Vertel hier over jezelf.
30 aug 2011 14:30
Vind het ook een beetje teveel van het goede, maar wie boeit het wat ik er van vind

WLS-I is 430pk iets hogere turbodruk tov. std. (0,8 vs 0,9) voor de rest hetzelfde. WLS-II daarentegen is met GT2 turbo's (en ook meer lag) en 450pk.
Heel veel plezier met deze TT, zijn waanzinnige auto's
31 aug 2011 10:06
Bedankt allen!! Leuk om te lezen dat jullie het ook een dikke kar vinden!
De originele turbo-achterklep heb ik erbij...dus kan kiezen...ben er zelf nog niet uit.
@Sanhi: weet je zeker dat de turbo-druk 0.9 moet zijn bij WLS-I (430PK)?
Groeten,
Marnix
31 aug 2011 10:57
Hmm, ik meende dit ooit ergens gelezen te hebben. WLS-I pakket bestond uit een aangepaste DME + extra oliekoeler. Het 'bewijs' dat de turbo druk dan wordt verhoogd naar 0,9 bar kan ik niet terugvinden. Iig. valt dit niet te bewijzen door de turbo druk meter in de OBD, die zal altijd maar tot 0,8 bar gaan. Het is overigens goed mogelijk dat dit wel klopt, omdat de waste gates van de turbo's wel degelijk via software gestuurd worden. Ook op het forum is hierover al het eea geschreven.
Hoe dan ook veel plezier er mee
31 aug 2011 11:50
Gefeliciteerd, wat een bak !
31 aug 2011 12:57
Vind het juist een hele aparte TT, zou er niets aan veranderen, velgen staan goed alleen zou ik ze laten spuiten in de kleur van de auto, op de randen na.
31 aug 2011 13:50
Precies mijn idee. Tis een fun mobiel, spoilers kan prima. Standaard is mooi, dit is bruut, beide ok.
31 aug 2011 14:10
Olaf schreef:Nu hebben we het hier allemaal over de taartschep op de kont, maar wat vinden we van de snor
Omdat ie motorisch niet standaard TT is komt de auto er mee weg.
Anders zou het allemaal een beetje te veel wannebee zijn.
Velgen zou ik ook minder bling maken. Maar hey ik kan er alleen maar van dromen dergelijke bling bling velgen.
01 sep 2011 15:38
Olaf schreef:Nu hebben we het hier allemaal over de taartschep op de kont, maar wat vinden we van de snor
LOL...
Als ik die grote snor zat ben, kan die er ook heel gemakkelijk af.
Ik heb de auto voornamelijk vanwege z'n solide toestand, historie, etc. gekocht...niet primair vanwege de huidige looks.
03 sep 2011 18:33
Ben je er al mee naar de Nordschleife geweest?
03 sep 2011 21:12
Dat zie je toch, links onder staat ie
04 sep 2011 0:53
Mooie wagen ?
bijna het zelfde verhaal ,mijn 964 jubi wegens plaatsgebrek weg gedaan voor een 997 gt3 .Ik was eerst op zoek naar een 993 turbo (super wagen ) maar toch gegaan voor een 997 .Het betrof een 964 jubi nr 499 .
04 sep 2011 22:46
Ben er (nog) niet mee naar de Nordschleife geweest..., maar misschien de verkoper wel aangezien ik de auto nog moet ophalen...hmmm, wel apart, want de auto lijkt inderdaad wel veel op de mijne.
@ funny
Ja, ongeveer zelfde verhaal...de Jubi's blijven prachtig, absoluut, maar de roep om Danoontje bleef...vandaar de 993tt...voor jou de GT3...snap ik helemaal.
05 sep 2011 22:01
Dat is een 964
05 sep 2011 22:19
aha, dat is dat ding uit het koopjes topic
08 sep 2011 8:32
Zaterdag de 993tt ophalen en de rit naar huis maken!!!
Kriebels all-over...
08 sep 2011 8:52
Lekkere kriebels, gaaf gevoel, ik ken het! Eenmaal TT, altijd TT!!!
08 sep 2011 11:11
Je hoeft niet langs te rijden Marnix, ik zit dan in Italië met de 912. Zie hem zeer binnenkort wel!!
Vreselijk brute bak...
09 sep 2011 22:08
Zeker weten!
@ Felix: komt goed. (het is dan toch zover gekomen...

).
09 sep 2011 22:17
Gefeliciteerd zeg! Zou de auto voorlopig in huidige uitmonstering over landswegen sturen
Velgen zou ik persoonlijk wel snel iets aan doen. Hart spuiten?
Enjoy
10 sep 2011 1:35
Veel plezier ermee!
11 sep 2011 19:50
WWOOOOAAAAHHHHH!
Genieten in zijn puurste vorm! Verder niet zo veel aan toe te voegen.
Binnenkort wat meer picas.
08 nov 2011 14:42
Marnix GSR schreef:WWOOOOAAAAHHHHH!
Genieten in zijn puurste vorm! Verder niet zo veel aan toe te voegen.
Binnenkort wat meer picas.
Wat verstaan we onder "binnenkort"
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.