Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 15:29



Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Erwin Koeman aangehouden 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht Erwin Koeman aangehouden
======
Naar nu blijkt, is Feyenoord-trainer Erwin Koeman op 6 november na de thuiswedstrijd tegen Vitesse aangehouden en afgevoerd naar het politiebureau. Koeman wordt ervan verdacht op een verlaten parkeerterrein bij De Kuip een afstand van ongeveer twintig meter te hebben gereden met een te hoog alcoholpromillage (0,8 promille).

Koeman heeft inmiddels een schikkingsvoorstel van 300 Euro ontvangen, maar dat heeft hij afgewezen omdat hij de boete volkomen onterecht vindt. De Feyenoord-trainer stapt nu naar de rechter om zijn gelijk te halen.

Koeman beweert dat hij twee chauffeurs had ingehuurd die hem en zijn gezin naar huis zouden brengen, zodat hij zelf niet hoefde te rijden: "Aangezien mijn auto in de afgesloten veiligheidszone van De Kuip stond waar die chauffeurs niet mochten komen, moest ik de wagen wel tot buiten het elektronische hekwerk verplaatsen. Een afstand van vijf meter als je de eigen parkeerplaats van Feyenoord niet meetelt en 20 meter als je dat wel doet. Het terrein was compleet uitgestorven. Ik wist dat ik te veel alcohol op had na een etentje in de brasserie van de club, misschien zes glazen bier. Dáárom had ik die chauffeurs ingehuurd, ik wilde geen andere weggebruikers in gevaar brengen."

Koeman zat met uitgeschakelde motor op de chauffeurs te wachten toen twee agenten 'in burger' op het raam klopten, waarop hij meende dat de chauffeurs waren gearriveerd. De twee bleken echter agenten te zijn, die Koeman lieten blazen en vervolgen afvoerden naar het politiebureau.

Binnen de Feyenoord-gelederen wordt vermoed dat iemand de politie heeft getipt om Koeman dwars te zitten.

======

:roll: Waar gaat het nog over?

Ik vraag me trouwens af hoe hij aangehouden kan worden voor het rijden onder invloed terwijl hij op het moment van aanhouding niet eens de motor had draaien, en dus technisch gezien die auto niet eens bestuurden. :?
_________________________________________
Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)


30 dec 2005 12:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
misschien hadden ze gezien dat hij gereden had??

maar de parkeer plaats is dat geen "eigenterrein" en gelden dan daar niet andere regels, :roll:


even voor de duidelijkheid dit is niet mijn vak vandaar deze(onzin)tekst



robert
_________________________________________
remmen is angst


30 dec 2005 12:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Wel vijf meter gereden buiten het eigen terrein. :wink:


30 dec 2005 12:31
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht Re: Ronald Koeman aangehouden
rob964.c4 schreef:
maar de parkeer plaats is dat geen "eigenterrein" en gelden dan daar niet andere regels, :roll:


Klopt, en kijk...

carrera32 schreef:
Een afstand van vijf meter als je de eigen parkeerplaats van Feyenoord niet meetelt en 20 meter als je dat wel doet.


:wink:

Dus hij heeft 5 meter gereden op de opebare weg met een te hoog alcohol promillage. Dat is strafbaar. Foei Koeman!

Maar hadden die agenten nou echt niks beters kunnen doen? Of bestaan er tegenwoordig geen voetbalrelletjes meer?!?
_________________________________________
Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)


30 dec 2005 12:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
rob964.c4 schreef:
misschien hadden ze gezien dat hij gereden had??

maar de parkeer plaats is dat geen "eigenterrein" en gelden dan daar niet andere regels, :roll:


even voor de duidelijkheid dit is niet mijn vak vandaar deze(onzin)tekst



robert


Heeft ook iets met het wel of niet openbaarkarakter van het eigen terrein te maken dacht ik.

Maar ons Duivels zoontje weet hier wel een antwoord te posten :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


30 dec 2005 12:36
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Eh, waar heb je dit berichtje vandaan? Kan het niet zo snel vinden. :roll:

Als dit waar is, dan is het wel weer een mooi voorbeeld van 'Nederland op z'n smalst'. Belachelijk.


30 dec 2005 12:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
ppp 356 schreef:

Heeft ook iets met het wel of niet openbaarkarakter van het eigen terrein te maken dacht ik.

Maar ons Duivels zoontje weet hier wel een antwoord te posten :wink:


Het al dan niet toepasselijk zijn van het RVV...

Maar goed, maakt niet uit, hij heeft ook op de openbare weg gereden en dat mag niet. Daarbij maakt de afstand weinig uit.

