Ik zie dat ik het topic de laatste 2 jaren heb laten versloffen.....maar dat betekend niet dat de Cayman heeft stilgestaan. Ik heb de auto gebruikt voor diverse mooie ritten naar o.a. Monza om Formule 1 te bekijken , naar Franchorchamps voor PCFD en naar Le Mans voor de 24H en natuurlijk de gebruikelijke hobbyritjes dichter bij huis. De Cayman is een heerlijke auto, ik zou hem alleen voor een echte droomauto (lees Cayman (981) GT4, Boxster (981) Spyder of GT3 (996/997/991) "ooit" verkopen.
En die momenten kunnen zich onverwachts voordoen....er is een droomauto op mijn pad gekomen. Dat betekend dat ik voor de Cayman op zoek moet naar een nieuwe baas. Ik zal binnenkort een verkooptopic openen met meer informatie, maar "kun je niet wachten op meer info"

, dan kun je me ook alvast een bericht sturen. En daarbij, in dit topic staat ook al het een en ander...
De afgelopen jaren waren geweldig ! Maar ik denk dat wat gaat komen helemaal niet te bevatten is voor mij, zo onwerkelijk is het. Meer info volgt nog.