18 feb 2009 14:31
18 feb 2009 14:56
18 feb 2009 15:57
HJP schreef:Het interieur heeft wel wat liefde nodig, maar alles werkt wel
Top hoor, geen scheur in het dashboard?
Van mijn stoel zijn de veren behoorlijk uitgezakt / ingezakt(is dat goed ned?).
Ik heb gekeken of daar zelf wat aan te doen is, maar dat geloof ik niet.
We gaan je vast nog wel eens zien.
Ook al lid van de klassieke 911 club?
GR.
HJP
18 feb 2009 16:01
WM550spyder schreef:Volgens mij zag ik je een half uur geleden voorbijkomen op de N44 bij Wassenaar met de combi Subi met de 911 erachter. Zag er schitterend uit (voor zo ver dat natuurlijk echt goed te zien is wanneer je in tegengestelde richting rijdt).
18 feb 2009 16:04
patrick911 schreef:mooi mooi mooi!
Klinkt ook zo lekker, een 2.4T met carbs.![]()
veel plezier er mee!
Btw: waarom had je het over een T/E in je eerste post? Is het een zogenaamd 1973.5 type met 140pk? (alhoewel: het olieklepje zegt modeljaar 1972, en niet mj 1973 dus).
18 feb 2009 16:10
DeRRis schreef:KloptMeteen gespot! Dan reed jij in die silveren 964 toch?
18 feb 2009 16:16
WM550spyder schreef:DeRRis schreef:KloptMeteen gespot! Dan reed jij in die silveren 964 toch?
Nee dat was ik niet; ik was incognito in mijn Audi.
p.s. ik ken ze niet maar deze kwam in een ander draadje langs http://www.classicporscheparts.nl/
19 feb 2009 22:58
20 feb 2009 10:41
20 feb 2009 19:40
PentAr schreef:Welkom hier! Ik dacht ineens: wat komt je nick me bekend voor. Dat blijkt te zijn van Motor-Forum waar ik ook jaaaren actief was tot mijn crash op het circuit in Pau. Nu overgestapt op 4 wielen
20 feb 2009 20:45
20 feb 2009 20:55
27 feb 2009 23:19
PentAr schreef:Ik was meer van het groen:
Doe Kea de groeten van me
28 feb 2009 10:18
Kea schreef:Tis een schatje hoor
23 mei 2009 18:27
23 mei 2009 18:47
24 mei 2009 9:19
24 mei 2009 9:50
24 mei 2009 10:13
25 mei 2009 19:18
25 mei 2009 19:41
15 feb 2010 16:59