Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 4:14



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Recht heeft (eindelijk) gezegevierd 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 964 c2
munnekeburen
Bericht 
Hee die Koen,

Van harte kerel :!:

Ik ben zelf een verwend kereltje en heb inmiddels best veel om me heen vergaard,,,,mijn(onze)kinderen zijn voor mij alles :!: :!: :!: :!:

Veel geluk en P ritten toe gewenst,

Willem.
_________________________________________
it is the speed of sound ORE is it the sound of speed


27 jan 2006 1:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Er is vast nog wel hoop voor je om je zoon helemaal te krijgen !
Een kennis van me heeft ook zo'n "aardige" ex, en zij is ook niet zo'n goede moeder, zij is altijd verstrikt in leugens en vind de kinderen ook meer een last dan een zegen. Via heel veel advocaat werk heeft hij het al voor elkaar gekregen dat zij alleen in het weekend de kinderen zou hebben en hij door week. Nu ze een baan heeft (ja eindelijk doet ze ook eens wat voor de kost) zegt ze dat ze zo moe is en in het weekend geen energie heeft voor de kinderen en ze dan ook maar niet wil en elk weekend weer afbelt :roll: Dus hij heeft de kinderen nu volledig en zij gewoon helemaal niet ! Ja de rechter moet dat nog bevestigen maar komt vast wel goed.

Geen idee of dit is wat je precies wilt maar in NL is het dus zeker wel mogelijk :wink:


27 jan 2006 3:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
He Koen, hartelijk gefeliciteerd hiermee! Het moet een heel zware tijd voor je zijn geweest op dit vlak. Ik heb er een aantal jaren geleden ook mee te maken gehad, niet helemaal precies zoals jij, maar ik heb er wel aan moeten denken. Je gaat door een hel heen. Gelukkig zijn er voor oprechte mensen altijd anderen die je tijdens zo'n moeilijke periode hierin tot steun kunnen zijn. Ik begrijp dat samen met het RECHT, nu ook weer je zoon aan je zijde komt, en dat is waar hij hoort.
Veel geluk.


27 jan 2006 9:38
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Gefeliciteerd en succes!
_________________________________________
NPC 0577


27 jan 2006 14:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Beste koen, grappig dat je dit deelt op het forum. Respect dat je zo open bent. Een vervelende kwestie die je jammer genoeg te vaak hoord. Als 2 mensen samen besluiten om kinderen te nemen moeten ze daar ook samen de zorg voor dragen, ongeacht of je bij elkaar blijft. Jammer dat waneer het niet meer goed gaat dat de kinderen daar altijd de dupe van worden. Een kind verdiend gewoon een zorgelose jeugd. Dit kan ook waneer de ouders niet meer bij elkaar zijn. Vaak wordt het kind gebruikt om een ruzie uit te vechten. Ik snap dit niet!!!! Je wil toch allebij het beste voor je kind! En als vader moet je altijd voor je rechten vechten. ( in een badman pak op een gebouw klimmen) Ik wens je sterkte, en veel goede momenten met je zoon. Ik weet zelf als vader wat zo'n kereltje voor je betekend.
Hoop op een goede afloop voor je.
_________________________________________
TURBO EARGASM !


27 jan 2006 14:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Van harte Koen, vanaf nu gaat het alleen maar verder de goede kant op!!

911-lover schreef:
Helaas kan een moeder blijkbaar alles (zelfs met zware aantoonbare bewijzen dewelke ik jullie allemaal wil besparen)

Doch ik heb geleerd dat een vader veel tijd geld en geduld er moet insteken terwijl een moeder (ondanks meerdere veroordelingen) steeds vanaf het eerste woord geloofd wordt. :evil:


En heel soms beslist een rechter heel anders. Mijn zus heeft 7 kinderen, waarvan 4 van haar eerste man. De oudste is al uit huis en daar kijkt papa niet meer naar om, 1 woont in een woning voor gehandicapten, (heeft het syndroom van Down) en de twee andere wonen bij moeders. Vaders heeft ervoor gezorgd dat hij de voogdij heeft gekregen over het gehandicapte kind!
Hij heeft kunnen aantonen :roll: dat moeders niet goed voor hem is. Allemaal b..sh..., is niet aan te tonen, maar rechter heeft niet hoeven nadenken en voogdij bij moeders weggehaald. Als moeders slecht voor hem is waarom haalt hij dan niet zijn andere 2 kinderen daar weg :!: Nee, daar wilde hij geen contact meer mee :roll: nou vraag ik je!

Nu na een jaar geen contact te hebben gehad met moeders heeft de kinderbescherming besloten dat het niet de manier is geweest om hem bij zijn moeder vandaan te houden. Want zo slecht was ze dus helemaal niet. Zij haalde hem veel weekenden naar huis en vaders laat hem maar in die woning zitten... Is toch ook niet goed voor een kind.

Maar hoe dan ook, het is vaak zo onrechtvaardig voor vaders of voor moeders en daar zou iedereen toch eens wat volwassener mee om moeten gaan.


Koen veel plezier met je zoon en ik weet dat je een goede invloed op hem zal hebben!
_________________________________________
Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~


27 jan 2006 14:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
verhaal zegt meer over de kinderbescherming en aanverwante instellingen dan over desbetreffende vader en moeder lijkt me...
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


27 jan 2006 14:18
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht 
al met al leluk voor Koen deze ontwikkeling, maar tis dat het Koen is............want het is behoorlijk off Porsche gerelateerd, en had ik mijn (cyber) stoffer en blik hier kunnen gebruiken.



om discussies niet uit de hand te laten lopen gooi ik hem op slot.


27 jan 2006 16:06
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.