Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 03 jun 2024 23:58



Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Help Monza redden ! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
914/4 - 911 - 951
Dendermonde - België
Bericht Help Monza redden !
Vandaag ontvangen van Stand21 :

Dear friends,

Please find at the following address a petition to save motorsport activity at the Monza racetrack:
http://www.petitiononline.com/m0nz4/petition.html
We must support Monza. It is an historic racing place in the world and we love racing!

Yves Morizot
Président de Stand 21
Stand 21 chairman


23 maart 2006 21:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Legendarische naam die aan verschillende auto's is gegeven.
nog eentje
en nog eentje
en natuurlijk :wink: :lol:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


23 maart 2006 22:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht 
Monza WEG? :|

Invullen dus!
Wil ik graag doen, wat betekend commenti?
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


23 maart 2006 23:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
914/4 - 911 - 951
Dendermonde - België
Bericht 
commenti = commentaar, opmerkingen


23 maart 2006 23:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht 
Merci :D
Vote is underway ;)

Meer dan 8000 stemmen! Whow!
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


23 maart 2006 23:15
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Goed gedaan patric

bert :thumright:

heb al getekend!! Wat een Waanzin zeg :scratch:


24 maart 2006 0:39
Profiel
PorscheForum Rookie
914/4 - 911 - 951
Dendermonde - België
Bericht 
Dit is zoals Zaventem ... je gaat aan het eind van de startbaan wonen, en daarna maar van je oren maken dat de vliegtuigjes teveel lawaai maken.

Je kan dat natuurlijk niet op voorhand weten dat er een vliegveld of een autocircuit naast je huis ligt.


24 maart 2006 1:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Thor schreef:

Je kan dat natuurlijk niet op voorhand weten dat er een vliegveld of een autocircuit naast je huis ligt.


Nou daar zeg je wat, maar Monza is er al een poosje dacht ik hoor, en wat dacht je van Zandvoort?? Een paar kloothommels protesteren, en het hele gebeuren ligt aan diggelen, laat die mensen dan in Katwijk of zo gaan wonen!!, elke nederlandse autosport gek vindt Zandvoort te gek, behalve dan de uitvalswegen, en er zijn erg veel autosportgekken, maar ja das allemaal politiek he??

En ik ben maar een simpele ziel, en ook die 200.000 andere liefhebbers, dus wat moet je dan??????????

En dan Monza weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zal wel weer over geld en politiek gaan denk ik.
Tsjongejonge zeg, laten we dan maar alle evenementen stoppen, alle circuits sluiten , alle wieler evenementen stoppen, inclusief de tour de france, alle tennis evenementen, schaaatsen, enz enz.

Dan zijn die lui waar ze wezen willen. ER IS DAN NIKS MEER EN DAN KOST HET OOK GEEN GELD!! :evil:

Groeten,
Bert die echt verrek pissed link is op dit soort onzin


24 maart 2006 3:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ook mijn goede daad gedaan 8)
_________________________________________
Got coffee?


24 maart 2006 11:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
914/4 - 911 - 951
Dendermonde - België
Bericht 
@Bert

Dat "niet op voorhand weten" was eigenlijk cynisch bedoelt.

Het is altijd hetzelfde. Ga maar eens kijken op het circuit van Zolder hoe dicht daar ondertussen gebouwd is. Daar staan huizen en appartementen op enkele meters van de piste.
Tijdens de zogenaamde "stille weekends" mag er tijdens de podiumceremonie al niet meer omgeroepen worden, laat staan dat
er wat muziek uit de luidsprekers zou komen.


24 maart 2006 20:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Goed wetende dat er aan het begin van het circuit helemaal geen huizen stonden en deze grondstukken 1/4 of nog meer goedkoper waren dan de normale grondstukken die niet rond het circuit lagen.
Ook mijn ouders wilden destijds daar een grondstuk kopen doch hebben afgehaakt vanwege mijn vaders werk.
En nu allemaal klagen dat het te luid is :cry:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


24 maart 2006 21:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Thor schreef:
@Bert

Dat "niet op voorhand weten" was eigenlijk cynisch bedoelt.

Het is altijd hetzelfde. Ga maar eens kijken op het circuit van Zolder hoe dicht daar ondertussen gebouwd is. Daar staan huizen en appartementen op enkele meters van de piste.
Tijdens de zogenaamde "stille weekends" mag er tijdens de podiumceremonie al niet meer omgeroepen worden, laat staan dat
er wat muziek uit de luidsprekers zou komen.


Dat cynische snap ik wel hoor, maar wat ik dus niet snap dat als je een huis koopt je je eerst even moet vergewissen van de plek/buurt waar je dat doet, en koop je dan een huis aan een vliegveld/of circuit dan moet je dus achteraf niet gaan lopen klepzeiken over lawaai of zo, je was er zelf bij toen je die handtekening zette toch!! :bang:


25 maart 2006 0:43
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
bert964c4 schreef:
Dat cynische snap ik wel hoor, maar wat ik dus niet snap dat als je een huis koopt je je eerst even moet vergewissen van de plek/buurt waar je dat doet, en koop je dan een huis aan een vliegveld/of circuit dan moet je dus achteraf niet gaan lopen klepzeiken over lawaai of zo, je was er zelf bij toen je die handtekening zette toch!! :bang:


:thumleft:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


25 maart 2006 7:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
De vader van mijn beste vriendin heeft een boerderij naast het vliegvelt de kooy...nonstop prive jets en heli's. Volgens hen ga je er op een gegeven moment aan wennen..En ik hoor ook niemand klagen over de trein als je bij Schagen woont of Alkmaar, en al helemaal te zwijgen van Schiphol en al die autosnelwegen..

Dit is ronduit belachelijk, waar een mens zich druk om kan maken. Een racecircuit moet verboden worden, maar ZELF gaan ze naar voetbal kijken of net wat er al gezegt werd, wielrennen! Ja mensen, DAT moet kunnen want DAAR zijn we fan van ... :roll:
_________________________________________
DENK HELDER


28 maart 2006 11:53
Profiel Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 14 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ticcie


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.