even voorstellen, Woon in voorschoten, en loop qua leeftijd precies gelijk op met de 911.
Ik heb al bijna 25 jaar een 2.4 T Ölklappe. Maar helaas.., staat al jaren stil, was echt toe aan restauratie. alleen even de tijd zoeken.

Ook is die niet echt geschikt als daily driver, vroeger wel gedaan en ontzettend plezier in gehad, maar achteraf gezien was dat eigenlijk zonde.
Anyway wilde die jaren geleden al aan de kant zetten voor mijn droomauto: een 964, (ook weer achteraf gezien: al veel eerder moeten kopen,pffff $$$)
Iemand ervaring om een C2 tiptronic dagelijks te gebruiken? (met regelmatig onderhoud natuurlijk)
Ik denk dat ik beter eentje met hoge km's moet zoeken die dan ergens in de toekomst een revisie mag hebben, dan eentje voor de hoofdprijs en weinig km, waarmee het eigenlijk zonde is om daar in een paar jaar er een ton bovenop te rijden. maar wellicht ziet een van jullie dat anders.
hoop dus hier wat advies te vinden, ieder geval tips waar ik bv tegen die tijd een akk kan laten doen.
alvast bedankt voor hulp bij deze zoektocht.
jouwert.