Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 0:37



Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
hebben jullie dit gezien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Auteur Bericht
Bericht hebben jullie dit gezien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vrijdagavond sbs 6 komt wegmisbruikers lijkt niets bijzonder
Maar..... komt er in het progamma een audi met een aanhangwagen met een gemidde snelheid van 148 km.pu.
dat is toch niet normaal !!!
de bestuurde was ze rijbewijs kwijt
ja had hij het maar niet moeten doen


22 jan 2006 10:38
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
beroepschauffeur... :shock:

met een lege dubbelassige auto ambulance - moet kunnen, ligt als een blok op de weg... :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


22 jan 2006 10:42
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Nee....niet gezien en wil ik niet zien.
Wel eens zo'n snelheid met een aanhanger gereden? Kan gewoon heel verantwoord zijn hoor. Alleen brengen ze het zó dat je erger bent dan de ergste crimineel.

Een beetje Porsche rijder kijkt niet meer naar zo'n programma, wordt je alleen maar chagareinig van.


22 jan 2006 10:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Als de banden het juiste draagvermogen hebben en geschikt zijn voor deze snelheid hoeft er niets aan de hand te zijn. 8)


22 jan 2006 10:52
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Moeflon schreef:
Nee....niet gezien en wil ik niet zien.
Wel eens zo'n snelheid met een aanhanger gereden? Kan gewoon heel verantwoord zijn hoor. Alleen brengen ze het zó dat je erger bent dan de ergste crimineel.

Een beetje Porsche rijder kijkt niet meer naar zo'n programma, wordt je alleen maar chagareinig van.


Ik weet niet of je ooit ongelukken hebt gezien met geschaarde aanhangewagens, maar daar word je echt niet vrolijk van. En met deze snelheid (ondanks banden met N-codering en veel downforce :shock: :lol: ) zal de ravage enorm zijn. Ik zal het niet proberen met deze snelheid te rijden :!: Snel rijden met een Porsche (die ervoor gebouwd is) is echt iets heel anders dan zo snel rijden met een anhanger.
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


22 jan 2006 11:11
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Ik bedoel dat mensen altijd zo wijzen naar anderen en dat het helemaal niet zo erg hoeft te zijn.

Ik WEET hoe het is om hard te rijden met een karretje of auto ambulance en daarom gaf ik ook dat antwoord. Ik heb duizenden kilometers met ambulance's en karretjes gereden.

Oordeel niet over dingen die je zelf niet probeert.

Ik heb het niet over harder rijden als op DAT moment verantwoord. Maar ik zie altijd alles positief en de man op tv zal vast op dat moment verantwoord hebben gehandeld, moet je dáár nu een tv programma van maken.?

Net zoals die automobilisten in dat wazige programma met gevaar voor eigen én andermans leven net voor een onoverzichtelijke bocht inhalen. Belachelijk dat doe je toch niet!! Alleen gaat de camera auto er vrolijk achteraan.....zo close is het dan toch weer niet als de commentator wil doen geloven.


22 jan 2006 11:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Ik erger me ook groen :sick: en geel :puker: aan Koos Spee en kijk het programma dan ook vrijwel nooit (vrijdag dan dat stukje met de aanhanger). Vooral snelheidsovertreders worden op zo'n vreselijke manier aangepakt. Je moet je gewoon aan de snelheid houden etc. Volgens mij heeft Spee nog nooit in iets sneller dan een Citroen 2CV gereden 8) En om nog even terug te komen op 't karretje: 80 is idd langzaam met zo'n ding achter je auto, maar 148 blijf ik zeer risocovol vinden :!:
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


22 jan 2006 12:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
BJ964 schreef:
Volgens mij heeft Spee nog nooit in iets sneller dan een Citroen 2CV gereden 8)


Zou goed kunnen.... ik heb bij hem in de auto gezeten.... zelf rijden doet ie niet, daar heeft ie een chauffeur voor. Toen ik bij hem in de auto zat was het een C-klasse.

Paskal


22 jan 2006 12:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Ik wist niet dat jij ooit chauffeur geweest bent Paskal............. :wink:


22 jan 2006 12:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
BJ964 schreef:
Ik erger me ook groen :sick: en geel :puker: aan Koos Spee en kijk het programma dan ook vrijwel nooit (vrijdag dan dat stukje met de aanhanger). Vooral snelheidsovertreders worden op zo'n vreselijke manier aangepakt. Je moet je gewoon aan de snelheid houden etc. Volgens mij heeft Spee nog nooit in iets sneller dan een Citroen 2CV gereden 8) En om nog even terug te komen op 't karretje: 80 is idd langzaam met zo'n ding achter je auto, maar 148 blijf ik zeer risocovol vinden :!:


Ik kijk wel als ik kan, ik probeer goed te kijken wat de volg auto's zijn. Zodat ik weet wanneer ik gevolgd wordt door iemand van de klpd. Maar ben in middels de tel kwijt, die gasten rijden iedere keer met een andere wagen. :roll:
_________________________________________
TURBO EARGASM !


