Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen, al jaren lid…

23 sep 2026 15:35

Ik ben Mark en woon in Noord-Holland. Ik ben al sinds 2018 in het bezit van mijn Porsche 997.1 C2 handbak en sindsdien lid van het forum. Maar niet actief, een lurker dus… Nu zit ik vanwege ziekte al een tijdje thuis en dacht laat ik me eens verdiepen in het forum en vooral hoe je foto’s plaatst want dat heb ik nooit begrepen. Nu snap ik het:85474
Helaas kon ik door m’n ziekte dit jaar niet rijden, ik hoop dat het volgend jaar wel weer kan. Ik mis het geluid van m’n brullende Carnewall :thumleft: Nou ja, nu heb ik in ieder geval meer tijd voor het forum :scratch:

Re: Even voorstellen, al jaren lid…

23 sep 2026 16:12

Alsnog welkom dan maar Mark! Mooie zwarte 997 C2, beterschap en hopelijk kun je snel weer rijden en genieten met de P!

Grtz, Edwin

23 sep 2026 16:13

Na 8 jaar dan: welkom! :) En uiteraard beterschap gewenst! Rijdt de 997 wel of staat die al net zo lang stil? Hopelijk kan je weer snel de weg op!

23 sep 2026 17:00

"Welkom" Mark! je draait dan al langer mee dan ikzelf; in 2018 zat ik nog helemala in de wereld van Z4s, ook qua fora.

Veel sterkte / beterschap, ik hoop dat je snel weer in je 997 kunt stappen!

23 sep 2026 17:40

welkom ! prachtige foto post je! Waarom maar eentje?

En heb je die Lobster velgen laten overspuiten? Normaal zijn ze van een lichtere kleur grijs.

In het kort zijn er 2 manieren foto's te plaatsen:

1. Je plaatst foto's in "Jouw eigen album" hier op het forum (Maximum bestands grootte (bytes):10000000 Maximum image breedte/hoogte (pixel): 4096). Iedere foto krijgt een uniek 5 cijferig nummer (getal achter het hekje #). Dit nummer plaats je tussen album-tags (gebruik daarvoor de album-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[album]12345[/album] [album]78910[/album]

2. Je plaatst foto's op een openbare site zoals imgbb. Iedere foto heeft een unieke url (het adres vanaf https.... t/m ...jpg). Dit adres plaats je per foto tussen IMG-tags (gebruik daarvoor de IMG-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[img]https://www.website.nl/fotos/foto01.jpg[/img] [img]https://www.website.nl/fotos/foto02.jpg[/img]

Let bij het plaatsen van foto's erop dat je achter elkaar zet met hooguit een spatie ertussen en niet iedere foto op een nieuwe regel. We houden hier niet van lange berichten waarbij je veel moet scrollen :wink: Succes!

23 sep 2026 18:00

In de eerste plaats veel beterschap gewenst en in de 2de plaats, wat een fraaie 997 :drive:

23 sep 2026 18:29

Hij rijdt nog hoor, mijn vrouw heeft hem afgelopen zomer een aantal keer uitgelaten. Nu is hij weer in de winterschorsing. Ik hoop er in het voorjaar weer mee te kunnen rijden.

De velgen zijn inderdaad mat basalt grijs gemaakt, volgens mij gepoedercoat. Ik heb hem zo gekocht en viel er op, het is anders dan standaard shiny velgen. Het interieur is ook basalt grijs dus het is een mooie combi. Ik zal binnenkort nog meer foto’s plaatsen van m’n fotoshoot van vorig jaar.

23 sep 2026 18:42

Geinig. Ik had de velgen op de mn 997 ook laten kleuren. Meteoor grijs. Dacht dat ik de enige was :wink:
AfbeeldingAfbeelding
pfff 17 jaar geleden alweer

23 sep 2026 18:58

Welkom en veel beterschap...mooi velgen (althans met mijn smaak)
Plaats een reactie