Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 7:51



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
flauw 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht flauw
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
erg flauw dat van die 80 km, en dan weg halen


28 feb 2006 23:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
eens! :(

Vond ook wel dat PaSCal wel heel snel met sluiten van topic was. Vond het draadje namelijk niet echt kwetsend,discriminerend of iets dergelijks! :roll:
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


01 maart 2006 0:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Ben ik helemaal met je eens jeroen,
mag toch gewoon zeggen wat al die andere 5 miljoen (ofzo) auto rijders er van vinden??

Niks mis mee lijkt me, maar ja topic zal wel weer gesloten worden nu,

Mazzel en bedankt voor je reactie,

Bert


01 maart 2006 1:00
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
heeft niet zozeer te maken met dat je hier mag zeggen wat 5 miljoen mensen denken, maar dat er de laatste tijd wel heel veel 'zeikerige-wat-leven-we-toch-in-een-k*t-land-lekker-schelden-op-de-overheid' topics ontstaan.

niet helemaal of helemaal niet porsche gerelateerd.
en soms is genoeg even genoeg.
en wie de bijl heeft, hanteert hem ook soms... :lol:

Afbeelding

oja, het is hier geen democratie :twisted: :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 maart 2006 2:01
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
bert964c4 schreef:
maar ja topic zal wel weer gesloten worden nu


Oja, en niet zo zielig doen. Zo vaak wordt er hier niet ingegrepen. :res:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 maart 2006 2:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Wist niet, dat jij enkele jaren terug een baartje had Harald... :mrgreen:


01 maart 2006 7:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Of een handlangster die haar broek te ver optrekt....... :wink:


01 maart 2006 8:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Had toen al die blik...en je ziet 'm denken... ; "democratie" ...dát zullen we nog wel eens zien... :twisted: :lol: :lol:


01 maart 2006 8:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Laat ik even netjes reageren en uit proberen te leggen wat ik bedoel...

Zoals horn al zegt, de laatste tijd ontstaan er hier op het forum iets teveel "zeur-en-schop-want-wat-leven-we-toch-in-een-k*t-land-topics". Iedereen staat al met zijn mening klaar, voor allerlei feiten boven tafel gekomen zijn, en alles is gelijk verkeerd.

Tuurlijk moeten dingen gezegd kunnen worden, maar ik zou het toch graag zien dat op een PORSCHEforum het grotendeels over PORSCHE zou gaan.

Omdat ik een duidelijk statement wilde maken, heb ik het topic gesloten en niet verwijderd. En nee, in dit topic (het 80km zones topic) stond inderdaad NOG niets kwetsends, maar als je de topics van de afgelopen tijd doorleest, kun je vrij eenvoudig bedenken waar het topic heen zal gaan.


01 maart 2006 9:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Een forum wordt gemaakt door de bezoekers. Als de bezoekers graag af en toe een potje zeuren, waarom dan niet? Op zeker moment houdt zoiets ook weer vanzelf op (of niet, maar dan leeft het wel erg diep).

BTW: het is hier discussie OVERIGE zaken. Dus niet Porsche-gerelateerd.


01 maart 2006 11:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en TVR Griffith 500
Bericht 
Devils son schreef:
Een forum wordt gemaakt door de bezoekers. Als de bezoekers graag af en toe een potje zeuren, waarom dan niet? Op zeker moment houdt zoiets ook weer vanzelf op (of niet, maar dan leeft het wel erg diep).

BTW: het is hier discussie OVERIGE zaken. Dus niet Porsche-gerelateerd.


Hebben we hier ook al geen vrijheid van meningsuiting meer :?:

Ik weet overigens niet wat er geschreven is. :wink:
_________________________________________
991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0


01 maart 2006 11:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en TVR Griffith 500
Bericht 
Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------
Mensen, ik ben de zeur-topics een klein beetje beu... Misschien zelfs wel een groot beetje...

Deze is bij deze dus gesloten, hopelijk kunnen we er eens mee ophouden ???




Inmiddels gelezen. Ik heb misschien als rakker niets te zeggen maar dit vind ik toch wel ver gaan :roll:.

Dus als ik het goed begrijp wordt bij overige zaken "vanaf boven" beslist waarover wordt gediscussieerd. :?
_________________________________________
991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0


01 maart 2006 11:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Teun schreef:
(..)
Inmiddels gelezen. Ik heb misschien als rakker niets te zeggen maar dit vind ik toch wel ver gaan :roll:.

