Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 22:29



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Voorstelrondje 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Subaru Forester SF1 1991
Maastricht
Bericht Voorstelrondje
Goedmiddag iedereen!

Ik ben een nieuw lid hier en ik zal gelijk met slecht nieuws komen: Ik ben geen porscherijder! Althands nog niet...
Ja ik weet het, dat is vloeken in de kerk hier maar ik kan wel al verklappen dat ik wel al een porsche heb gereden. En dan wel een 911 3.5 RS.
Die ervaring zal me wel bijblijven omdat al mijn liefde voor auto's hier wel samen kwam. Mijn eerste auto die ik mocht fotograferen was een Ford Focus RS3. Terwijl dat een pittig beestje is kreeg ik een 3/4 jaar later de kans om een luchtgekoelde 911 RS op de foto te zetten. Uiteraard de vraag of ik ook wat meters mocht maken na de shoot. Ik was de eerste die achter het stuur mocht kruipen. Niemand anders heeft ooit de kans gekregen. Terwijl ik mijn hand op de schakelpook druk en in de 1e versnelling pakte voelde ik al dat dit een auto is waar ik veel plezier mee kon hebben. Het geklik van metaal op metaal terwijl de tandwielen in elkaar vielen. Zachtjes trapte ik het gaspedaal in en voelde al het plaatwerk reageren op de paardenkrachten achter mij. Ik keek de eigenaar aan en vroeg met een grijns of een burnout geoorloofd was. ALs jij dat kan, zei hij, be my guest. Koppeling los en gas pedaal in voelde ik de kont van deze dame heerlijk van links naar rechts gaan terwijl het gebrul van de ruwe krachten de hele auto lieten vibreren. Het porschekenmerkende geluid zorgde voor de rechtopstaande haartjes op mijn arm en voelde de adrenaline tot in de haarpuntjes. terwijl ik driftend een kalme bocht nam zette ik hem in zijn drie. Nog steeds wheelspin maar een oh zo heerlijke controle over deze krachtpatser en keek de eigenaar opnieuw aan. Mijn genot was het zijne, en ik wist dat dit voor de rest van mijn leven zou bijblijven. Wellicht in een veel later stadium zal ik misschien een porsche rijden. De enige overeenkomst die wij met elkaar hebben is wellicht het genot van ruwe krachten, en de boxer motor. Want ik heb wel een boxermotor ;)

Welke auto het was? Hier hebben jullie een voorbeeld.
Ik hoop nog veel moois voorbij te zien komen hier.

Afbeelding

Met sportieve groet,

Maickel Althuizen
_________________________________________
| 38 | Fotograaf | Weerkundige | Stormchaser | Autofiel | Vader van puberzoon |


19 feb 2019 13:46
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
BMWX5 BMWe36M3 986 BoxsterS
Nieuwerkerk ad IJssel
Bericht Re: Voorstelrondje
Welkom en zie ik daar een Subje als daily?
Ook een heerlijke boxermotor natuurlijk :thumleft:

En als (hobby?)fotograaf ; fotografeer je meer auto's toevallig?


22 feb 2019 13:16
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Voorstelrondje
Uit de hand gelopen hobby :popcorn:

Dinomi schreef:
fotografeer je meer auto's toevallig?


Kijk even op de website van PXPRO.NL :wink:


22 feb 2019 15:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic, nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Bericht Re: Voorstelrondje
Welkom Maickel, veel plezier aan en op dit forum voor de echte Porsche liefhebbers :thumleft: :salut:
_________________________________________
Less is more !


22 feb 2019 15:16
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.