| Auteur | Bericht | 

| porsche964 
					964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe   |   Re: Frank_D GT3gefeliciteerd, net terug uit italie met de Targa, ben niet ingehaald door deze GT3, wel door andere  

| 

| 24 mei 2012 23:39 | 

| 

|  | 

| funny 

|   Re: Frank_D GT3Proficiat met je aanwinst .Zal zeker en vast genieten zijn de terugreis in de Gt3  

| 

| 25 mei 2012 21:43 | 

| 

|  | 

| Delnoy 
					LadaHelemaal in het zuiden.   |   Re: Frank_D GT3_________________________________________Geweldige wagen. Veel plezier ermee (en schiet nou eens op met die foto's     ) Mooie kleur ook    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

| 

| 25 mei 2012 21:48 | 

| 

|  | 

| 993-2S 

|   Re: Frank_D GT3Beste Frank,mooie story. Zelf ben ik ook voorzichtig op zoek naar een GT3. Ook ik ben al enige maanden zo het web aan het afsurfen. Wat mij opvalt is dat er onvoorstelbaar veel Posches in Italie worden aangeboden. Zal mogelijk te maken hebben met het aanstaande belasting klimaat aldaar.
 Ik hoorde dat over het eerste kwartaal 75% minder Ferraries in Italie verkocht zijn. Teken aan de wand dus en  misschien moet ik dus nog even wachten om iets te kopen?
 Heb je nog suggesties? Ik begrijp dat je de auto via een officiele dealer gekocht hebt.

Groet

Frank  993-2S

| 

| 26 mei 2012 12:03 | 

| 

|  | 

| Edd997 
					911 997 Speedster Look   |   Re: Frank_D GT3Het is akelig stil, ben nieuwsgierig hoe het is verlopen.......  

| 

| 01 jul 2012 22:29 | 

| 

|  | 

| Appie64 
					Ex 968, nu BMW, toekomst..9??   |   Re: Frank_D GT3_________________________________________En, is ie al thuis.....   Banden -  Velgen - Onderhoud, tegen een zeer goede prijs kwaliteit.
 http://www.bandenenautoserviceassen.nl

| 

| 30 jul 2012 20:37 | 

| 

|  | 

| André 
					KozijnenboerBerkelland  (Achterhoek)                           PF #345   |   Re: Frank_D GT3Of hij alweer thuis is kan ik niet zien maar dat hij is ingelogd wel ....... _________________________________________
 Laatst bezocht: 	zo jul 22, 2012 11:45

Ben ook zeer benieuwd naar alle ervaringen.
 De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
 Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
 Si vis pacem, para bellum

| 

| 30 jul 2012 20:49 | 

| 

|  | 

| Erik997S 

|   Re: Frank_D GT3_________________________________________Dus hij leeft nog na dit Italiaans avontuur.   997S

| 

| 30 jul 2012 22:20 | 

| 

|  | 

| markk 
					MY01 BoxsterS   |   Re: Frank_D GT3Auto is allang thuis. Tijdje geleden heerlijk samen gegeten, bijgepraat en auto / foto avondje gehad samen met Frank.  Zie voor de rest https://picasaweb.google.com/mrkinterne ... 3_12012012 Mark.

| 

| 31 jul 2012 19:47 | 

| 

|  | 

| sarsrich 
					997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze   |   Re: Frank_D GT3_________________________________________Kweilen van beide De auto En De foto's  BETER LAAT DAN NOOIT

| 

| 31 jul 2012 19:58 | 

| 

|  | 

| Appie64 
					Ex 968, nu BMW, toekomst..9??   |   Re: Frank_D GT3_________________________________________WOW Very NICE.... wat een SUPER kar  Banden -  Velgen - Onderhoud, tegen een zeer goede prijs kwaliteit.
 http://www.bandenenautoserviceassen.nl

| 

| 31 jul 2012 20:05 | 

| 

|  | 

| Erik997S 

|   Re: Frank_D GT3fantatsische foto's en auto_________________________________________ 997S

| 

| 31 jul 2012 20:25 | 

| 

|  | 

| mbembe 
					Cayman S 2009,
924 1977   |   Re: Frank_D GT3_________________________________________wow zeg, gave kar en gave pics!!   Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!

| 

| 01 aug 2012 10:06 | 

| 

|  | 

| Fer DC 
					Exclusive Car DetailerZaanstreek   |   Re: Frank_D GT3_________________________________________Wat een schitterend verhaal! Geniet van dit prachtige exemplaar     Zwart blijft toch de mooiste kleur, zwart onderhouden mbt poetsen is vaak weer een ander verhaal, ik erger me vaak tijdens zo'n proces, maar als het dan af is...     http://www.dccardetailing.nl Gaat verder dan Showroomstaat...

| 

| 01 aug 2012 17:40 | 

| 

|  | 

| Remmel 
					ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus   |   Re: Frank_D GT3_________________________________________Een jongensdroom die uitkomt, prachtig Frank! Die rit van It naar NL zal hemels zijn geweest..., niet geflitst?   80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.

| 

| 01 aug 2012 20:39 | 

| 

|  | 

| Apolo2 
					Boxster Spyder '10   |   Re: Frank_D GT3

| 

| 01 aug 2012 20:43 | 

| 

|  | 

| RichardP 
					ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad   |   Re: Frank_D GT3Prachtige car! Jammer genoeg voor velen onbereikbaar...
 Zal geweldig rijden zo'n GT3.

| 

| 01 aug 2012 21:09 | 

| 

|  | 

| Delnoy 
					LadaHelemaal in het zuiden.   |   Re: Frank_D GT3_________________________________________Gaaf     Mooie foto's ook trouwens.Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

| 

| 01 aug 2012 23:59 | 

| 

|  |