Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Een zoekende met een vat vol dilemma's stelt zich voor.

15 maart 2010 0:02

Bedankt Rob, deze kleur bedoel ik. De auto als in de link is een vies ding maar de kleur is naar mijn mening erg mooi. In het boek 'Het ultieme verhaal van Porsche' staat op blz 76 een grijs exemplaar met rood interieur. Ook in het boek van Morgan staat de 993 afgebeeld in rood leder. Er zijn nu sowieso al 3 mensen die rood wel mooi vinden :) Bouwjaar en vermogen maakt me niet uit. Mijn budget is na verkoop van de Volvo t5r circa 45k. km stand beneden de 150.000 en geen schade of verleden. Als we stoppen met werken willen we meedoen aan diverse Europese ritten. Ik heb me laten vertellen dat matching numbers dan een must is om deel te mogen nemen aan een aantal evenementen.

15 maart 2010 0:58

Er staat nog veel meer moois....klik...... 8)

15 maart 2010 0:59

Rob Herfst schreef:Tip: :wink: Porsche 993 Cabrio (Schieffer Grau) € 26.990,-

:shock: :? J*zus wat staat dat ding erbij.

15 maart 2010 7:08

Robert9111 schreef:Als we stoppen met werken willen we meedoen aan diverse Europese ritten. Ik heb me laten vertellen dat matching numbers dan een must is om deel te mogen nemen aan een aantal evenementen.

Dat geldt voor klassieker ritten. Daar mag je waarschijnlijk met een 993 nog niet aan meedoen. Gewone toerritten wordt volgens mij niet gekeken naar matching numbers.

Enfin, ik vind het een berekleur! Die van Rob uit Italie (hé, 120.000 km - ook toevallig :cheesy: ) is de eerste 993 cabrio die ik zie in die kleur. Maar een goede keuze die combi hoor.

Succes met je zoektocht!

15 maart 2010 9:32

Inderdaad een mooie combinatie :!:

15 maart 2010 18:16

MS964 schreef: :shock: :? J*zus wat staat dat ding erbij.

Tsja, ach....... de boekjes zitten er toch bij! :idea:

AKK overbodig lijkt mij! :mrgreen:
Plaats een reactie