Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

07 maart 2009 22:27

Je bent je P al weer zat :?:

http://auto.marktplaats.nl/porsche/2350 ... fs=1#photo

07 maart 2009 22:31

Je kunt hier ook werkelijk niets doen zonder dat we het doorhebben :mrgreen:

07 maart 2009 22:42

Aardige afschrijving ook...

07 maart 2009 22:46

Z'n vriendin vindt em dus echt lelijk

07 maart 2009 22:46

De auto?

07 maart 2009 22:47

:lol:

07 maart 2009 23:21

Misschien wel allebei :mrgreen:

TOTMBO vindt de auto wel leuk :D

08 maart 2009 12:40

Nou inderdaad door relatieproblemen moet de auto er uit.(geheel onverwacht)

Ik zou het ook liever anders zien,maar ik kan er nu niet zo veel aan doen.

Hij gaat ook niet voor minder weg als dat ik hem gekocht heb want dan kan ik hem net zo goed houden.

Ik had hem eigenlijk gekocht als tweede auto alleen nu moet ik er dagelijks ,mee rijden en dat vind ik sonde.

08 maart 2009 13:42

IK had hem ook al zien staan op mp.... jammer maar als het moet dan moet het :? :(

08 maart 2009 15:01

klinkt als 'die proletenbak eruit of ik eruit'. Jammer. Sterkte en succes met de verkoop.

08 maart 2009 15:08

Als dat zo is blijft dit "offer" tot in lengte van jaren boven de markt (lees: de relatie) hangen. Ben benieuwd wat voor de vriendin dan beter zou zijn, dit laatste met vriend in mineur of een "lelijke" 911 voor de deur met vriend "in topstaat".

Maar goed, genoeg gehannes. we weten er natuurlijk niets van en relatieproblemen zijn al ellendig genoeg. Sterkte daarmee!

Jos993

08 maart 2009 15:48

Misschien pessimistisch gedacht, maar ik lees het meer als "beiden eruit." :?: :oops:

08 maart 2009 19:01

@g60turbo, sorry, rot voor je, sterkte.....

08 maart 2009 22:14

g60turbo schreef:Nou inderdaad door relatieproblemen moet de auto er uit.(geheel onverwacht)

Ik zou het ook liever anders zien,maar ik kan er nu niet zo veel aan doen.

Hij gaat ook niet voor minder weg als dat ik hem gekocht heb want dan kan ik hem net zo goed houden.

Ik had hem eigenlijk gekocht als tweede auto alleen nu moet ik er dagelijks ,mee rijden en dat vind ik sonde.

Ok, succes met de verkoop!
(en al het andere)

16 maart 2009 22:56

g60turbo schreef:Ik heb gewoon geen ervaring met Porsche en ik denk dat er hier veel mensen al heel wat ervaring hebben.
Ik vraag gewoon advies van mensen die al Porsche rijden.
En ik weet zelf ongeveer wel wat ik wil.

Op Vw forum kan ik alles tegen mensen over de GTI vertellen maar met porsche is dat (nog)heel anders.

Ik zal met snelheid wel wat in moeten leveren want mijn GTI was toch wel iets sneller,maar dat heb ik wel gehad.

Hmmm.....dat denk je nu...ik had een VW GTI type 1 G-60 met ruim 240 Pk, 760 kilo....trok mijn P er echt wel uit. Ook mijn Impreza WRX kwam nooit niet in de buurt, zelfs niet op topsnelheid. Deze GTI heb ik verkocht maar zo nu en dan mis ik hem nog wel....tjonge, net een crossmotor; zo snel liep ie door de versnellingen..

27 maart 2009 0:58

elfer964 schreef:
g60turbo schreef:Ik heb gewoon geen ervaring met Porsche en ik denk dat er hier veel mensen al heel wat ervaring hebben.
Ik vraag gewoon advies van mensen die al Porsche rijden.
En ik weet zelf ongeveer wel wat ik wil.

Op Vw forum kan ik alles tegen mensen over de GTI vertellen maar met porsche is dat (nog)heel anders.

Ik zal met snelheid wel wat in moeten leveren want mijn GTI was toch wel iets sneller,maar dat heb ik wel gehad.

Hmmm.....dat denk je nu...ik had een VW GTI type 1 G-60 met ruim 240 Pk, 760 kilo....trok mijn P er echt wel uit. Ook mijn Impreza WRX kwam nooit niet in de buurt, zelfs niet op topsnelheid. Deze GTI heb ik verkocht maar zo nu en dan mis ik hem nog wel....tjonge, net een crossmotor; zo snel liep ie door de versnellingen..

Eens een petje, ... ... ... (zelf invullen) :?

27 maart 2009 7:57

Ja, eens een petje.....kan het niet ontkennen. Ben waarschijnlijk één van de trendsetters met de pet en ondanks mijn leeftijd ben ik verzot op snel (omgebouwd) spul; we houden ons daar dan ook flink mee bezig...

Ik heb sch**t aan wat de rest om me heen doet; ik ben geen kudde dier... :P :P

Eneuh.....Véél liever een pettemans dan een boring huisvader met jengelende kids om zich...en hopen dat ze er met een P nog wél bij horen.... :wink:

27 maart 2009 9:20

Kijk kijk, wordt het tóch nog gezellig op dit (oude) forum op de valreep... :? :shock: :wink: Grow up... :twisted:

horn - huisvader die er niet bij hoort maar wel blij is met zijn 911...

27 maart 2009 11:54

Jongens, jongens....neem toch niet overal aanstoot aan......(kan je van mij ook wel zeggen dat ik door de midlife crisis een P moest hebben....haha)

Ik ben gewoon (geestelijk) ergens in de jaren 80 blijven hangen; mijn lichaam wilde echter niet achterblijven en is zijn eigen weg gegaan.. :wink:

Dan zou het óók betekenen dat áls je in een grijze Toyota Avensis rijdt, je een saaie l*l zou zijn......Oh....dat zijn ze ook..?!?..hahahaha

27 maart 2009 13:02

je zag de :wink: hè? En wat is er mis met een grijze S-Max ... eeeehhhhh Avensis? :lol:

27 maart 2009 19:15

horn schreef:je zag de :wink: hè? En wat is er mis met een grijze S-Max ... eeeehhhhh Avensis? :lol:

Héhéhé... :salut:
Plaats een reactie