Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

13 jan 2008 1:51

928GTS schreef:He Tom, weet jij wie de eerste eigenaar van jouw 928 is geweest?

Dhr van Eeuwijk..... staat tenminste in het onderhoudsboekje. :wink: Hoezo?

13 jan 2008 1:54

Sander993 schreef:Zo T O M heerlijk hé zo'n ontmaagding met Porsche :oops: ik heb inmiddels meerdere keer de tank moeten afvullen maar wat wil je met een nieuwjaarsreceptie op zo'n 130 km afstand.

Veel plezier met jouw aanwinst!!

Het is inderdaad geweldig. Nooit geweten dat een porsche rijden zo leuk is! Morgen is het lekker weer en ga ik ook een heerlijk stukje cruisen naar Maastricht, 60jr Ferrari en Porsche.

Welkom

20 jan 2008 21:23

Hallo T O M, welkom hier en veel plezier met je nieuwe P.... :lol:
Ziet er top uit!

Update: heldere knipperlichten en rode achterlichten

02 maart 2008 14:11

In de afgelopen tijd wat kleine aanpassingen aan de 928 gedaan zodat hij net wat moderner smoelt. Heb alle knipperlichten vervangen voor witte en de achterlichten vervangen voor rode. Interieur en audio is zo goed als af. (super spul dat leer matt corrector van swissvax, goede tip van dit forum!:D ) Poetsen ook bijna klaar. Het begint ergens op te lijken, nu alleen nog het mooie weer zodat we kunnen toeren! 8)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

02 maart 2008 17:12

Het begint er inderdaad op te lijken. :mrgreen:

02 maart 2008 17:44

U bedoelt? :?:

02 maart 2008 17:48

Misschien heel flauw van mij, maar een doek over iets heen doet me al snel aan lijken denken.

02 maart 2008 18:54

T o m schreef:
928GTS schreef:He Tom, weet jij wie de eerste eigenaar van jouw 928 is geweest?

Dhr van Eeuwijk..... staat tenminste in het onderhoudsboekje. :wink: Hoezo?

Dacht even dat deze van mr Pon was geweest als eerste, maar dat was een andere. Solly. :wink:

07 maart 2008 16:56

Tom welkom,

Propere 928! Veel succes ermee 8)

07 maart 2008 20:55

WdePundert schreef:Misschien heel flauw van mij, maar een doek over iets heen doet me al snel aan lijken denken.

Tis maar waar je aan denkt... :?

08 maart 2008 12:24

Wie begon er nou over lijken :roll: :?:

08 maart 2008 19:58

Het werkwoord...

09 maart 2008 12:38

Zelfs een koppelwerkwoord. :wink:

09 maart 2008 14:56

PEF schreef:Tom welkom,

Propere 928! Veel succes ermee 8)

Dank je, zit eigenlijk met smart te wachten op het mooie weer (zoals zovelen?) zodat ik kan gaan toeren. Zit ook nog in dubio voor andere velgen maar het valt niet mee om 18 inch te vinden die kloppen bij het model 928..... Maar heb nog de tijd.

@wdepundert: altijd het laatste woord? :wink: Maar ben blij dat je het ergens op vindt lijken. Beter een doek over de P dan dat ie ergens ligt opgebaard zullen we maar zeggen.

09 maart 2008 15:58

En er het eeuwig zwijgen toe doet. :mrgreen:

Re: Update: heldere knipperlichten en rode achterlichten

09 maart 2008 22:36

T o m schreef: Interieur en audio is zo goed als af.

Wat heb je met het audio gedeelte gedaan? :lol:

10 maart 2008 20:25

Eerst alles eens juist aangesloten, degene die de radio had ingebouwd had er en potje van gemaakt. Alle luidsprekers door elkaar. Daarna heb ik een DLS reference set composet ingebouwd en dat is een aanzienlijke verbetering. Goed genoeg nu ondanks dat ik de originele 6-kanaals versterker moet missen. :( Hadden ze eruit gesloopt.

Maar uiteindelijk gaat het om het geluid van de V8 en dat is dik in orde met die by-pass pijp! :D

10 maart 2008 20:38

Afbeelding

Ik vin de huidige velgen anders wel goed staan op de 928! Die bypass wil ik wel eens horen... 8)

10 maart 2008 23:15

T o m schreef:. Goed genoeg nu ondanks dat ik de originele 6-kanaals versterker moet missen. :( Hadden ze eruit gesloopt.

Maar uiteindelijk gaat het om het geluid van de V8 en dat is dik in orde met die by-pass pijp! :D

Misschien dat je deze nog op e-bay kunt vinden. Of kunt opvullen met een andere versterker. :wink:
Plaats een reactie