Dus als ik het goed begrijp wordt bij overige zaken "vanaf boven" beslist waarover wordt gediscussieerd. :?


Als je eerst alle topics leest die gaan over te hard rijden en het gezever over hoe oneerlijk al die boetes wel niet zijn (heb ik ook niet gedaan hoor) ... daar heb je een paar dagen voor nodig. Kan me dus wel voorstellen dat er op enig moment paal en perk wordt gesteld als er teveel van hetzelfde wordt geschreven. Of je het ermee eens bent of niet, in ieder geval wordt het op enig moment een beetje afgezaagd. Aan de andere kant hoef je dergelijke topics - als het je niet (meer) interesseert -niet te openen. Wellicht passen dergelijke berichten ook meer op de site van de tuf-tuf club (bestaat dat eigenlijk nog).


Laatst bijgewerkt door adu op 01 maart 2006 11:48, in totaal 1 keer bewerkt.



01 maart 2006 11:44
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Teun schreef:
Dus als ik het goed begrijp wordt bij overige zaken "vanaf boven" beslist waarover wordt gediscussieerd. :?


Als er daadwerkelijk (serieus) gediscuseerd zou worden :idea:

't is mij zelf ookal opgevallen dat er de laatste dagen weinig meer dan klaagzang op het forum zegeviert ...

... ieder zijn meug :res: ....

adu schreef:
Wellicht passen dergelijke berichten ook meer op de site van de tuf-tuf club (bestaat dat eigenlijk nog).


zo ... jij loopt achter :shock: :wink:

www.flitsservice.nl heeft de honeurs een beetje waargenomen 8)


01 maart 2006 11:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Olaf schreef:

www.flitsservice.nl heeft de honeurs een beetje waargenomen 8)


Als Frank dit maar niet leest...

De Tuftufclub als website bestaat niet meer, na inmenging van nota bene de Belgen...

De harde kern ontmoet elkander nog op het web. In een duister hoekje...


01 maart 2006 12:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
adu schreef:
Aan de andere kant hoef je dergelijke topics - als het je niet (meer) interesseert -niet te openen.


Precies.


01 maart 2006 12:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Devils son schreef:
adu schreef:
Aan de andere kant hoef je dergelijke topics - als het je niet (meer) interesseert -niet te openen.


Precies.


En dáár zitten jullie fout... 8) , wij, als "team" zegmaar..."moeten" (moeten is een groot woord hoor... 8) ) bijna alles lezen...zoals jullie weten verspringt een onderwerp nogal eens, of worden mensen (soms) te heftig. en is het wel zo fijn dat er iemand 't zaakje blijft volgen...

Even terug naar het ond. ; het is mss niet echt erg , maar negatieve onderwerpen roepen nu eenmaal negatieve reacties op, wat de sfeer hier niet bevorderd. Deze scheidslijn is nu eenmaal moeilijk te trekken ; een aanverwant topic , over die "meegenomen" 8) flitspaal, roept ook dergelijke reacties op, maar is in mijn ogen anders, enkel omdat het hilarisch is...het uitgangspunt is verschillend, zie je?

Natuurlijk is niet alles hosanna...en hoeft 't ook niet enkel over Porsche te gaan...maar we zijn een Porsche-forum...en geen afspiegeling van de maatschappij...we hebben nl allen een bepaalde "tik"

Goed van Pascal, om dit topic niet zomaar weg te halen, maar juist openlijk ons hiermee tot nadenken aan te zetten!




Reacties als "van boven opleggen" zijn wat flauw...willen we juist niet...d'r wordt juist veel gedaan om dit forum onderhoudend en informatief tegelijk te houden...beetje begrip is op z'n plaats lijkt mij.

Jurgen.


01 maart 2006 13:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en TVR Griffith 500
Bericht 
adu schreef:
Teun schreef:
(..)
Inmiddels gelezen. Ik heb misschien als rakker niets te zeggen maar dit vind ik toch wel ver gaan :roll:.

Dus als ik het goed begrijp wordt bij overige zaken "vanaf boven" beslist waarover wordt gediscussieerd. :?