22 jan 2006 13:12
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Moeflon schreef:
Nee....niet gezien en wil ik niet zien.


Lekkere intro :roll: :arrow: je eerste bericht op dit forum :idea:

En ach, 148 km/uur is maar 18 km sneller dan je bv in Frankrijk met zo'n combinatie mag :twisted: :wink:


22 jan 2006 13:53
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Olaf schreef:
Moeflon schreef:
Nee....niet gezien en wil ik niet zien.


Lekkere intro :roll: :arrow: je eerste bericht op dit forum :idea:

En ach, 148 km/uur is maar 18 km sneller dan je bv in Frankrijk met zo'n combinatie mag :twisted: :wink:


Is dat zo, mag je in Frankrijk 130 met zo'n combinatie?

Och, het was dan wel mijn eerste post maar ik lees al heel lang af en toe op het Forum.
En ik kon het niet laten om nu ook eens te posten.

Dus : Hallo allemaal!


22 jan 2006 14:06
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Moeflon schreef:
En ik kon het niet laten om nu ook eens te posten.

Dus : Hallo allemaal!


Niks mis mee :!:

Welkom dan maar ... eh ... dinges :wink:


22 jan 2006 14:10
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik heb zelf meegemaakt dat een Vrachtwagen met aanhang (Luxemburgse platen) nog sneller deed .
Ik heb hierover met verschillende klanten gepraat die zelf vrachtwagenbestuurder zijn daar dit voor mij totaal ongelooflijk was, maar dit schijnt dus effectief te kunnen en geen uitzondering te zijn :?
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


22 jan 2006 14:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Waar ik moe van wordt, is dat elke vrachtwagenchauffeur als "beroepschauffeur" wordt bestempeld.
Ik rij bijna 100.000 km p/jr. Wat ben ik dan? Hobbyrijder???

Als iemand 148 wil rijden met een aanhanger, neemt ie bewust risico. Dat weet ie. Dan moet je niet gaan zeiken als je gepakt wordt. Gegokt en verloren.

En die Koos Spee mogen ze wat mij betreft echt van de buis halen. Idd. een vent met slap gehannes. Get a life bonehead... :twisted:

Laat er eerst maar eens wat meer alcoholcontroles plaatsvinden, daar vallen mijn inziens meer doden mee!!!! Tuurlijk begrijpen wij dat te hard rijden een risico met zich meebrengt. Tjonge, tjonge meneer u reed wel 130 km p/uur. POEHhhhhh.....

Dat is hetzelfde met die dikke agent uit "wegmisbruikers", wat een L :twisted: L is dat zeg. Iedereen zijn "wijze" les willen leren.
Kruizen met een varken en niet meer vervoeren. Vervolgens ritueel slachten...... (sorry liet me even gaan :wink: )
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


22 jan 2006 14:31
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Bericht 
Gelukkig niet gezien. Helaas zie ik wel eens wat van dat jank programma, met dito presentator. Komt altijd voor Top Gear, vandaar.

Maar 148 met een aanhanger is wel wat hard ja. Lijkt mij niet veilig als je hard moet remmen, of als er een hobbel in de weg zit. Redelijke kans op een schuiverrrrr. Die audi zal het wel redelijk overleven, de auto waar die aanhanger zich inboort wat minder.


22 jan 2006 14:43
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
Olaf schreef:
En ach, 148 km/uur is maar 18 km sneller dan je bv in Frankrijk met zo'n combinatie mag :twisted: :wink:



Yep,

Wel is in Frankrijk geweest, ikke wel, en dus met een aanhanger (sleurhut), altijd tempo 110...........heerlijk cruisen, enfin wat me dan nog voorbij komt met die aftandse Franse sleurhutjes van 30 jaar oud, met twee koelkasten aan boord, want de Fransman wil niet tobben met een koelbox.


Die krengen stuiteren behoorlijk op die ouwe smalle rotbandjes.

Dan is een Audi met een autoambulance met 148 geen gevaar hoor, das redelijk verantwoord.


Heeeeeee wie van hier rijd er ook al weer met een Audi en een autoambulance der achter ????????????,................. juist ja die :lol: :lol: :lol:


Maar die gaat ook altijd scheef door de bocht.



Enne Jacobus Spee..............mag ik ff een teiltje....ik moet ff "nekken".


22 jan 2006 14:47
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Enfin, ik weet niet of de man vrachtwagenchauffeur was. Hij zei 'beroepschauffeur' en dat zei ik dus ook :roll:

Als je 100.000 km per jaar zakelijk rijdt ben je voor mij beroepschauffeur
(en gek. Ik rij 45.000 en ik vind dat ik al veel te veel in de auto zit, maar dat terzijde :wink: )

verder zag het er niet echt gevaarlijk uit, die audi A4 die met een lege dubbelassige aanhanger voorbijkwam. Zoals gezegd, het lag echt als een blok op de weg.