En aangezien dhr. Koeman toe heeft gegeven dat hij op de openbare weg met een slok op heeft gereden denk ik dat hij gewoon een veroordeling aan zijn broek krijgt. Tuurlijk, hij heeft maar 5 meter op de openbare weg gereden in afwachting van zijn chauffeur. Maar de rechter zal dan wel willen weten waarom hij niet gewoon was gestopt bij de uitgang van het parkeerterrein. Rechters zijn nl. zelden meegaand bij dit soort zaken. Misschien krijgt hij wel "korting" omdat hij goede bedoelingen had...

Persoonlijk vind ik het bijzonder flauw, maar dat is een ander verhaal.


30 dec 2005 12:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht 
:arrow: De Bron :wink:
_________________________________________
Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)


30 dec 2005 12:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
rob964.c4 schreef:
maar de parkeer plaats is dat geen "eigenterrein" en gelden dan daar niet andere regels, :roll:

robert


Ter info;ben ooit eens aangereden op een parkeerterrein bij een voetbalclub,politie kwam niet omdat ze daar [blijkbaar]geen bevoegdheden hadden en deze kwestie dus civiel was....

Je snapt t wel..niks gebeurd van de veroorzaker :twisted: :twisted:
_________________________________________
t beste maar weer...


30 dec 2005 12:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht 
Devils son schreef:

Maar de rechter zal dan wel willen weten waarom hij niet gewoon was gestopt bij de uitgang van het parkeerterrein.


Wanneer hij binnen 5 meter na het hek van de parkeergarage stopt, is het dan niet aannemelijk te maken dat Koeman deze intentie ook had. Hij kan tenslotte niet precies op het hek de auto stil zetten. En zijn ingehuurde chauffeur was ten slotte niet bevoegd om die parkeergarage te betreden.
_________________________________________
Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)


30 dec 2005 12:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Hier idd hele bericht. Te bizar voor woorden, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...


30 dec 2005 12:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
jezus zeg wanneer gaan ze nou eens boeven vangen :lol:


30 dec 2005 13:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
porscheware schreef:
jezus zeg wanneer gaan ze nou eens boeven vangen :lol:


Als iedereen nuchter is, braaf 120 doet op de autosnelweg, en netjes ALLE belasting betaald :evil: :evil:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


30 dec 2005 13:30
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Opnieuw een sterk staaltje Nederlandse klasse justitie. Weer iemand die definitief het vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat heeft verloren.
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


30 dec 2005 13:51
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
porscheware schreef:
jezus zeg wanneer gaan ze nou eens boeven vangen :lol:


Inderdaad, kwestie van prioriteiten stellen. Ga boeven vangen. :twisted:


Vorig jaar zat een neefje te vissen met TWEE hengels i.p.v. de toegestane EEN vishengel....................

Politie betraptte deze zware crimineel op heterdaad. En wat denk je: een week later parkeerden TWEE AGENTEN de POLITIEAUTO in de woonwijk, en kwamen er 's avonds nog eens even een hartig gesprek over voeren met de dader en zijn ouders!!!

Daar zakt je broek toch van af........ :thumbdown:


30 dec 2005 14:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Dat meen je niet! Te triest voor woorden gewoon.... :cry:


30 dec 2005 14:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Vind dit toch wel zeer laag hoor...als hij inderdaad een chauffeur had ingehuurd en daar braafjes met afgezette motor "zat" :arrow: :idea: :wink: te wachten dan is het wel heel flauw van de politie...

In België is het alleszinds zo dat als je teveel gedronken hebt nooit op de bestuurdersplaats mag gaan plaats nemen, ook niet om een "tukkie" te doen, zelfs met niet draaiende motor...ze mogen je immers steeds aanhouden "omdat u de intentie had zich met uw rijtuig/vehikel naar een andere lokatie te begeven"...wil u zulke zaken dus vermijden, neem dan steeds plaats op de passagierszetel of beter nog achterbank...anders kan dit "een zaak worden die u aanbelangt"... :D (waar halen ze toch steeds die idiote taal)
_________________________________________
Respekt für die Eltern


30 dec 2005 15:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Moet je eens bellen of de politie even langs wil komen, dan zie je ze gegarandeerd niet...

Dinsdagmorgen j.l. bel ik "brave burger" naar de politie, (zoek eerst dat 0900-nummer maar eens op, staat niet eens voor in de telefoongids!, en 112 mag je niet bellen) want er staat sinds 2e kerstdag een onbekende Golf met vier open ramen naast mijn huis op de parkeerplaats. Om 9:00 uur gebeld met Politie Rijnmond, "we zullen het doorgeven aan de surveillance". Om 15:00 nog geen surveillance gezien, nog een keer gebeld. Om 16:00 nog een keer gebeld en gevraagd hoe het in godsnaam mogelijk is dat er nog steeds niemand is geweest... "ogenblikje, we maken er maar een nieuwe melding van". Inmiddels was het alweer lang donker, toen oom agent eindelijk constateerde dat er een gestolen auto naast mijn huis stond en de takelwagen deze kwam ophalen...