Als je eerst alle topics leest die gaan over te hard rijden en het gezever over hoe oneerlijk al die boetes wel niet zijn (heb ik ook niet gedaan hoor) ... daar heb je een paar dagen voor nodig. Kan me dus wel voorstellen dat er op enig moment paal en perk wordt gesteld als er teveel van hetzelfde wordt geschreven. Of je het ermee eens bent of niet, in ieder geval wordt het op enig moment een beetje afgezaagd. Aan de andere kant hoef je dergelijke topics - als het je niet (meer) interesseert -niet te openen. Wellicht passen dergelijke berichten ook meer op de site van de tuf-tuf club (bestaat dat eigenlijk nog).



Natuurlijk ben ik het met je eens dat het niet bijster interessant is als een onderwerp eindeloos wordt herhaald of eindeloos wordt uitgekauwd. Maar als er behoefte is om toch over een onderwerp verder te discussieren denk ik dat je dat gewoon moet toestaan. Zeker als er fatsoenlijk wordt geschreven. Blijkbaar zijn er mensen die wel interesse hebben en willen deelnemen. Ik kan me voorstellen dat als je bijvoorbeeld 10.000 berichten heb verzonden, bijna ieder onderwerp als een herhaling wordt gezien. Misschien willen rookies of rakkers ook weleens aktief aan een dergelijke discussie deelnemen, ook al is die eerder gevoerd.

Bovendien is niemand verplicht deel te nemen aan discussies, toch? Bij geen interesse bloedt zo'n draadje toch dood?
_________________________________________
991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0


01 maart 2006 13:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Kan me niet van de indruk ontdoen, dat dit ook weer een zeurtopicje aan het worden is :roll: :scratch: :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


01 maart 2006 13:34
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en TVR Griffith 500
Bericht 
Citaat:
d'r wordt juist veel gedaan om dit forum onderhoudend en informatief tegelijk te houden...beetje begrip is op z'n plaats lijkt mij.


Natuurlijk is er begrip en kan ik me voostellen dat er veel werk wordt verricht maar dat doet nu mi even niet terzake.
Het gaat er mij om dat het mogelijk moet zijn om meerdere keren over hetzelfde onderwerp te discussieren. Zoals gemeld, je hebt immers nieuwe leden die ook eens aktief willen deelnemen aan zo'n discussie.
_________________________________________
991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0


01 maart 2006 13:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
ppp 356 schreef:
Kan me niet van de indruk ontdoen, dat dit ook weer een zeurtopicje aan het worden is :roll: :scratch: :wink:


Ik heb het gevoel dat het al een zeurtopic 'is'.

Wat wil je met zo een weer ? Dat maakt de mensen zeurig en down.
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


01 maart 2006 13:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
rufie schreef:
ppp 356 schreef:
Kan me niet van de indruk ontdoen, dat dit ook weer een zeurtopicje aan het worden is :roll: :scratch: :wink:


Ik heb het gevoel dat het al een zeurtopic 'is'.

Wat wil je met zo een weer ? Dat maakt de mensen zeurig en down.


Als ik nu moest zeggen dat ik een nieuwe P gekocht heb, zou dat helpen :?: :lol:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


01 maart 2006 13:42
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
ppp 356 schreef:
rufie schreef:
ppp 356 schreef:
Kan me niet van de indruk ontdoen, dat dit ook weer een zeurtopicje aan het worden is :roll: :scratch: :wink:


Ik heb het gevoel dat het al een zeurtopic 'is'.

Wat wil je met zo een weer ? Dat maakt de mensen zeurig en down.


Als ik nu moest zeggen dat ik een nieuwe P gekocht heb, zou dat helpen :?: :lol:


Maja, ook al maak je ons blaasjes wijs...het laat ons dromen ! Vertel vertel ... :D
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


01 maart 2006 13:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Voor bijde meningen is wel wat te zeggen. :idea:

Ik zal dan ook niet verder zeuren over het een of ander. :wink:
_________________________________________
TURBO EARGASM !


01 maart 2006 13:43
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Jurgen schreef:
(...)...beetje begrip is op z'n plaats lijkt mij.


Uiteraard heb ik er begrip voor. Lees er mijn reactie maar op na. Een enkele kritische kanttekening van mijn kant is dat het onderwerp niet gelezen hoeft te worden. That's all. Overigens ben ik het eens met het sluiten van het topic. Uiteindelijk zijn jullie (mod's) er om die beslissing te nemen en let wel, wat je ook doet je zult het nooit iedereen naar de zin kunnen maken - dat moet je overigens ook niet willen.

:res:


01 maart 2006 14:17
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.