Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen, nieuwe 993 eigenaar

30 aug 2006 20:41

Hallo allemaal,

Na enige tijd anoniem meelezen is mijn zoektocht naar een Porsche concreet geworden en heb ik de afgelopen weken al wat gepost en gebruik gemaakt van de kennis van dit forum. Maar de kogel is nu echt door de kerk: vanaf volgende nu mag ik mezelf de eigenaar van een prachtige 993 noemen. Daarom een goed moment om me nu even netjes voor te stellen op dit mooie forum.

Mijn naam is Jos, 35 jaar en samenwonend in de mooie binnenstad van Alkmaar. Ben al van kleins af aan autogek (eerste drie woorden die ik volgens mijn moeder sprak waren Papa, Mama, Auto) :wink: . Na een autohistorie van Lancia Delta, VW Polo, Mazda MX-5 en Audi TT-Roadster en lang sparen kan ik nu eindelijk mijn droom waarmaken en binnenkort instappen in een prachtige 993.

Het is een arenarode 993 uit 1996, Pon auto met volledige historie, 122000 km, sports classic velgen, zwart leder met turbostoelen, klangpakket, motorsound, Becker navigatie, etc (heb alle opties nog niet geheel op een rij). Ik vind het een plaatje (ben natuurlijk niet geheel objectief) :D . Ik heb alvast wat foto's in mijn album gezet.

Auto gekocht bij Wolbert, AKK bij Visser. Mede naar aanleiding hiervan komt er een verse koppeling in. Ik heb hem inmiddels opgehaald.

Ik verheug me in ieder geval op de kilometers die komen gaan. Ik blijf in ieder geval trouw forumbezoeker, aangezien die verslaving al is begonnen.

Groeten,
Jos
Laatst bijgewerkt door dokkers9 op 10 sep 2006 23:18, in totaal 1 keer bewerkt.

30 aug 2006 20:46

nu is er geen weg terug meer, welkom.....

30 aug 2006 20:47

Welkom Jos,

Arenarood: de 993TT kleur. Mooie wagen, de velgen zijn niet zo mijn ding, maar dat zullen er wel meer zijn ;)

Groet,

Sander -die in maart een 993 kocht-

30 aug 2006 20:52

En weer een Arenarode :wink:

Van harte welkom hier op dit Forum

30 aug 2006 21:09

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :thumleft:

Ik heb er afgelopen zaterdag nog ingereden. Hij had mijn interrese gewekt doordat er geen schuifdak in zat (ivm lengte). Mijn ritje was na jouw AKK, nieuw AKKtje :?: :roll: :cheesy:

Inmiddels kan ik hem dus van mijn lijstje afstrepen :twisted: :wink:

De auto ziet er super netjes uit en zit vol opties. De velgen vond ik niet het sterkste van de auto, maar zou hem daarom niet laten staan.

30 aug 2006 21:12

Hallo Jos, welkom op het forum en gefeliciteerd met je 993. Mooie kleur dat arenarood.

CU

30 aug 2006 21:14

Gefeliciteerd met je wagen, heb er een paar weken geleden ook eens om heen gelopen bij Eric. Ziet er idd perfect uit. Turbo stoelen zitten er in als ik mij niet vergis :?:

30 aug 2006 21:22

Jos,

Welkom, en geloof me de 993 is een fantastiche wagen

30 aug 2006 21:23

Gefeliciteerd ; schitterende auto.
Gelijk mee naar de eerstvolgende tour-meeting :wink:

30 aug 2006 21:34

Sanhi schreef:Welkom Jos,

Arenarood: de 993TT kleur. Mooie wagen, de velgen zijn niet zo mijn ding,


dito, dito, dito!

Welkom. :wink:

30 aug 2006 21:39

welcome on board :D

30 aug 2006 22:09

Gerhard schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :thumleft:

Ik heb er afgelopen zaterdag nog ingereden. Hij had mijn interrese gewekt doordat er geen schuifdak in zat (ivm lengte). Mijn ritje was na jouw AKK, nieuw AKKtje :?: :roll: :cheesy:

Inmiddels kan ik hem dus van mijn lijstje afstrepen :twisted: :wink:

De auto ziet er super netjes uit en zit vol opties. De velgen vond ik niet het sterkste van de auto, maar zou hem daarom niet laten staan.


Hopelijk heb je netjes gereden tijdens de proefrit :wink: Velgen zijn natuurlijk smaakgebonden, maar ik vind het in combinatie met de kleur een mooie combi.

30 aug 2006 22:15

Prachtige 993 hoor !!

Velgen zijn inderdaad heel bijzonder, en niet zo standaard tenminste.

Arenarood, is een mooie kleur voor een 993 hoor :wink:

31 aug 2006 11:57

Gerco je hebt helemaal gelijk, tis een prachtige wagen en ik vind die velgen ook Heeeeel apart!!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwist Dokkers9!! :wink: en welkom op dit super coole forum..

31 aug 2006 12:27

:cheers: Gefeliciteerd met je geweldige aankoop :cheers:

Heel veel plezier gewenst met deze geweldig mooie 993. Ik kwam hem laatst tegen op z'n site en hij is zo te zien schitterend. Zal straks de foto's nog even bewonderen in je album. Uit ervaring kan ik je zeggen: super auto :!: De velgen zijn apart en zeker niet lelijk.

Greetings en tot ziens op een meeting. ( Moet ik wel eerst een 996 gekocht hebben, ben druk zoekende :wink: )
Laatst bijgewerkt door 911/964/993 op 31 aug 2006 12:31, in totaal 1 keer bewerkt.

31 aug 2006 12:29

FROST schreef:en welkom op dit super coole forum..

Hoezo fijn ? :mrgreen:


Welkom Dokkers9, je hebt weer een nieuwe verslaving erbij ...

01 sep 2006 15:20

Welkom, Jos en gefeliciteerd met de aankoop.

02 sep 2006 9:52

Hallo Jos, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst :D
Welkom op het PF en heel veel plezier toegewenst :!:

02 sep 2006 13:47

Mooie auto! Heb hem laatst zien staan bij Wolbert. Arenarood zeer mooi op een 993. 8) Velgen zul je wel mooi vinden, daar op de site van Wolbert staat dat Cup ook mogelijk is.

Heel veel plezier met je nieuwe verslaving, ga zo ook eens de Boxer aanzwengelen voor een wasbeurtje! :wink:

02 sep 2006 16:04

horn schreef:
Sanhi schreef:Welkom Jos,

Arenarood: de 993TT kleur. Mooie wagen, de velgen zijn niet zo mijn ding,


dito, dito, dito!

Welkom. :wink:



dito-dito-dito-dito ;-)

GFLCTRD! Have fun!

02 sep 2006 23:14

Jos,

Wat een wagen! Prachtige kleur en super mooie velgen.
Veel plezierige kilometers!

05 sep 2006 15:33

Gefeliciteerd met je aanwinst. Wel een heel er mooie kleur zo voor een 993. Alvast heel veel prettige kilometers toegewenst.

05 sep 2006 21:19

Wie wil er nu een arenarode 993??? (geintje) :lol:
Mooie auto met prima kleur.
Proficiat en vele veilige km's

06 sep 2006 22:59

deze stond vlgns mij eerst op marktplaats ofzo. Van een clublid geweest?? of een pf-er?? Was toen al een mooie, vlgns mij gewoon door W. ingekocht. Of ben ik abuis???

07 sep 2006 8:37

Steef,

deze stond vlgns mij eerst op marktplaats ofzo


Klopt! (maar doet nix af aan de schoonheid van deze 993)
Plaats een reactie