Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 13:44



Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Jongensdroom uitgekomen! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Jongensdroom uitgekomen!
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jan-Pieter, 52 jaar oud en woon met mijn gezin in Helmond. Sinds afgelopen week ben ik eigenaar van een 997.2 4S. De jongensdroom is uitgekomen!! :D
We hopen er veel plezier van te gaan hebben.
Nu ben ik nog op zoek naar kinderstoeltjes achterin voor mijn dochtertjes van anderhalf en vier jaar oud. Wellicht heeft iemand tips! :idea:

Ook ben ik benieuwd naar welke telefoonhouder handig is. Ik heb zelf even de houder geprobeerd uit mijn andere auto. Dit is een houder in het ventilatierooster. De telefoon staat dan best schuin naar de vloer gericht.

Groet,
JP


28 sep 2022 15:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: Jongensdroom uitgekomen!
Welkom en alvast veel rijplezier toegewenst :thumleft:

Op de vragen heb ik helaas geen antwoord, vervoer geen kids in de mijne en geen telefoon houder :)


28 sep 2022 16:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Jongensdroom uitgekomen!
Welkom,

Hier viewforum.php?f=12 worden vaker stoeltjes aangeboden.

Mbt je telefoonhouder, wij gebruiken in onze auto's welke we niet draadloos kunnen koppelen aan het scherm deze https://idealofsweden.nl/p/car-vent-mou ... al-black-w
_________________________________________
Mvg,

René


28 sep 2022 16:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 Carrera 2 Coupé Irisblauw
Rotterdam
Bericht Re: Jongensdroom uitgekomen!
Ah mooi hoor een 997.2 4S! En niet dat ik nieuwsgierig ben maar je heb er vast foto’s van..:)

Elders op het forum kun je over de tel. houder en de stoeltjes zeker info en aanbod vinden. De kinderen passen bij mij alleen voorin en de telefoon gaat via de PCCM.


28 sep 2022 19:54
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: Jongensdroom uitgekomen!
Van harte. Zonder foto’s geloven we het hier alleen niet…. :ass:
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


28 sep 2022 20:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.2 GTS (2011) Ex: Porsche 997.2 S (2010), Porsche 996 4 (2003)
Bericht Re: Jongensdroom uitgekomen!
Gefeliciteerd. Als kinderstoeltje gebruiken wij de Maxi-Cosi Nomad (https://www.maxi-cosi.nl/autostoelen/nomad).

Redelijk nieuwe stoel en installeert eenvoudig op de achterbank. Niet de goedkoopste maar dat hoort ook niet in een Porsche ;-)


04 okt 2022 15:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 Carrera S coupe handbak
Bericht Re: Jongensdroom uitgekomen!
Voor die van 4 zou een zitverhoger voldoende moeten zijn. Ik heb die van Sparco en dat past net, maar ik denk dat er zat andere te vinden zijn die even goed of beter passen.

Als je een recente iPhone hebt, dan zou ik voor een telefoonhouder met Magsafe gaan, die houdt de telefoon magnetisch stevig genoeg vast en kan desgewenst ook draadloos opladen. Ik merk daarbij wel dat de 12V power outlet onder de armsteun niet voldoende vermogen levert t.o.v. die in de asbak. Dus waarschijnlijk ga ik nog eens een permanente aansluiting achter het dashboard (laten) maken.
_________________________________________
https://www.instagram.com/997midnightblues/


05 okt 2022 9:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Jongensdroom uitgekomen!
hey JP, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Voor wat betreft stoeltjes is er vanalles te koop, oa deze 2 bekende modellen:
Afbeelding

Als het om een stoelverhoger gaat, dan zul je merken dat de zitjes/kuipjes achterin best smal zijn. Destijds had ik mijn stoelverhoger bij de HEMA gevonden. Deze was qua vorm ideaal. Geen idee of deze nog verkocht worden. Maar ook in Helmond zit een vestiging om even te kijken. :mrgreen:
Groeten uit Gemert!


05 okt 2022 20:20
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Jongensdroom uitgekomen!
Zijn de kuipen achterin een 997 net zo ‘onhandig voor kinderstoeltjes’ als die van bijv een 964? Daar paste ook bijna geen enkele standaard stoel in
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


06 okt 2022 8:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Jongensdroom uitgekomen!
JeePee997.2 schreef:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jan-Pieter, 52 jaar oud en woon met mijn gezin in Helmond. Sinds afgelopen week ben ik eigenaar van een 997.2 4S. De jongensdroom is uitgekomen!! :D
We hopen er veel plezier van te gaan hebben.
Nu ben ik nog op zoek naar kinderstoeltjes achterin voor mijn dochtertjes van anderhalf en vier jaar oud. Wellicht heeft iemand tips! :idea:

Ook ben ik benieuwd naar welke telefoonhouder handig is. Ik heb zelf even de houder geprobeerd uit mijn andere auto. Dit is een houder in het ventilatierooster. De telefoon staat dan best schuin naar de vloer gericht.

Groet,
JP


Welkom en veel plezier op het forum en in je Porsche.


06 okt 2022 15:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Jongensdroom uitgekomen!
Welkom! en veel veilige km gewenst!

Citaat:
Zijn de kuipen achterin een 997 net zo ‘onhandig voor kinderstoeltjes’ als die van bijv een 964?


Ja, naar mijn weten wel. Zullen wellicht iets groter zijn (dan bijv. de 964) maar de pasvorm blijft tobben. Ik heb in zowel de 964, 996 en de 997 de romer prince gebruikt en dat ging altijd prima. :thumleft:
Overigens zullen er inmiddels vast veiligere stoeltjes zijn.
_________________________________________
footers zuigen! :D


07 okt 2022 7:57
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Jongensdroom uitgekomen!
MY00 schreef:
Welkom,

Hier viewforum.php?f=12 worden vaker stoeltjes aangeboden.

Mbt je telefoonhouder, wij gebruiken in onze auto's welke we niet draadloos kunnen koppelen aan het scherm deze https://idealofsweden.nl/p/car-vent-mou ... al-black-w


Bedankt voor de tip. Deze telefoonhouder inmiddels besteld.


07 okt 2022 11:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Jongensdroom uitgekomen!
Gefeliciteerd, 997.2 4S is een hele dikke porsche :cheers: veel plezier ervan :drive: :ba:


08 okt 2022 19:37
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 13 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.