29 jun 2008 16:47
29 jun 2008 16:59
Bertroex schreef:
Lees maar eens de kopersgidsen erop na voor roestpunten met de impact bumper cars:
Voorvleugels onder de koplampen
het paneel waar de benzinetank op rust en waar links de battery netjes lekt in de voorste chassisrail
A post en join met de voorvleugels
Waar de bumper stootstangen zitten
Front window surround
B posts en kidney bowls
Krik support
deurpost (hier bij een targa
onder de achterlichten enz enz enz
Kost: afhankelijk van de uurprijs die je bodyshop rekent en het plaatwerk dat nieuw gekocht moet worden.
En dan zijn we nog niet begonnen met cylinder head studs, gearbox synchro's, ophanging and and and![]()
29 jun 2008 17:03
29 jun 2008 17:11
29 jun 2008 17:34
29 jun 2008 18:01
en spendeer 3000 euro aan benzine tijdens 2008.
29 jun 2008 20:19
30 jun 2008 21:40
Elferhenkie schreef:Het betreft hier een auto op Nederlands kenteken, gekocht in Zoetermeer met Apk
Op de B stijlen en de zij schermen na een mooie harde auto.
En technisch perfect !
Ik heb de auto verkocht aan een handelaar in Zoetermeer en zijn compagnon uit Belgie.
Rechtervoorscherm heeft ook een klein aandachtspuntje.
Veel plezier met deze auto.
Jammer dat je hem niet rechtstreeks bij mij gekocht hebt, dat had aardig gescheeld in de kosten.
01 jul 2008 15:17
04 jul 2008 0:15
Elferhenkie schreef:
Op de B stijlen en de zij schermen na een mooie harde auto.
En technisch perfect !
06 jul 2008 12:21
06 jul 2008 16:31
Bertroex schreef:Stoekie: hoe staat het ermee? Auto binnengebracht bij een Porsche Sleutelaar?
Verdict?
Wat heb je gedaan betreffende olie enz?
MvG,
Bert
06 jul 2008 17:04
stoekie schreef:VW kever 1300 (boxster motor)
06 jul 2008 17:08
06 jul 2008 18:51
06 jul 2008 19:14
06 jul 2008 20:01
08 aug 2008 18:33
10 aug 2008 16:57
14 aug 2008 18:11