Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 4:11



Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Bugatti Ratelband gecrasht door garagehouder... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ach..... Als er over je gehannes wordt, is dat altijd vervelend.
Deze meneer/garagehouder heeft ook een reputatie hoog te houden.
Feit is dat we hier met z'n allen soms wat te snel oordelen, zonder dat we er direct inzage in hebben!!!

In mijn ogen is die Ratelband net als Gerard Joling en Patty Brard zo ontzettend media-geil...... (maar nu oordeel ik zelf ook...)

Erick
.
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


20 jan 2006 11:40
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
ER schreef:
Het feit dat Emile de pers hierbij zeer bewust gebruikt om zijn populariteit wat op te kloppen, was te verwachten maar daardoor niet minder vervelend voor iedereen die erbij betrokken is.

Zie de dramatiek die hij bewust ten toon spreidt:

Afbeelding


Wellicht toch zinvol voor de garagehouder om een paar honderd Euri te spenderen aan een gedegen deskundige rapport om de aanleiding van dit ongeval (op een recht stuk weg) te achterhalen en de gesuggereerde wielblokkade te bevestigen.
Want ik zou er niet gerust op zijn dat wanneer alle media aandacht rond het huis van Emile is verdwenen, hij alsnog de garagehouder voor het gerecht sleept.......
'


Ik moest idd ook aan die foto denken! Schaamteloos geposeerd, met de handen bij het gezicht, wanhopige blik iets omhoog gericht....Overacting of schmieren noemen ze dat....


20 jan 2006 12:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Mee eens. Maar daar moet je dus vanuit gaan wanneer je dergelijke BN-ers over de vloer krijgt.

Hoewel je financieel gezien, met deze mensen graag zaken doet, moet je verdomd goed op je hoede zijn voor je afbreuk-risico. Dat is de reden waarom bepaalde bedrijven cq. individuele personen een zeer hoge afbreuk-risico verzekering afsluiten.

Vanuit mijn vakgebied: bijvoorbeeld clubartsen van TOP-teams of individuele mondiale top-sporters hebben ofwel via de club, ofwel ZELF een dergelijke verzekering lopen.

Eén verkeerde beslissing (die funest is voor de club of de carrière van de sporter) en je naam wordt breed uitgemeten in alle nationale en internationale media. Vaarwel opgebouwde goodwill en wellicht carrière....


Nou ligt het natuurlijk voor de garagehouder wat anders, maar goede afspraken vooraf blijken eens temeer van cruciaal belang. Indekken tegen dit soort schuivers die je zaak géén goed doen.


20 jan 2006 12:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
MS964 schreef:
(..) Schaamteloos geposeerd, met de handen bij het gezicht, wanhopige blik iets omhoog gericht....Overacting of schmieren noemen ze dat....


Mijn reactie bij het aanzien van mijn peperdure vernielde bolide zou niet veel anders zijn .. En gebruik maken van de media, ach, is dat een zonde dan? Schade-oorzaak zal wel door een onafhankelijke achterhaald gaan worden, waarna allicht de schuldvraag kan worden beantwoord.


20 jan 2006 12:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Erick schreef:
Ongeluk is waarschijnlijk te wijten aan vastgelopen wiellager of remklauw,wat eerder al bij het rdw was geconstateerd.(lange stilstand van auto)


Daar kom ik weer als ongelovige:

Als er een Ferrari tijdens de Quote Challenge twee keer over de vangrail stuitert en weer terug dan is de wielophanging afgebroken

Als Nederlands bekendste Bariton in een parkeer garage iemand van zijn sokken rijdt dan ligt het aan de cruise control

Als er 's nachts een Carrera GT plat wordt gereden dan ligt het ook weer ergens aan behalve hoge snelheid

en natuurlijk ligt het nu aan een vastgelopen remklauw.....of wiel lager (enig idee wat een kapot lager met je auto doet met een snelheid van 60 km/uur --> niks!)

Zijn die superauto's toch niet zo super als ik dacht.......
en natuurlijk als ik zo'n ding had reed ik ook maar 50 km/uur...

Ik zeg niet dat het niet zo is, en veroordeel niemand maar het geeft je toch te denken......

IK heb heel wat rommel gereden in mijn jonge jaren, nog nooit last gehad van alle bovenstaande euvels, maar ja wat wil je, vroeger was alles beter :wink:
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


20 jan 2006 12:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Ook ik ben geneigd Marcels visie te volgen... 8)


20 jan 2006 12:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Is ook mijn eerste gedachte....... ongeloofwaardige verklaring voor dit ongeval, maar wie weet......


Maar daarom is het voor beide partijen interessant/verstandig om een onafhankelijk deskundigen rapport te laten maken, zou ik zeggen. Hoe je het ook wendt of keert, er zal een schuldvraag komen.


20 jan 2006 12:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Laten we wel zijn, het blijft lastig om op een snelweg je 4wd aangedreven superauto in de slip te krijgen, ondanks het aanwezige vermogen. Tenzij de snelheid gewoon te hoog lag, icm met een rare stuuractie, danwel remactie. Nu denk ik dat bij een veel te hoge snelheid de Bugatti er een stuk anders uit had gezien op de foto's. (lees: platter/vierkanter)

Een wiel dat vastslaat is nooit ondenkbaar bij een handgemaakte auto die zelden tot nooit wordt gebruikt.


20 jan 2006 14:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Gezien het aantal getuigen ga ik er van uit dat het echt wel vermeld was dat ie "als een idioot had gereden" als ie werkelijk te hard had gereden. Aangezien het vermoeden nu alleen wordt uitgesproken, vind ik het echt niet onwaarschijnlijk dat het zoiets als een wiellager is.

