Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Voorstellen

05 aug 2017 17:06

Leuk om je verhaal te lezen. Ik heb ooit het genoegen gehad een ronde op Weissach mee te rijden in een Pan Turbo, fenomenaal geluid en wat een trekkracht. Absurd. En daar mag jij dus dagelijks van genieten :drive:

Oh en wat betreft dat inruilen van de Benz op een 911 of Cayman....Ik denk niet dat er iemand hier is die je dat gaat afraden :wink:

Re: Voorstellen

06 aug 2017 9:58

Mooi Nard dat je Panamera goed bevalt en je gevoel voor Porsche aangewakkerd heeft. :thumleft:

Je hebt nu een echte vierzits sportwagen en als ik me er (net als de op de eerste pagina, samen met Mbembe) tegen aan mag bemoeien, zou ik zeggen: 'ga dan ook voor een echte tweezits; de heerlijk rij- en sturende Cayman!'. :mrgreen:

Re: Voorstellen

06 aug 2017 14:51

Amen brother!

Re: Voorstellen

06 aug 2017 20:18

Porcay schreef:Mooi Nard dat je Panamera goed bevalt en je gevoel voor Porsche aangewakkerd heeft. :thumleft:

Je hebt nu een echte vierzits sportwagen en als ik me er (net als de op de eerste pagina, samen met Mbembe) tegen aan mag bemoeien, zou ik zeggen: 'ga dan ook voor een echte tweezits; de heerlijk rij- en sturende Cayman!'. :mrgreen:


Mooi advies. Laatst bij de Porsche dealer een Cayman s Black Edition gezien. Die was echt helemaal stoer. Wat een fantastisch mooi exemplaar. Maar de 911 blijft ook kriebelen. Vind persoonlijk een 997 echt een aantrekkelijk model.

Re: Voorstellen

08 aug 2017 18:43

Even een plaatje van die Cayman S Black Edition die dan in plaats van de CLS zou komen: Afbeelding


Ook maar direct een plaatje van de CLS 500: Afbeelding

Re: Voorstellen

08 aug 2017 18:48

Ik zou het wel weten... :wink:

Re: Voorstellen

08 aug 2017 20:47

Dus toch niet 'te hoog gegrepen'? ;-)

Re: Voorstellen

08 aug 2017 21:25

Targa Floriaan schreef:Dus toch niet 'te hoog gegrepen'? ;-)


Nou, de Panamera Turbo was te mooi en te perfect om te negeren. Die kon ik gewoon niet weigeren. Maar het is absoluut een fantastische auto met zoveel brute kracht. Een "gewone" 4,8 was ook al ruim voldoende geweest.

Re: Voorstellen

08 aug 2017 21:54

Als het kan, waarom niet :-) Veel plezier ermee!

Re: Voorstellen

08 aug 2017 22:05

Hoi Nard,

Check even heel goed wat de uitvoering van de Black Edition is.
In Nederland en volgens mij ook in Duitsland is het een standaard Cayman met 2.7 motor en geen S met 3.4.
De Black Edition is erg mooi......maar wel een van de marketingtrucje van Porsche. Je kunt ook gewoon een zwart-zwarte auto bestellen.......

Ps vergeleken met de Merc zou ik het wel weten.........ook met een 2.7 motor (was mijn tweede Cayman, eerste 981 en een top auto!).

Re: Voorstellen

21 jul 2019 14:29

Even een update. Inmiddels zowel de Panamera Turbo als de CLS 500 verkocht. Ik kreeg op beide auto's een te goed bod om nee tegen te zeggen. Daarnaast haalt mijn zoon van 17,5 binnenkort zijn rijbewijs en waren dat geen "beginnersauto's". Inmiddels voor mijn zoon wel al een leuke beginnersauto gekocht (Nissan). Kan zelf dus iets leuks voor erbij zoeken. 997 heeft voor nu mijn eerste voorkeur. Of een meer dan perfecte 996 kan wellicht ook. Maar geen haast en niets moet/alles mag. Voordeel: ik hoeft niets in te ruilen en er hoeft ook niet eerst iets weg.
Plaats een reactie