Kleine krullenbol ook, evenals Koos Spee, irritant. Maar soms wel 'sensatie'leuk om te zien wat sommige mensen 'normaal weggedrag' vinden.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


22 jan 2006 15:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
heb het ook gezien, vond in dit geval het werkelijke gevaar oko redelijk beperkt. Desalnietemin vind ik 148 wel hard voor een aanhanger (volgens mij reed ie zelfs nog wat harder). Practisch testvraagje, wie van ons zou er met zijn Porsche met een gerust hard lekker achter zo'n aanhanger blijven zitten met 148 km/hr zonder er iets van te denken....
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


22 jan 2006 16:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Stom propaganda programma. Het ergste is nog wel dat de politie zich voor zulke kolder laat "misbruiken". Koos zal wel een goede sponsor zijn. En dan altijd die moralistische jippie achteraf..... :puker: .
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


22 jan 2006 16:55
Profiel Facebook 
Bericht 
vrienden van het forum, ik ben blij dat jullie allemaal graag naar mijn show kijken, en hoop dat jullie er wat van leren.


Het doet mij goed, om te merken dat jullie mij eigenlijk wel aardig vinden.


22 jan 2006 17:53
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Je hebt wel een gave site :wink: :twisted: :lol:

Erick.


Website "Koos Spee":


Welkom op mijn site

Mijn naam is Koos Spee, en ik ben landelijk Officier van Justitie verkeersveiligheid. Op aanraden van mijn psycholoog heb ik deze site gemaakt zodat al mijn slachtoffers weten waarom ik hun geld afpak als ze enkele kilometers te hard rijden.

Zoals we allemaal weten hebben we in ons land verkeersregels, waar iedereen zich uiteraard aan moet houden. Nou ja, bijna iedereen dan. Voor sommige mensen maak ik met alle plezier een uitzondering. Meer hierover kunt u lezen in deze column van Peter R. de Vries. Voor alle andere weggebruikers is het absoluut noodzakelijk om zich aan de maximumsnelheid te houden. Niet alleen omdat ik anders ruzie krijg met Femke Halsema, maar ook omdat we rekening moeten houden met al die arme oudjes van dagen die eigenlijk niet meer geschikt zijn om te rijden. Verder is het natuurlijk van belang dat we zoveel mogelijk files krijgen door inhalende vrachtwagens zodat onze mensen bij de KLPD ook nog wat te doen hebben.

Gelukkig zijn er mensen die wel verstand in hun hoofd hebben en niet te bang zijn om het gas eens flink in te trappen. Dankzij die mensen heb ik een aardig zakcentje door middel van mijn bermterrorisme in de vorm van de welbekende flitspaal en Multanova. Aardig boos was ik dan ook op de firma's Bell en Quintezz, die daar wat op bedachten. Gelukkig heb ik mijn vriendjes bij de regering kunnen omkopen zodat ze met een AMvB deze wanproducten hebben verboden. Ik ben alleen nog een beetje bang voor de Ankertjes, die op verzoek van de Tuf Tuf Club deze regeling aanvechten.

Ik heb overigens groot respect voor de Tuf Tuf Club. Dankzij deze mensen heb ik nog een baan. Ik ben het dan ook niet eens met het feit dat Frank Jacobs stopt en vind zijn werkgever maar een domme boer.

Verder zou ik iedereen graag willen oproepen om een flitspaal in de fik te steken zodat ik weer snel meer budget krijg voor nieuwe palen.

Dank voor uw aandacht.

Met vriendelijke groet,




Koos Spee.
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


22 jan 2006 18:00
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Tja grappenmakers zijn er overal he....

Maar kwa niveau vergeleken met de echte K Spee is de gelijkenis wel treffend... :roll:


23 jan 2006 3:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Zal wel rond de 160 op de teller hebben gehad dan. Inderdaad gegokt en verloren. Gelukkig kunnen we niet zelf bepalen wat verantwoord is en wat niet.


23 jan 2006 4:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
met lege dubbelasser-boot-trailer loopt het ook gemakkelijk 150,
het ligt als een blok op de weg en je merkt er niks van!
Soms idd verleidelijk,maar toch altijd beetje aan snelheid hopuden,gewoon lekker cruisen met zo'n 110/115 km/h

Gistermogen nog achter een containeroplegger gehangen op de autoweg,
reed op linkerbaan met een gangetje van zo'n 125 km/h
nu jullie weer,we hebben het hier wel over 45 ton en niet over een kleine
4t :!: :!:
_________________________________________
Life is short,ride hard !!!

http://www.degeusmakelaars.com


25 jan 2006 10:23
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.