Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

21 jan 2007 12:38

V-8 schreef:Dank jullie voor de aardige woorden. Vandaag was het O-Day (Ophaal dag :)). Na een slechte nacht een prachtige dag gehad die succesvol is afgesloten - hij staat op mijn naam en in mijn garage !

LeOH - stuur maar een PB'tje waar je naar op zoek bent voor je tour - lijkt me wel wat :)

Morgen,
De WATERLAND FORUM TOUR is op 3 Juni. Onder evenementen/meetings zie het topic INSCHRIJVING. ( PB gestuurd )

21 jan 2007 22:16

Idd. een beauty !!, gefeliciteerd ! Een P. naar mijn hart. (Ja, ja ik weet het: Erik heeft er meer . . .)

22 jan 2007 0:46

V-8, check jij nog es of je spacers hebt achteraan (15mm)...'k heb je foto's nog es bekeken en de uwe staat "breder" achter...veel RS eigenaars gaan over tot deze mod heb ik vernomen :wink:

22 jan 2007 15:15

Ik heb hier nog 2 nieuwe sets spacers liggen Mich

24 jan 2007 11:36

leuk verhaal, weer een RS op het forum erbij, jullie kunnen een apart forum beginnen :wink:
veel snelle en veilige km's toegewenst......

24 jan 2007 13:36

@ Craze: hebben we al.... http://hpfr002.free.fr/forum/index.php

@ 911-lover: ik kom daar nog op terug...thanks, goed om weten!

25 jan 2007 15:49

Welkom.

RS is één van de mooiste Porsches....en dan nog in het zwart.

Groen van jaloezi 8) 8)

Welkom

26 jan 2007 8:06

Ha! Gefeliciteerd met de aankoop van je RS, je had me geloof ik al per mail wat info´s gevraagd, mooi dat je geslaagd bent! Heel veel plezier gewenst met de auto!

Heb je nog wat met de auto gereden afgelopen dagen, of enkel snel in de garage gezet. Mijn auto staat lekker binnen, nog wel snel bij PC Gelderland geweest voor een beurt, inbouw van een klasse III (moet van verzekering) en Erick (ex-Carreric) naar de auto laten kijken.

We moeten maar eens afspreken bij een evenement, als RS-rijders!

26 jan 2007 10:51

Hoi - lijkt me een goed idee. Met Mich zijn we met z'n 3en begrijp ik. Wat gereden voor de pekel - nu lekker binnen :) Bezig met de radio ed. Ben aan het kijken naar een Becker Cascade.

Tot snel dan maar !
Plaats een reactie