto. Ik wist dat Wilders met de dood bedreigd wordt, maar dit had ik niet verwacht.

Iemand van hier? :wink:


Laatst bijgewerkt door MS964 op 27 dec 2005 17:09, in totaal 1 keer bewerkt.



27 dec 2005 17:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
In een ander draadje wordt er gesproken over een Porschekentekenplaat met een viertje. Wie weet. :lol:


27 dec 2005 17:08
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
ik was het niet want ik had nog wel duitse platen gehad, en even voor de duidelijkheid ik ga ook niet iemand bedreigen.



robert
_________________________________________
remmen is angst


28 dec 2005 19:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Zielig dat je een documentairemaker moet bedreigen omdat je het niet eens bent met standpunten van een ander. Blijkbaar zijn die mensen bang en onkundig om zich in debat te verdedigen. Dus dan maar bedreigen via email.

Je zou nog een vent zijn als je op de man af zei: "Dion, luister eens ff kerel. Wat jij gaat doen, dan kun je misschien beter niet doen. Wij zijn het niet eens met de denkbeelden en opvattingen van Dhr. Wilders, hoewel zij gefundeerd en doordacht zijn. Aangezien ik en mijn medestanders ons niet durven te verdedigen of te uiten via de media of de daarvoor beschikbare kanalen, zien wij ons genoodzaakt tot het tegenhouden van elke niet-negatieve publiciteit rondom voornoemd individu. Ik raad je daarom aan om een documentaire te maken over de homofiele pastoor in Eijsden. Dat zou ook een waardeloos programma worden, wellicht ook smakeloos, maar ik ben nu eenmaal tegen relaties tussen personen van hetzelfde geslacht.
Daarom beste Dion, bezint eer ge begint. Ik vind je wel een toffe gozer dus mag ik voor mijn vrouw een handtekening?"

Maar dat doen ze dus niet. Is jammer.
Ze schijnen wel weer een Porsche te hebben. Dat dan weer wel. Ik was het niet, geen van mijn auto's heeft een 4 in het kenteken.
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


28 dec 2005 20:17
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
In mijn kenteken zit wel een 4.......... 8) , maar ik was het ook niet.


28 dec 2005 20:21
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Mijn auto was het ook niet, en alhoewel ik een allochtoon ben (met A status, dus ik mag hier werken en vooral ook nog belasting betalen) heb ik niets tegen Geert Wilders.
Dit is overigens toch nog steeds een democratisch land met vrije meningsuiting, of nie soms?


28 dec 2005 20:28
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Die Graus gokt er volgens mij op om 'wereldberoemd' te worden in Nederland met deze documentaire die in de toekomst mogelijk nóg meer media-aandacht gaat krijgen.

Helemaal wanneer het waar is wat hij in de Limburger verkondigt:

Citaat:
Graus vindt dat hij behoorlijk diep in het privé-leven van Wilders is gedoken.


:shock: :shock:

Deze film bekijken wordt dus een voorwaarde voor zijn potentiële belagers.......


28 dec 2005 20:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Ja, het is wel een kansloze documentaire, maar dat komt ook omdat die Dion kansloos is.

Exhibitionisme en zelfverheerlijking.
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


28 dec 2005 20:47
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
WdePundert schreef:
In een ander draadje wordt er gesproken over een Porschekentekenplaat met een viertje. Wie weet. :lol:

:oops: :lol:
_________________________________________
Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!


28 dec 2005 21:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Beetje publiciteit voor de dhr. Wilders kan geen kwaad. We hebben het hier wel over de toekomstige "grootste nederlander". :wink:


29 dec 2005 2:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Sjonnie schreef:
Mijn auto was het ook niet, en alhoewel ik een allochtoon ben (met A status, dus ik mag hier werken en vooral ook nog belasting betalen) heb ik niets tegen Geert Wilders.
Dit is overigens toch nog steeds een democratisch land met vrije meningsuiting, of nie soms?


Theoretisch wel, in de praktijk niet (meer)... :roll:


29 dec 2005 11:25
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
MS964 schreef:
Sjonnie schreef:
Mijn auto was het ook niet, en alhoewel ik een allochtoon ben (met A status, dus ik mag hier werken en vooral ook nog belasting betalen) heb ik niets tegen Geert Wilders.
Dit is overigens toch nog steeds een democratisch land met vrije meningsuiting, of nie soms?


Theoretisch wel, in de praktijk niet (meer)... :roll:


Inderdaad....

Ik vraag mij af wát voor Porsche dat was, deze wagen moet niet echt lastig achterhalen te zijn.... Zeker met onze hulp...
_________________________________________
Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)


30 dec 2005 23:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht 
De kentekenplaat behoorde niet bij de Porsche.
Wel lekker makkelijk dus, geen boetes binnen krijgen voor overtredingen :!:
Dus op kenteken is dit voertuig niet te traceren.
Foto van de Porsche en hij is (waarschijnlijk)te achterhalen via dit forum :)
_________________________________________
Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.


31 dec 2005 10:54
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
Kan me geen moslimidioten , linksradicalen of boomknuffelaars voorstellen die zich per Porsche verplaatsen :roll: :wink:
_________________________________________
t beste maar weer...


31 dec 2005 11:37
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 14 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.