Pagina 1 van 1

Nu op Veronica ... WK

Geplaatst: 14 jun 2006 21:52
door Olaf

Geplaatst: 14 jun 2006 21:55
door horn
platter wordt het niet... :evil: dat mens dat destijds Van Persie aanklaagde voor verkrachting :roll: doet ook mee.

Geplaatst: 14 jun 2006 21:56
door 911-lover
Eentje valt mee , maar de rest :shock: Neen dank je :?
En zeker niet die met haar mannengezicht :cry:

Geplaatst: 14 jun 2006 21:57
door Vinny
Ohwwww Olaf jee dat had ik nou net ff niet van jou verwacht.
Super iritant zeg.
Zit je film te kijken komt dat gezeik er tussen door.
Ja lekkere wijven maar dan graag op een ander tijdstip en het liefts live!.
Niet tussen films door. :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 14 jun 2006 21:59
door Vinny
over lekker wijf gesproken

Afbeelding

OOk leuk

Geplaatst: 14 jun 2006 22:01
door horn
film komt binnenkort uit - is al een topic over geweest. Eric? :cheesy:

Geplaatst: 14 jun 2006 22:04
door Vinny
horn schreef:film komt binnenkort uit - is al een topic over geweest. Eric? :cheesy:


Ik heb hem gezien en hij is erg leuk.
Beetje downen en je hebt hem zo binnen.
Er is een DVD screener van in omloop.

Geplaatst: 14 jun 2006 22:05
door Olaf
horn schreef:film komt binnenkort uit ...


Denk dat onze Tempo Doeloe 'm al op DVD heeft :wink:

:@: Horn en Koentje :arrow: mss naar een ander dan het nederlandse team kijken :idea: :wink:

Geplaatst: 14 jun 2006 22:22
door Vinny
Olaf schreef:
horn schreef:film komt binnenkort uit ...
Denk dat onze Tempo Doeloe 'm al op DVD heeft :wink:

Dat bedoel ik :lol:

Geplaatst: 14 jun 2006 22:43
door Jan A. (997 4S)
Nou erger kan het toch niet worden hé?? :cry: :roll:

Geplaatst: 14 jun 2006 23:05
door MS964
Inderdaad vrij plat (nou ja, plat) vermaak, zelfs voor Veronica... :?

Geplaatst: 14 jun 2006 23:11
door bert964c4
horn schreef:platter wordt het niet... :evil: dat mens dat destijds Van Persie aanklaagde voor verkrachting :roll: doet ook mee.


Is gewoon een goekope sto*p ho*r, en nog geen lekker wijf ook!!

Geplaatst: 14 jun 2006 23:37
door 911-lover
Olaf schreef::@: Horn en Koentje :arrow: mss naar een ander dan het nederlandse team kijken :idea: :wink:


Dat had ik idd niet gezien , doch blijkbaar ook niet echt veel gemist.
Het beste team (naar mijn smaak) is Italië die scoren met 3 op 5 het meeste