Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 8:15



Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
NK Karten zondag a.s. 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht NK Karten zondag a.s.
Voor de liefhebbers: zondag a.s. wordt de 2de wedstrijd voor het NK karten georganiseerd op circuit "Nieuw Zevenbergen" te Berghem (OSS).
Het gaat om de 125cc 2takt karts (met 6 versnellingen). Dit zijn de snelste wedstijdkarts (in 5 kategorieen). Spektakel is verzekerd.
De trainingen starten om 10u, het tijdrijden om 12u en de wedstrijden (elke kategorie rijdt 2 races die allebei meetellen voor het kampioenschap) om 13u45.
Meer info over het circuit: HIER
Meer info over de NAB (de organisator): HIER

Wij zullen zeker van de partij zijn, vooral omdat het heel spectaculaire motorsport is, maar ook omdat bekenden tot de top behoren van de INTER Super Nationaal 125 reeks.


14 apr 2006 20:12
Profiel WWW
Bericht 
lijk me leuk


15 apr 2006 18:36
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
IS leuk. Er zijn altijd sportieve gevechten te zien en inhaalmanoeuvers zijn er constant tot in de laatste ronde. Het is de kweekschool van de grote namen van later in de autosportwereld.
Zelf zijn we vandaag weer voor het eerst dit jaar gaan karten. Omdat iedereen nu in Berghem aan het trainen is was het lekker rustig in Ijsselsteijn (Kartbaan De Peel).
Als je zelf na 6 rondjes doodmoe uit zo'n kart stapt leer je wel respect te hebben voor de jongens (en enkele meiden) die daar in 15 minuten een topprestatie neerzetten.
Let wel: de acceleratie van zo'n kart en de G-krachten zijn te vergelijken met een snelle Porsche. Alleen zal ik nooit met mijn Porsche kunnen en durven hetgeen ik met de kart doe. En dan ben ik nog veel langzamer dan de echte karters.


15 apr 2006 18:50
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/Belgiƫ
Bericht 
Maak er een leuke dag van (al ben ik zeker dat dat er zeker niet aan zal mankeren) :wink:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


15 apr 2006 19:45
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
911-lover schreef:
Maak er een leuke dag van (al ben ik zeker dat dat er zeker niet aan zal mankeren) :wink:


Dankjewel Koen.
Ik ben wel benieuwd hoe de karts het probleem van al dan niet regen zullen oplossen. Slicks of regenbanden. Moet af en toe een vreselijke beslissing zijn voor de rijders/mecanics. Tijdens de race, zelfs tijdens het tijdrijden is het verboden om de wielen/banden te verwisselen. Als je het circuit verlaat is het afgelopen met jou.


15 apr 2006 23:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
goede nieuws voor je, Sjonnie!

eindelijk een fatsoenlijke motor (en geen HD) :

Afbeelding

en klinkt echt goed ook!!

(heb ik je kotsmisselijk gemaakt?)
_________________________________________
crazy italian........


16 apr 2006 19:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Ziet uit als nepHD. Ik hou meer van the real thing.
Ooit ga je me nog eens gelijk geven, als je wat ouder bent :mrgreen:


16 apr 2006 23:55
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.