30 dec 2005 15:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Citaat:
Opnieuw een sterk staaltje Nederlandse klasse justitie. Weer iemand die definitief het vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat heeft verloren.


Dus jij had wel nog vertrouwen?

Belachelijk maar ja... regels zijn regels en de vraag die de rechter stelt: Heeft u gedronken en gereden op de openbare weg?

Ja?

Dokken.

Feit dat het fennigfutserij is, dat doet er doorgaans voor de rechter niets aan af.

- geeuw -

Zo krijgen we het jaar wel om. Ik ga weer aan het werk. Koeman: ne goeie roetsj!
_________________________________________
Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…


30 dec 2005 15:14
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
rechter zal niet anders kunnen doen dan de letter van de wet interpreteren. Ik geloof niet dat deze voorziet in het rijden onder invloed over een afstand van 5mtr, 10mtr, 100mtr, 1 km dan wel 10km...want waar ligt dan de wettelijke grens. Dus de Hr Koeman zal bestraft worden voor het rijden onder invloed, wel denk ik dat de hoogte van de straf mild zal zijn.....

Begrijp me niet verkeerd, het is idd te gek voor woorden, niet alleen diegene die hem erbij gelapt heeft maar ook die paar dienstkloppertjes die weer zonodig punten moesten scoren, vraag me af hoe die zich nu voelen.....
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


30 dec 2005 15:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Enorme genoegdoening waarschijnlijk, voor het (na lang speurwerk) vakkundig inrekenen van deze top-crimineel...... :?: :?

Ajax-supporters toevallig? :wink:


30 dec 2005 15:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
carrera32 schreef:

Wanneer hij binnen 5 meter na het hek van de parkeergarage stopt, is het dan niet aannemelijk te maken dat Koeman deze intentie ook had. Hij kan tenslotte niet precies op het hek de auto stil zetten. En zijn ingehuurde chauffeur was ten slotte niet bevoegd om die parkeergarage te betreden.


Hoezo intentie? Hij heeft toch daadwerkelijk op de openbare weg gereden met die auto? Niet moeilijker maken dan het is.

En als Koeman de auto bij de uitgang had geparkeerd en buiten de chauffeurs had opgewacht, dan had hij best een chauffeur door het veiligheidscordon kunnen leiden. Het is niet zo alsof er geen enkel alternatief was... Maar Koeman wilde waarschijnlijk gewoon wachten in de auto en daarvoor was nodig dat hij op de openbare weg ging rijden. En dat is gewoon strafbaar.


30 dec 2005 16:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Even voor de goed orde. Flauw mag het zijn. Maar stel: jouw auto staat voor de deur. Jij wil hem in de garage zetten. Je bent wel stomdronken...

Maar ach, het is maar 5 meter over de openbare weg en wat kan er nu misgaan... Precies eender aan wat dhr. Koeman dacht.












Voeg nu toe dat je je buurmeisje bij het naar de garage rijden over het hoofd ziet...

Nogmaals, ik vind het ook flauw, maar feit is dat ook in 5 meter een hoop ellende kan gebeuren. En een rechter zal daar rekening mee moeten houden. Want wat nu als een rechter Koeman vrijspreekt. En een dag later rijdt de bovenstaande figuur iemand dood. Gaan we dan ook zeggen: het was maar vijf meter, dus dat mag (zie zaak Koeman), dus geen verkeersovertreding, dus geen dood door schuld?


30 dec 2005 16:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Devils son schreef:
Even voor de goed orde. Flauw mag het zijn. Maar stel: jouw auto staat voor de deur. Jij wil hem in de garage zetten. Je bent wel stomdronken...

Maar ach, het is maar 5 meter over de openbare weg en wat kan er nu misgaan... Precies eender aan wat dhr. Koeman dacht.

Voeg nu toe dat je je buurmeisje bij het naar de garage rijden over het hoofd ziet...

Nogmaals, ik vind het ook flauw, maar feit is dat ook in 5 meter een hoop ellende kan gebeuren. En een rechter zal daar rekening mee moeten houden. Want wat nu als een rechter Koeman vrijspreekt. En een dag later rijdt de bovenstaande figuur iemand dood. Gaan we dan ook zeggen: het was maar vijf meter, dus dat mag (zie zaak Koeman), dus geen verkeersovertreding, dus geen dood door schuld?



Klinkt meer als aanklager dan als pleiter...


30 dec 2005 16:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Advocaat van de devil. :lol:


30 dec 2005 16:41
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.