Patrick-die-vorige-week-bij-Car-Care-zijn-wiellagers-ook-heeft-vervangen
_________________________________________
Just don't lift mid-turn.


20 jan 2006 14:50
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
patrick911 schreef:
vind ik het echt niet onwaarschijnlijk dat het zoiets als een wiellager is.


Wiellagers lopen niet zomaar vast, je hoort het vaak al lang van te voren
aankomen (zingen). En als ze al kapot gaan dan draait het wiel echt nog wel even (een paar km) door voordat alles naar zijn grootje is. Wie zou er anders nog ooit op een oude motor durven stappen.....
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


20 jan 2006 16:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Ja, daar hoopte ik idd ook op.
Bij mijn auto was dit in Augustus voor de achterwiellagers geconstateerd en sindsdien heb ik er nog zo'n 500 km mee gereden. Maar ik rij nog af en toe met mijn auto.....wie weet of onze Tjakka!-Goeroe dat met z'n EB110 ook heeft gedaan?
_________________________________________
Just don't lift mid-turn.


20 jan 2006 17:25
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Ratelband ook WA trouwens.


20 jan 2006 17:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Marcel schreef:
Wiellagers lopen niet zomaar vast, je hoort het vaak al lang van te voren aankomen (zingen).


tokkie.....tokkie.....tokkie..... ? :wink: :twisted:
_________________________________________
Just don't lift mid-turn.


20 jan 2006 17:35
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
MS964, die in het begin van dit topic schreef:
Auto moest even naar de garage, Ratelband had nog gezegd: doe 'm anders ff op een opleggertje ofzo, maar nee hoor....


Erick schreef:
Ongeluk is waarschijnlijk te wijten aan vastgelopen wiellager of remklauw,wat eerder al bij het rdw was geconstateerd.(lange stilstand van auto)


Vreemd verhaal. Als de RDW VOORAF al heeft geconstateerd dat er een wiellager of remklauw is vastgelopen, ga je hem als garagehouder toch op een ambulance halen?

Leuke email, heb meer het gevoel dat iemand de publiciteit niet wil (zou ik net zo over denken) en daarom zijn straatje schoon probeert te vegen.

My 2 pennies.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 jan 2006 21:08
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Gladheid ER ? Terugschakelen en dan controle verliezen ?
Ben bang dat dit toch verwijtbaar gedrag van de garagehouder is.....
Laat onverlet dat je m.i. volledig gelijk hebt inzake de 'reactie' van één van Neerlands beste toneelspelers; Emile R.
_________________________________________
Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)


20 jan 2006 21:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Hij heeft een beste klapper gemaakt! De deuren zijn helemaal naar boven gebogen. :lol:

tsjakaaaaa
_________________________________________
TURBO EARGASM !


20 jan 2006 21:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Shit happens. Er zijn vele mogelijke oorzaken aan te wijzen. Is er nu al duidelijk over wat er nu precies is fout gegaan :roll: ?
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


20 jan 2006 22:28
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Epicurus schreef:
Laat onverlet dat je m.i. volledig gelijk hebt inzake de 'reactie' van één van Neerlands beste toneelspelers; Emile R.


Ach, als je je zoons Rolls en Royce noemt, staat toch al vast dat je een stekie los hebt ergens... :wink:

Hoewel ik wel bewondering heb voor wat hij bereikt heeft. Op zijn manier.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


20 jan 2006 23:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Erick schreef:
Ongeluk is waarschijnlijk te wijten aan vastgelopen wiellager of remklauw,wat eerder al bij het rdw was geconstateerd.(lange stilstand van auto)


Bijna onmogelijk hypothese daar wiellagers APK keuringspunt zijn en als ze er echt zo slecht aan toe waren geweest dan was ie zo nooit door de keuring gekomen.....

Blijf erbij, niet (uhh weinig) geloven van wat er je allemaal verteld (op de mouw gespeld) wordt. De belangen zijn te groot en zo was ook de verleiding, niks zo menselijk als een mens...
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


21 jan 2006 0:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
red devil schreef:
Hij heeft een beste klapper gemaakt! De deuren zijn helemaal naar boven gebogen. :lol:

tsjakaaaaa


:lol: :lol: :lol: :lol:


21 jan 2006 1:22
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht 
Een auto die met hoge snelheid stuitert ziet er echt heel anders uit hoor; en die blijft ook zeker niet op de eerste lantaarnpaal hangen zoals in dit geval.


Ik heb zelf lang geleden ooit 2x schade gereden, 1x met 35 km/h ergens achterop en een keer met ijzel met ca. 40 km/h op een lantaarnpaal; erg veel sneller zal het hier niet zijn gegaan als ik de fotootjes zo inschat.

Zie hier het risico van iemands anders' auto rijden; garagist kan wel degelijk aansprakelijk gesteld worden.

Of er een verzekering is die dit dekt of niet, doet niets af aan wie aansprakelijk is. Verschil is alleen of de garagist het uit eigen zak mag dokken of dat hij de mazzel heeft dat een polis dat voor 'm afdekt.
_________________________________________
Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig


28 jan 2006 3:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Zie net de foto van Ratelbands Bugatti in de Story, hoe deze wordt opgetalkeld.

Zo te zien heeft ie waarsschijnlijk meer geleden van de "reddingswerkzaamheden" dan van het gehele ongeluk. Wat een knoeiers dat atkelbedrijf als je ziet hoe ie in de "touwen hangt, alsof het een 2e hands Lada betreft die naar de sloop moet......weet wel die bleven van mijn auto af...

Afbeelding
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


01 feb 2006 9:30
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.